Volgens mij alleen "yum yum yum " en dat "gehuil" op backing, rest is gewoon live en dat zingen ze prima ondanks dat ze dansjes en pasjes hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:11 schreef drxanax het volgende:
[..]
Bij Subwoolfer zingen ze alleen de coupletten echt live. Bij de rest vh nummer zitten overal backing vocals.
Klopt. Zijn ook gewoon ''gelukkig'' goede zangers. Gaat Tix tijdens de finale zijn masker afzetten?quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Volgens mij alleen "yum yum yum " en dat "gehuil" op backing, rest is gewoon live.
Ik heb dan niet echt stress, sorry not sorry.quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Er zijn meer landen dan Nederland.
Zweden.quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:38 schreef molloot200 het volgende:
Nou, wie gaan ze vanavond uit het allerlaatste envelopje halen?
Ikzelf zou m'n geld ditmaal inzetten op Polen. Een land waar ontzettend veel mensen ESF kijken, net als Nederland dus eigenlijk. En dan wordt het alleen maar mooier omdat ze voor het eerst sinds 2017 de finale zullen halen.
Dat, of San Marino. Ik denk dat de reactie van het Italiaanse publiek daar in die zaal daar wel mooi voor zal zijn
Oh man hou op, dan ga ik kapotquote:
quote:
Servië is nu Slovenië eruit ligt ook mijn nummer 1quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:04 schreef Moira het volgende:
Vanmiddag pas om 15u family show/dressrehearsal en alleen zaterdag al om 13u toch?
Ik heb zo veel zin in Servië die gewoon vet goed gaat scorenmisschien is het stiekem nog wel m’n favoriet aan het worden ook
Ik vond de Italiaanse versie wel mooier moet ik eerlijk zeggenquote:Op donderdag 12 mei 2022 11:44 schreef Poepz0r het volgende:
IL VOLO GODEN
God wat zijn die gasten toch goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:42 schreef TDHS het volgende:
FB account met zo'n beetje de volledige rehearsals:Bohhh die danseressen van Spanje, godsammeknakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:42 schreef TDHS het volgende:
FB account met zo'n beetje de volledige rehearsals:Ierland echt goed, hopelijk gaat ze door!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er ook prima uit met die laarzen bohquote:Op donderdag 12 mei 2022 13:50 schreef Thrts het volgende:
[..]
Ierland echt goed, hopelijk gaat ze door!
Ik weet niet of dit sarcastisch was maar ik vind van wel!quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:50 schreef Thrts het volgende:
[..]
Ierland echt goed, hopelijk gaat ze door!
Geen sarcasme!quote:Op donderdag 12 mei 2022 14:07 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit sarcastisch was maar ik vind van wel!
Hier word je toch kotsmisselijk van.quote:
Hopelijk niet weer gedoe met het binnenkomen van de venue, maar dan heb je alsnog die gasten in het appartement.quote:
Ooooh bij de wiwi's is Suzanne (toch?) nu onlinequote:Op donderdag 12 mei 2022 15:05 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Hopelijk niet weer gedoe met het binnenkomen van de venue, maar dan heb je alsnog die gasten in het appartement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |