De TT past ook mooi bij BDS zijn plaatje.quote:
echt welquote:Op donderdag 12 mei 2022 11:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De TT past ook mooi bij BDS zijn plaatje.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:03 schreef FranticDJ het volgende:
Dat vraagt wel om plaatjes van greyskerkhof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haal hem zo weer weg dus niet quoten gaarneThinking is difficult, that’s why most people judge
Gaafquote:Op donderdag 12 mei 2022 11:08 schreef greysbones het volgende:
en deze foto is gemaakt toen we er net een half jaar woonden
ondertussen is de buitenkant al deels opnieuw gevoegd
en de tuin al helemaal verandert
Was een mooie fotoquote:
So sad, so sad.quote:
En hoop lawaai dusquote:Op donderdag 12 mei 2022 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
De echte struggles van de dag, ze zijn een bord van een gevel aan het slopen, dus m'n raam moet dicht.
Ja.quote:
Gaat het nog lang durenquote:Op donderdag 12 mei 2022 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja.
Het slopen zelf heb ik op zich niet echt last van dat het troep geeft ofzo, maar ze zijn niet stil.
Volgens mij zijn ze nu zo'n beetje op de helft qua slopen, maar er zal wel een nieuwe in de plaats van komen.quote:
Misschien anders ff weg gaan. Tot eind van de middagquote:Op donderdag 12 mei 2022 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nu zo'n beetje op de helft qua slopen, maar er zal wel een nieuwe in de plaats van komen.
Is op m'n werk he.quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien anders ff weg gaan. Tot eind van de middag
Dat overweeg ik morgen al.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |