In je hele werkende leven? K denk ik ook niet :pquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt aan je start salaris..
ik kom de miljoen niet over denk ik
O heerlijk he, deed ik ook altijd, zodra er een pak sneeuw lag naar buiten en wandelen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:12 schreef mschol het volgende:
[..]
nee helaas..
laatste keer dat ik een fatsoenlijke sneeuwstorm hier meemaakte ging ik gelijk een paar blokjes om
ook als er een dikker pak sneeuw ligt ben ik vrij snel buiten te vinden
Daar ga ik wel ruim overheen als het goed isquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In je hele werkende leven? K denk ik ook niet :p
even een vlugge berekening met huidig salaris gedaan en denk het niet, maar dan tel ik toeslagrn ed niet meequote:Op donderdag 12 mei 2022 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In je hele werkende leven? K denk ik ook niet :p
Nog niet nee, maar je moet ook in acht nemen dat alles over 30 jaar gewoon een stuk duurder isquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk in je hele werkende leven kom je niet bij de 10 miljoen
Alles sparen ;pquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar ga ik wel ruim overheen als het goed is
Ja maar geen 10 miljoen. Denk als je nu dat op de bank hebt je gerust met pensioen kan :pquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog niet nee, maar je moet ook in acht nemen dat alles over 30 jaar gewoon een stuk duurder is
Zou het zeker doen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar geen 10 miljoen. Denk als je nu dat op de bank hebt je gerust met pensioen kan :p
oei kan mij voorstellen dat dat wat lastig is inderdaadquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heerlijk he, deed ik ook altijd, zodra er een pak sneeuw lag naar buiten en wandelen.
Het liefst nog voor er gestrooid was en er een hoop mensen over heen waren gelopen.
De wereld is dan zo helder en zo mooi.
Nu kan dat niet meer, met de scoot in de sneeuw is echt drama al verscheidenen keren vast gezeten
Komt de belastingdienst ook vanzelf langs.quote:
zou nooit volledig met pensioen gaan, misschien flexibel 2 dagen werken ofzo?quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar geen 10 miljoen. Denk als je nu dat op de bank hebt je gerust met pensioen kan :p
Roverheidquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komt de belastingdienst ook vanzelf langs.
Beter om het ergens in te hebben zitten wat inkomen genereert. Een huis ofzo.quote:
Dat is wel weer waar, en bovenal geen koude voetenquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:21 schreef mschol het volgende:
[..]
oei kan mij voorstellen dat dat wat lastig is inderdaad
voordeel is wel dat je niet uitglijdt
Mijn eigen huis doet dat niet helaas. Moet ik ieder maand nog voor betalen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beter om het ergens in te hebben zitten wat inkomen genereert. Een huis ofzo.
Ik heb het ook zo even niet liggen nee.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn eigen huis doet dat niet helaas. Moet ik ieder maand nog voor betalen.
Alsof die te betalen zijn.quote:
Als je vermogensbelasting hebt betaald in de jaren 2017 tot en met nu en bezwaar hebt gemaakt :pquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:32 schreef CherryLips het volgende:
Hoe weet ik of ik belasting terugkrijg op spaargeld?
Nog even bezwaar maken.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je vermogensbelasting hebt betaald in de jaren 2017 tot en met nu en bezwaar hebt gemaakt :p
Zijn iets van 60 duizend mensen. De mensen die ook belasting betaald hebben maar geen bezwaar is nog niet duidelijk of die wat terug krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |