Pensioen? wat is dat?quote:
Dat is overdracht van de nachtdienst op de dagdienst?quote:
In huis niet maar zodra ik meer dan 100 meter moet lopen wel.quote:
IK hou ook niet zo van in de zon zitten hoor. Of ik moet een boekje lezen of zo dan lukt het wel.quote:Op donderdag 12 mei 2022 07:02 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, meestal niet nee, geen idee wat de lol daarvan is, na 2 minuten in de zon zitten ben ik er wel weer klaar mee
Heb je wel eens angst dat je ergens strandt met een lege accu?quote:Op donderdag 12 mei 2022 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In huis niet maar zodra ik meer dan 100 meter moet lopen wel.
Voordeel is ik verslijt bijna geen schoen meer en ik zit lekker als je ergens in een rij moet staan
Ja.quote:Op donderdag 12 mei 2022 07:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is overdracht van de nachtdienst op de dagdienst?
Cool. Je komt er met een gewone scoot ook niet door hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2022 07:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand met een soort terreinscootmobiel op het strand
Nee nog nooit gehad, weet niet hoeveel km je kan rijden voor dat ding leeg is. Ik ga er geen kilometers verweg meequote:Op donderdag 12 mei 2022 07:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je wel eens angst dat je ergens strandt met een lege accu?
Of heb je zo'n groot bereik dat dat nooit een probleem is?
wachtverslag?quote:Op donderdag 12 mei 2022 07:14 schreef Makrelis het volgende:
Goedemorgen. Ik met mijn goede gedrag klaarzitten, maar zie ik tien over zeven nog geen wachtverslag.
zelfs als ik wat doe (fietsen ofzo) ben ik het na 2 minuten wel zat, ik heb liever grotendeels bewolktquote:Op donderdag 12 mei 2022 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK hou ook niet zo van in de zon zitten hoor. Of ik moet een boekje lezen of zo dan lukt het wel.
Maar ik zit dan liever lekker in de schaduw dan bakken in de zon
O echt, ik vind het altijd wel gezellig staan als de zon schijnt.quote:Op donderdag 12 mei 2022 07:50 schreef mschol het volgende:
[..]
zelfs als ik wat doe (fietsen ofzo) ben ik het na 2 minuten wel zat, ik heb liever grotendeels bewolkt
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2066988/0quote:Op donderdag 12 mei 2022 07:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me altijd af hoeveel geld je moet hebben om te kunnen zeggen "ik ga vervroegd met pensioen, doei".
boksquote:Op donderdag 12 mei 2022 07:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het gewoon snel ongemakkelijk warm.
Ja ben ook niet iemand die van de hele warmte houdt hoorquote:Op donderdag 12 mei 2022 07:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het gewoon snel ongemakkelijk warm.
Alcohol? Water? Zweet?quote:
Gewoon een miljoen of 10 op je bankrekening kom je denk ik wel een eind mee als je gewoon normaal blijft leven en niet helemaal losgaat met geld uitgevenquote:Op donderdag 12 mei 2022 07:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me altijd af hoeveel geld je moet hebben om te kunnen zeggen "ik ga vervroegd met pensioen, doei".
ik ben meer een winter winter persoon, -10 met een forse laag sneeuwquote:Op donderdag 12 mei 2022 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, ik vind het altijd wel gezellig staan als de zon schijnt.
Dan komen er voor jou een paar vervelende maanden aan
-10, dikke laag sneeuw, windstil en strakblauwe lucht met zonquote:Op donderdag 12 mei 2022 07:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben meer een winter winter persoon, -10 met een forse laag sneeuw
ligt er puur aan met welke mate van luxe je genoegen neemtquote:Op donderdag 12 mei 2022 07:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een miljoen of 10 op je bankrekening kom je denk ik wel een eind mee als je gewoon normaal blijft leven en niet helemaal losgaat met geld uitgeven
een goeie sneeuwstormquote:Op donderdag 12 mei 2022 07:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
-10, dikke laag sneeuw, windstil en strakblauwe lucht met zon
Dan spaar ik nog even door.quote:Op donderdag 12 mei 2022 07:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een miljoen of 10 op je bankrekening kom je denk ik wel een eind mee als je gewoon normaal blijft leven en niet helemaal losgaat met geld uitgeven
Ja dat ook, als ik nu met pensioen zou willen dan wil ik gewoon minstens 6 maanden per jaar op vakantie, voor de rest hoef ik niet zoveel luxe dus kan ik misschien wel met wat minder uitquote:Op donderdag 12 mei 2022 07:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ligt er puur aan met welke mate van luxe je genoegen neemt
In Nederland veelquote:Op donderdag 12 mei 2022 07:54 schreef CherryLips het volgende:
Zou gewoon bij al je facturen een 0 erachter zettenquote:
Das wat veel denk kquote:Op donderdag 12 mei 2022 07:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In een 24uursbedrijf 3 shifts/ploegen. Overdracht is op 7u, 15u en 23u. Ik kan niet midden in de nacht een bedrijf bellen om een probleem op te lossen. 90% van de techniek is uitbesteed. Om 7u ben ik de eerste. Daarom is het belangrijk dat ik dingen op tijd weet anders ben ik de 17wachtende. Maargoed. Geen grote problemen geweest zo te zien.quote:Op donderdag 12 mei 2022 07:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is overdracht van de nachtdienst op de dagdienst?
Ja ok misschien kom je met de helft ook wel een eindquote:
ah, je bent een koorknaapjequote:Op donderdag 12 mei 2022 08:07 schreef UitStraling het volgende:
Mijn baas is 81, bezit de meeste grond ter wereld en werkt nog vrolijk door.
Daar kan ik mij ook wel in vinden, helaas zien we dat niet meer hier in Nederlandquote:Op donderdag 12 mei 2022 07:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben meer een winter winter persoon, -10 met een forse laag sneeuw
Denk in je hele werkende leven kom je niet bij de 10 miljoenquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok misschien kom je met de helft ook wel een eind
nee helaas..quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kan ik mij ook wel in vinden, helaas zien we dat niet meer hier in Nederland
ligt aan je start salaris..quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk in je hele werkende leven kom je niet bij de 10 miljoen
12 graden, briesje, beetje miezerregenquote:Op donderdag 12 mei 2022 07:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
-10, dikke laag sneeuw, windstil en strakblauwe lucht met zon
En dan kan je nog op vakantie ook toch?quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:12 schreef Karzai het volgende:
ik geef zo,n 20.000 uit per jaar aan alles
ja hoorquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan kan je nog op vakantie ook toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |