lekkerquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:20 schreef Karzai het volgende:
Buffet gemaakt waar ik gewoon de hele avond van ga smikkelen
[ afbeelding ]
Ja, ik zou het binnen 5 minuten op hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:20 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
jaquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weer de bloemetjes buiten gezet?
Dit zou voor mij ook max. half uurtje zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:20 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is je kansquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
gisteren een 53 jarige brit leren kennen die helemaal exited is en samen met ons een bedrijf wilt beginnen
Uitbuiting van seniele ouwe mannetjesquote:
Doe ik wel 2 uurtjes mee, is een heel stokbroodquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit zou voor mij ook max. half uurtje zijn.
all part of the plan:Pquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze heeft niet voor niks aan een krokant korstje gewerkt
Vuige golddigger dat het isquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze heeft niet voor niks aan een krokant korstje gewerkt
quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb gebootcampt en nu ga ik pizza bestellen, want fatty boom boom leef.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:29 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet zo nog een thaise curry bij elkaar hakken
Wat voor pizza?quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb gebootcampt en nu ga ik pizza bestellen, want fatty boom boom leef.
Ben aan het twijfelen tussen shoarma en kipquote:
sowieso shoarmaquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben aan het twijfelen tussen shoarma en kip
Gewoon allebei nemen danquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben aan het twijfelen tussen shoarma en kip
Ja, dan zak ik door de weegschaal heenquote:
dan niet allebei helemaal opeten, maar wat stukjes bewaren voor morgenquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dan zak ik door de weegschaal heen
Misschien vragen of ze hem half-half kunnen makenquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dan zak ik door de weegschaal heen
quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan niet allebei helemaal opeten, maar wat stukjes bewaren voor morgen
Durf niets tegen die mensen te zeggenquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien vragen of ze hem half-half kunnen maken
Mij is het gisteren ook gelukt hoorquote:
Ah, daar is ons positiefjequote:
Klinkt als een leuke klantvriendelijke zaakquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Durf niets tegen die mensen te zeggen
Zo meteen heb ik een pizza in mn oog
Werken, wandelen en straks wokkenquote:
nieuwe speeltjes en hobbyprojectje in ontvangst genomenquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Zooow nuttig dagje achter de rug![]()
Extern werkbezoek gedaan, leukClockhouse rotzooi teruggestuurd, nieuwe broeken opgehaald, biljetje ontvangen
Lekker loempiaatje van t chineesje hier in de buurt gesmekt
Nu
Ik kom eigenlijk meer voor het etenquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke klantvriendelijke zaak
En wauwelen tegen jou natuurlijkquote:
Ja en zij willen jouw geld, dan mogen ze er ook wel een beetje moeite voor doenquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk meer voor het eten
Ze zeggen wel hallo en eet smakelijkquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en zij willen jouw geld, dan mogen ze er ook wel een beetje moeite voor doen
quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb gisteren de tuin schoon geveegd, ligt nu weer vol met bloempjes.
Kakboom
Het is verder wel een mooie boom hoorquote:
3D printer?quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nieuwe speeltjes en hobbyprojectje in ontvangst genomen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uurtje geroeid, 1 belangrijk telefoontje gemist toen ik onder de douche stond (kan uiteraard niet terugbellen want weet niet wie van die toko me gebeld heeft). zo de koelkast open trekken en besluiten wat ik ga koken.
Valt weer mee, niet dat je daar binnenloopt en gelijk 'godverdomme wat mot jij nou weer zure kut' en 'hoop dat je er in stikt' naar je hoofd geslingerd krijgtquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze zeggen wel hallo en eet smakelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |