quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ons altijd vrolijke mrsloveabletje
heb je nog lekker rondje gefietst vandaag?
Dat zal wel meevallen toch?quote:Op donderdag 12 mei 2022 17:46 schreef maily het volgende:
[..]
*bemoei aan: kijk, ruik, proef!
*bemoei uit
ah okequote:Op donderdag 12 mei 2022 18:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb boodschapjes gedaan vandaag.. denk van t weekend wel
Even naar de winkel voor een nieuwe?quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:05 schreef Schakeltopia het volgende:
damn wilde nog stukje pozza pakken terwijl hij al op was
quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even naar de winkel voor een nieuwe?
jazeker we hebben behoorlijk mazzel met het weer. doet een mens goedquote:
Zeker wetenquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jazeker we hebben behoorlijk mazzel met het weer. doet een mens goed
Heb er eergisteren 1 in t wild gespot toen ik m'n koe een beurt liet gevenquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:09 schreef Schakeltopia het volgende:
nee je hebt van die apparaten, die bakken je pozza af en die komt dan uit het gleufje in de doos
Oh, je bent er zoeentjequote:Op donderdag 12 mei 2022 17:58 schreef Haags het volgende:
@:nattekat
Waarom heb ik ooit jarenlang trouw op de VVD gestemd.
#helemaalklaarmee
Nog nooit gezien. Maar dat is wel handig.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:09 schreef Schakeltopia het volgende:
nee je hebt van die apparaten, die bakken je pozza af en die komt dan uit het gleufje in de doos
nice!quote:
Ik zie echter ook geen fatsoenlijk alternatief,voor mij dan.quote:
Zullen we een kickstarter voor je beginnen, dan kun jij dit soort apparaten gaan uitbatenquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zullen we een kickstarter voor je beginnen, dan kun jij dit soort apparaten gaan uitbaten
ik back hemquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zullen we een kickstarter voor je beginnen, dan kun jij dit soort apparaten gaan uitbaten
Net als bij pinautomaten een limiet inbouwen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]![]()
gaat niet goedkomen, zit ik alle pozza's op te eten
750 pozza's per dagquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Net als bij pinautomaten een limiet inbouwen.
omgquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:32 schreef FranticDJ het volgende:
@:derrabbit gespot
https://www.demuseumwinkel.com/opgezette-buks-bunny-b-4254503228
Woostboest.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:38 schreef Schakeltopia het volgende:
al die pozza bakkers woest natuurlijk![]()
Hoe komen ze aan de miniaturen van mij tijdens het jagen op de konijnlijke landgoedenquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:32 schreef FranticDJ het volgende:
@:derrabbit gespot
https://www.demuseumwinkel.com/opgezette-buks-bunny-b-4254503228
dat krijg je als je zoveel wiebeltquote:Op donderdag 12 mei 2022 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe komen ze aan de miniaturen van mij tijdens het jagen op de konijnlijke landgoeden
Ik moest wat nieuws verzinnen nu er aan mondkapjes niets meer te verdienen is.quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe komen ze aan de miniaturen van mij tijdens het jagen op de konijnlijke landgoeden
Loopt die handel een beetjequote:Op donderdag 12 mei 2022 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest wat nieuws verzinnen nu er aan mondkapjes niets meer te verdienen is.
Hallo Sieuwertquote:Op donderdag 12 mei 2022 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga jij eens terug onder mijn vleugeltje.quote:
okee okee.......quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga jij eens terug onder mijn vleugeltje.
Ahah, vandaar de extra inkomsten in de schatkistquote:Op donderdag 12 mei 2022 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik even blussen?quote:
Graag hahaquote:
Ik kan soms best scherp zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Graag haha
Moet maar vaker scherpe dingen eten, dan wen ik er wel aan
Zeker..quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan soms best scherp zijn.
dry needle is echt koning bij knopen man. weet niet of je dat kent. hoop voor je dat alles snel weer los komt, vervelende bende is datquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben vandaag bij de fysio lang geweest. Waarschijnlijk heb ik toch iets verrekt in mijn schouder, er zat twee knopen in die nu beter aanvoelen na een sport massage. Heb nog sport tape eroverheen gekregen om mijn schouder in een betere houding te houden wat het herstel proces zou moeten helpen versnellen.
Ik ken het, maar mijn fysio is niet echt een voorstander ervan om de een of andere manier. Maar het voelt nu al stukken beter, dus ik vind het prima.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dry needle is echt koning bij knopen man. weet niet of je dat kent. hoop voor je dat alles snel weer los komt, vervelende bende is dat
Fijn dat het geholpen heeft.. een soort ondersteuning voor je schouder dusquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben vandaag bij de fysio lang geweest. Waarschijnlijk heb ik toch iets verrekt in mijn schouder, er zat twee knopen in die nu beter aanvoelen na een sport massage. Heb nog sport tape eroverheen gekregen om mijn schouder in een betere houding te houden wat het herstel proces zou moeten helpen versnellen.
ah okequote:Op donderdag 12 mei 2022 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ken het, maar mijn fysio is niet echt een voorstander ervan om de een of andere manier. Maar het voelt nu al stukken beter, dus ik vind het prima.
Heb ik een aantal jaren geleden ook gehad.Zeker een fijne methodequote:Op donderdag 12 mei 2022 20:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dry needle is echt koning bij knopen man. weet niet of je dat kent. hoop voor je dat alles snel weer los komt, vervelende bende is dat
quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:31 schreef Schakeltopia het volgende:
dag greysie
en buddy en jake en sem
Daar komt het op neerquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Fijn dat het geholpen heeft.. een soort ondersteuning voor je schouder dus
Kaninchenquote:
Ja, maar gaat wel beter nu.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kaninchen![]()
![]()
ben je nog geblesseerd?
quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
aah heerlijk pijn lijden bij een heerlijke massagequote:
Altijd handig om zulke mensen in de familie te hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah heerlijk pijn lijden bij een heerlijke massage
(vader is ook sportmasseur, altijd handig)
zekersquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Altijd handig om zulke mensen in de familie te hebben
Is het z'n prijs waard?quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)JEAQYASABEgJpbfD_BwE
waarom niet gewoon een zakje Lays?quote:
Waarom niet een andere soort chips proberenquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom niet gewoon een zakje Lays?
Ik hou van zacht en teder, een beetje zoals jij bent.quote:
kanquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom niet een andere soort chips proberen
Ja dat denk ik ookquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom niet gewoon een zakje Lays?
een chipje met een dipjequote:
* Mrsloveable Stuurt haar zweepje wel weer retourquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hou van zacht en teder, een beetje zoals jij bent.
Dat is iets voor ToT om een paintje van te maken.quote:
niet zo'n dipje SBEquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is iets voor ToT om een paintje van te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |