wat een haatquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:24 schreef datismijnmening het volgende:
Kunnen we mensen met 10 cm nepnagels gewoon afschieten aub?
Kan wel hoor, maar als je dat doet gaan mensen echt over je lullen hoor. Zo van waarom doe je dat, waarom vermoordt je mensen alleen om lange nepnagels?quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:24 schreef datismijnmening het volgende:
Zwijgrecht.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan wel hoor, maar als je dat doet gaan mensen echt over je lullen hoor. Zo van waarom doe je dat, waarom vermoordt je mensen alleen om lange nepnagels?
Ja wat zeg je dan he?
Of langzaam terugbuigen zodat ze van de vingertoppen afbreken en afscheuren.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:24 schreef datismijnmening het volgende:
Wie moet jou dan op je rug krabbelen?quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of langzaam terugbuigen zodat ze van de vingertoppen afbreken en afscheuren.
Goed punt en dat vind ik wel heel erg lekker.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:47 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Wie moet jou dan op je rug krabbelen?
Wie niet, mannen willen er helaas niet aan. Beetje jammer.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed punt en dat vind ik wel heel erg lekker.
Ik kan me er uren mee vermaken hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:56 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Wie niet, mannen willen er helaas niet aan. Beetje jammer.
Met je lange nageltjes?quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan me er uren mee vermaken hoor.
Ik koop altijd maar het duurste, it's a strategy that works.quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:19 schreef datismijnmening het volgende:
Ok. Ik moet een nieuwe lader koper.
Moet ik perse HP hebben of kan een generieke ook?
Ja duren dingen kopen alshet niet nodig is is een sure fire way om arm te worden.quote:Op donderdag 12 mei 2022 02:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik koop altijd maar het duurste, it's a strategy that works.
Valt wel mee en het kan geen kwaad de economie aan te jagen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 02:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja duren dingen kopen alshet niet nodig is is een sure fire way om arm te worden.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 04:17 schreef bitterbal het volgende:
zooooooooooooon [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
laptop?quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:19 schreef datismijnmening het volgende:
Ok. Ik moet een nieuwe lader koper.
Moet ik perse HP hebben of kan een generieke ook?
volgens mij staat het daar niet maar ligt hetquote:Op donderdag 12 mei 2022 04:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Per ongeluk beetje te vroegHoe staat het daar?
Ja word het nog ineens mooi weer ookquote:Op donderdag 12 mei 2022 04:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Per ongeluk beetje te vroegHoe staat het daar?
Het zit nu :p straks neem k weer mijn favo positie aanquote:Op donderdag 12 mei 2022 04:57 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij staat het daar niet maar ligt het
dat is van alle tijdenquote:"Er is ook een groep die er echt last van had. Zij hebben vertraging opgelopen in de leerstof, missen basisvaardigheden en weten bijvoorbeeld niet hoe ze moeten leren of kampen met motivatieproblemen", vervolgt Termeer.
Lekker hoor, wat zal je dat straks missen of niet,quote:Op donderdag 12 mei 2022 05:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja word het nog ineens mooi weer ook![]()
![]()
Nu ontbijt en dan strand
Mooi om naar te kijken, vooral als het stormtquote:Op donderdag 12 mei 2022 06:24 schreef mschol het volgende:
jaren op steenworp afstand van het strand gewoond en snap nog steeds niet waarom mensen strand en zee zo fijn vinden
als het stormt is de zee idd wel leuk om te zien (maar ben ik ook alleen maar van onder de indruk met hele harde storm),quote:Op donderdag 12 mei 2022 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi om naar te kijken, vooral als het stormt
Het zand wat dan opwaait is minder maar al met al vind ik het rustgevend.
In Nederland net zo mooi. Alleen als het bloedheet is zul je mij niet aan het strand zien liggen in de zon te bakken tussen al die mensen. Gedeelte van mij familie woont in het westen vlak bij de zee en als ik daar heen ga ik altijd naar de zee kijken. Vroeguh ging ik dan lekker wandelen, tegenwoordig in de scootmobiel lukt het niet meer om het strand op te komen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 06:37 schreef mschol het volgende:
[..]
als het stormt is de zee idd wel leuk om te zien (maar ben ik ook alleen maar van onder de indruk met hele harde storm),
maar gezien het reageren op ballie dacht ik dat je meer een zomer strand/zee aanbidder was
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2022 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor, wat zal je dat straks missen of niet,
Ben gek op strand en zee
Jij houdt niet eens van zonquote:Op donderdag 12 mei 2022 06:24 schreef mschol het volgende:
jaren op steenworp afstand van het strand gewoond en snap nog steeds niet waarom mensen strand en zee zo fijn vinden
Moet je die veel gebruiken?quote:Op donderdag 12 mei 2022 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In Nederland net zo mooi. Alleen als het bloedheet is zul je mij niet aan het strand zien liggen in de zon te bakken tussen al die mensen. Gedeelte van mij familie woont in het westen vlak bij de zee en als ik daar heen ga ik altijd naar de zee kijken. Vroeguh ging ik dan lekker wandelen, tegenwoordig in de scootmobiel lukt het niet meer om het strand op te komen.
nee, meestal niet nee, geen idee wat de lol daarvan is, na 2 minuten in de zon zitten ben ik er wel weer klaar meequote:
Ik zag laatst iemand met een soort terreinscootmobiel op het strandquote:Op donderdag 12 mei 2022 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In Nederland net zo mooi. Alleen als het bloedheet is zul je mij niet aan het strand zien liggen in de zon te bakken tussen al die mensen. Gedeelte van mij familie woont in het westen vlak bij de zee en als ik daar heen ga ik altijd naar de zee kijken. Vroeguh ging ik dan lekker wandelen, tegenwoordig in de scootmobiel lukt het niet meer om het strand op te komen.
Komen we allemaal buurten bij Ballie’s Bar.quote:Op donderdag 12 mei 2022 07:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat dat ook wel gaat gebeuren
Bitterballen met mayo Op het strand :pquote:Op donderdag 12 mei 2022 07:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komen we allemaal buurten bij Ballie’s Bar.
En crackers met hagelslag. Is dat strand na een paar jaar bruin.quote:Op donderdag 12 mei 2022 07:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bitterballen met mayo Op het strand :p
Met pensioen in thailand of eerder?quote:Op donderdag 12 mei 2022 07:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat dat ook wel gaat gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |