wat een haatquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:24 schreef datismijnmening het volgende:
Kunnen we mensen met 10 cm nepnagels gewoon afschieten aub?
Kan wel hoor, maar als je dat doet gaan mensen echt over je lullen hoor. Zo van waarom doe je dat, waarom vermoordt je mensen alleen om lange nepnagels?quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:24 schreef datismijnmening het volgende:
Zwijgrecht.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan wel hoor, maar als je dat doet gaan mensen echt over je lullen hoor. Zo van waarom doe je dat, waarom vermoordt je mensen alleen om lange nepnagels?
Ja wat zeg je dan he?
Of langzaam terugbuigen zodat ze van de vingertoppen afbreken en afscheuren.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:24 schreef datismijnmening het volgende:
Wie moet jou dan op je rug krabbelen?quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of langzaam terugbuigen zodat ze van de vingertoppen afbreken en afscheuren.
Goed punt en dat vind ik wel heel erg lekker.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:47 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Wie moet jou dan op je rug krabbelen?
Wie niet, mannen willen er helaas niet aan. Beetje jammer.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed punt en dat vind ik wel heel erg lekker.
Ik kan me er uren mee vermaken hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:56 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Wie niet, mannen willen er helaas niet aan. Beetje jammer.
Met je lange nageltjes?quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan me er uren mee vermaken hoor.
Ik koop altijd maar het duurste, it's a strategy that works.quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:19 schreef datismijnmening het volgende:
Ok. Ik moet een nieuwe lader koper.
Moet ik perse HP hebben of kan een generieke ook?
Ja duren dingen kopen alshet niet nodig is is een sure fire way om arm te worden.quote:Op donderdag 12 mei 2022 02:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik koop altijd maar het duurste, it's a strategy that works.
Valt wel mee en het kan geen kwaad de economie aan te jagen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 02:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja duren dingen kopen alshet niet nodig is is een sure fire way om arm te worden.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 04:17 schreef bitterbal het volgende:
zooooooooooooon [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
laptop?quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:19 schreef datismijnmening het volgende:
Ok. Ik moet een nieuwe lader koper.
Moet ik perse HP hebben of kan een generieke ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |