abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8279379
Ik heb sinds een maand contact met een heel tof meisje.
De eerste keer dat we elkaar zagen heeft ze mijn telefoonnr gevraagd. Daarna hebben we wat me mekaar gedanst enzo , maar toen ik haar wou kussen wou ze niet. Op zich niet erg natuurlijk want door het feit dat ze niet wou kussen heeft me dat doen inzien dat ik er wel eens iets serieus mee zou kunnen beginnen. Het is echt een schat van een meisje. We hebben elkaar veel smsjes gestuurd gemiddeld 10 per dag en zo. Had echt de indruk dat alles perfect ging. Vond soms wel dat ze wat opdringerig was, bv ik stuurde dan 2 uur lang niets meer terug waarna zei een bericht stuurde of ik kwaad was? Berichtjes smorgens sturen en savonds. Ze kwam zelfs 1 maal naar men thuis om een filmpje te kijken en achteraf zei ze dat ze zich uitstekend had geamuseerd zo met ons tweetjes.

Tot opeens een zaterdag ze niets meer van zich liet horen. Was even gek aan het worden. Kwam ze met allerlei excuusjes af dat ze haar gsm was vergeten enzo. Nu wou ze eigenlijk met de "vrouwen" op stap gaan. Vond dat natuurlijk niet erg als ze met het ook direct had verteld zonder daar geheimzinnig over te doen. Maar blijkbaar had zij schrik om dat te zeggen en wou ze het liever niet zeggen. Die avond had ik haar dan wel gezien want was op dezelfde plaats weggeweest als haar maar toch verstopte ze zich een beetje voor mij. Haar vriendin die langs mij stond vertelde op een moment dat ze eigenlijk nog niet klaar was om een relatie aan te gaan maar dat ze mij wel echt een perfecte jongen vond en dat als ik haar de tijd zou geven ze wel iets met mij zou beginnen en het mij zou laten merken.

De dag erna hoorde ik niets meer van haar, probeerde te bellen maar ze nam niet op. De dag erop ook niet en de dag daarna ook niet. Ook geen smsjes meer. Totdat ik radeloos was en haar een bericht stuurde wat er toch allemaal scheelde en waarom ze mij zo ontweek.
Zei ze dat het niet aan mij lag en dat ze met zichzelf in de knoop lag en dat ze zich nog niet wou binden en met niemand rekening wilde houden. Ze heeft ook een half jaar geleden 2,5 jaar een relatie met iemand gehad dat op de klippen is gelopen. Maar daar had ze achteraf helemaal geen spijt van zei ze, was zelfs opgelucht.

Nu de eerste keer dat ik haar had gezien nadat ze me dit vertelde was toen ik op stap ging. Daar had ik het een beetje moeilijk want ze was dan soms met een jongen aan het praten, je kent dat. Schrik dat ze tegen je had gelogen en zomaar een uitvlucht zocht door te zeggen dat ze geen relatie wou.

Nu verleden zaterdag was ik met een aantal vriendinnen van haar op stap geweest. Eén ervan zei me dat ze een tip voor me had en die was dat ik moest doen of ze me niet meer kon krijgen! Ze zei me er ook bij dat dat meisje me echt héél graag had.
Normaal ben ik zo niet om een spel te gaan spelen. Raad gevraagd aan mijn zus en die zei dat ik haar even moest negeren Heb dit dan ook gedaan en heb dan toch ook een bericht van haar gekregen. Heb er zeer gewoontjes op geantwoord. Heb erna dan nog een berichtje van haar ontvangen en nog eens zeer gewoontjes op geantwoord. Blijkbaar gaat dit goed.

Moet ik volhouden?? Weet niet goed als ik die vriendin mag vertrouwen.
Kan het kwaad om haar het gevoel te geven dat ik niet meer zo ben geïnteresseerd? Gaat dit niet anders uitpakken of gaat ze zich juist vrijer voelen en schrik hebben om mij te verliezen?

Wat is jullie gedacht over deze hele situatie? Gr.

[Dit bericht is gewijzigd door Pokey op 04-02-2003 20:38]

pi_8279417
afgezien van het feit dat dit amper te lezen is (gebruik ff wat enters en alinea's )

ga geen spelletjes spelen en gun haar tijd.

meer kan ik je ff niet aanraden.

Immer nur Filme machen!
pi_8279640
Zou er gewoon even een rustig, luchtig gesprekje mee hebben, maar wel IRL eh, niet over telefoon/sms eh.

Gewoon even duidelijk maken, dat je gerust wil wachten/beter wil leren kenne/whatever, omdat je haar een pracht van een meid vind ofzo...

Gewoon even eerlijk zeggen waar het op neer komt...normaal gezien zal ze je eerlijkheid/openheid wel kunnen appreciëren...(volwassenheid uiteraard vereist....BreeZahslette NIET meegerekent)

Never argue with an idiot...they drag you down to their level, and beat you with experience
pi_8279738
Heb er haar ook over aangesproken maar via telefoon. Heb haar gezegd dat een relatie ook niet iets was waar ik direct aan dacht ook al wou ik dit natuurlijk wel. Maarja je moet met 2 zijn.
Heb haar gezegd dat ik wou wachten, maar dit vond ze zo raar overkomen.
pi_8296065
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 20:28 schreef RainerWernerF het volgende:
afgezien van het feit dat dit amper te lezen is (gebruik ff wat enters en alinea's )

ga geen spelletjes spelen en gun haar tijd.

meer kan ik je ff niet aanraden.

Ik denk ook dat dit het beste is.
Speel geen spelletjes, maar gun haar de tijd.
Als ze je echt zo leuk vind, laat ze je dat heus wel weten, alleen kan het even duren helaas! Vervelend.. maar heb geduld!

pi_8296116
quote:
Ze heeft ook een half jaar geleden 2,5 jaar een relatie met iemand gehad dat op de klippen is gelopen. Maar daar had ze achteraf helemaal geen spijt van zei ze, was zelfs opgelucht.
Klinkt als mijn ex
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 5 februari 2003 @ 18:33:45 #7
29670 Chub
terug van weggeweest :D
pi_8296153
Jij hebt laten zien dat je haar leuk vind en dat signaal is goed over gekomen!
Nu is de zet aan haar.

Geduld hebben is makkelijker gezegd dan gedaan maar het is wel zo!!

SUCCES!

Just Keep Smiling :)
  woensdag 5 februari 2003 @ 21:58:26 #8
45788 marc20
Love sucks.....
pi_8301147
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 18:31 schreef vosss het volgende:

[..]

Klinkt als mijn ex

Same here......}:|
pi_8303670
meiden zijn onbegrijpelijk
pi_8306237
Gewoon wel samen iets blijven doen, al is het maar gezellig praten bij het uitgaan, of film kijken, of wandeling, lijkt mij geen kwaad kunnen.
Begin mooi vriendschappelijk, ga het niet overhaasten, geef haar de tijd en de ruimte.

Wie weet komt er wel een relatie uit, maar anders kan je in iedergeval er misschien ook wel een mooie vriendschap uit halen.

Geef en neem de tijd die jij/jullie nodig hebben en ga het niet forceren.

Ikzelf (en mijn vriendin ook) vind eerlijkheid wel een belangrijk punt om niet te vergeten. Spelletjes spelen kan altijd net anders uitpakken als je zelf bedacht had.
En als je eerlijk bent en het word niets... tja, waarom dan niet eerlijk zijn en je zitten ergeren als jullie wel iets zouden hebben.

pi_8306559
Ga gewoon verder met je eigen leven, als ze wat wil, laat ze dat wel merken, zoals 1 van haar vriendinnen opmerkte. Spelletje spelen werkt averechts!
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')