Hahaquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:19 schreef Schakeltopia het volgende:
hij is fan van engine
[ afbeelding ]
Een wiebelparty!quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:18 schreef hemarookworst het volgende:
Gaan we hem boeken voor de MEN wiebelparty?
ik ken die nr ook niet van dedicated.... en ik heb dazzler leren kennen via julliequote:Op woensdag 11 mei 2022 23:25 schreef Schakeltopia het volgende:
maar ik ben te noob dus ken al dat toch niet
Lekker trippenquote:
quote:Darter Wade meldt zich na ziekenhuisopname af voor Premier League-speelronde
De 39-jarige Wade werd afgelopen weekend opgenomen in een Duits ziekenhuis, omdat hij bij de European Darts Open in Leverkusen last had gekregen van misselijkheid, hartritmestoornissen, een hoge bloeddruk en duizeligheid.
Ja had het gelezen vandaag. Geen rare fratsen van Wade. Hopelijk is hij snel terugquote:
Ah dat wist ik nog niet. Tot gisteren in het ziekenhuis gebleven in ieder geval.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:46 schreef suzi1 het volgende:
ik heb ook eigenlijk alleen maar die bank nodig he. verder gebruik ik de rest van het huis amper tot niet
Beter dan een plofpizzeriaquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:42 schreef suzi1 het volgende:
vreemd is dat, want ik heb totaal ander beeld bij jouw buurt met de dominoos tegenover je
dat sowieso. fijn dat je zo'n lekker plekje hebt weten te bemachtigenquote:
ook rustig, wel wat meer spelende kinderen en op zondag een luidende kerkquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:56 schreef suzi1 het volgende:
en in de weekenden, hoe is de straat dan bij jou hema?
Ben benieuwdquote:
Ja dat dacht ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:10 schreef Schakeltopia het volgende:
ik had dus echt de verwachting dat we ergens een car reveal hadden ofzo dus draaien op lokatie
dat waren volgens mij van die ventilatorenquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:14 schreef suzi1 het volgende:
maar die zei er 2 te hebben staan. beide kaput?
Maar wie is het?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:17 schreef Schakeltopia het volgende:
hey leuk volgens mij gaat die gast plaatjes draaien
zou maar zo kunnenquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:20 schreef engine het volgende:
Volgens mij is die gozert gewoon een werknemer bij dat bedrijf
Ze mogen ook wel een keer bij mij op zolder komen draaien danquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:20 schreef Schakeltopia het volgende:
gratis rims in ruil voor reclame & avondje spelen in de batcave
Jij bent nooit op het verkeerde feestjequote:Op donderdag 12 mei 2022 21:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik ben overduidelijk op het verkeerde (songfestival) feestje![]()
![]()
Truequote:Op donderdag 12 mei 2022 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Jij bent nooit op het verkeerde feestje
Leuke nummers op het songfestival? Heb er nog niks van gezien dit jaar.quote:
Héél wisselend ha ha!quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Leuke nummers op het songfestival? Heb er nog niks van gezien dit jaar.
quote:
engieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 12 mei 2022 21:36 schreef engine het volgende:
[..]ja dat is vaak wel.
Nederland heeft wel een leuk liedjemaar ook gemist dinsdag.
Hoop dat ze zaterdag in elk geval top10 bereikt.....maar steeds meer echt rockmuziek op het songfestival....I like!!quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:36 schreef engine het volgende:
[..]ja dat is vaak wel.
Nederland heeft wel een leuk liedjemaar ook gemist dinsdag.
Greysieeeequote:Op donderdag 12 mei 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
engieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Heyquote:
Heb het na duncan eigenlijk meer zo gevolgd. Vond dat italiaanse nummer vorig ook niet echt leuk.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoop dat ze zaterdag in elk geval top10 bereikt.....maar steeds meer echt rockmuziek op het songfestival....I like!!
Moestuin begonnen?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
de uitjes worden zzzzzooooooooo groot![]()
![]()
![]()
uiltjesquote:
zal even foto voor je opzoekenquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
Moestuin begonnen?
Waar zie jij ze dan?
Jawel man, toen zaten zoonlief en ik hier stuiterend op de bank toen ze wonnen!quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:42 schreef engine het volgende:
[..]
Heb het na duncan eigenlijk meer zo gevolgd. Vond dat italiaanse nummer vorig ook niet echt leuk.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
Moestuin begonnen?
Waar zie jij ze dan?
Oh wauw die is echt prachtigquote:
heb je een dm gestuurdquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Oh wauw die is echt prachtig![]()
Flinke uil al ja
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:06 schreef Schakeltopia het volgende:
krijgen we nou een reclame stream over auto wrapping
danspoederquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:05 schreef suzi1 het volgende:
ja eerst even helemaal rechts en toen met de rug naar ons toe links
ik weet wat hij deed
Halverwege zijn baco hequote:
Alle Dennissen zijn er weerquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:13 schreef engine het volgende:
Ik overweeg momenteel om ook iets in de adminstratie te gaan doen
Op het telefoontje erbij aan. Omdat ik m'n voetbalstream niet werkend kreeg. Gelukkig maar want Arsenal is hopeloos aan het verliezen.quote:
Gewoon niet betalen voor je shoarmaquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:23 schreef suzi1 het volgende:
ik moet ook aan een rennende turk komen, kan je me dat een keer uitleggen schakel
jawelquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:23 schreef suzi1 het volgende:
ik moet ook aan een rennende turk komen, kan je me dat een keer uitleggen schakel
quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:25 schreef suzi1 het volgende:
[..]
daar rende ik indd zelf altijd wel weg
quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:28 schreef suzi1 het volgende:
o ik rende naar binnen als de deur open ging wanneer ze er iamand uit lieten maar je niet meer binnen mocht
en dan eten eten
en dan weer eruit rennen,
mar dat durfde ik alleen met genoeg drank in me mik
Hoe tel je dat?quote:
Dan moet ik het antwoord schuldig blijven.quote:
Heb je weer lekker gespeurneustquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |