Als je drie weken moet strijken zou ik toch eens wat meer kreukvrije spullen kopen hoorquote:
alles op kapstokken ophangen helpt ookquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je drie weken moet strijken zou ik toch eens wat meer kreukvrije spullen kopen hoor
Of gewoon niks strijkenquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alles op kapstokken ophangen helpt ook
Soms moet ik naar buitenquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Dan hoef je toch alleen je joggingbroek te strijken.
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mannen vrouwen met kreukels in hun shirt zijn undatable
Alsof ik overhemden draagquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mannen met kreukels in hun shirt zijn undatable
strijkenquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mannen met kreukels in hun shirt zijn undatable
Blousjes draag ik niet en al mijn jurkjes hoef ik niet te strijken.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Katoenen blousjes en jurkjes zien er niet uit als je ze niet strijkt
En zitten ook gewoon beter vind ik. Iets ruimerquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Katoenen blousjes en jurkjes zien er niet uit als je ze niet strijkt
Ik heb polo's die kreukvrij drogen als je ze ophangtquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Polo;s? t-shirts?
Anyways ongestreken kleding is niet sjiek
hier niet te zien dat het niet gestreken is hoor.. gewoon goed uithangenquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Polo;s? t-shirts?
T-shirt gooi ik nooit in de droger maar op het droogrek, is gewoon kreukvrij dan hoorquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Polo;s? t-shirts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |