Als je drie weken moet strijken zou ik toch eens wat meer kreukvrije spullen kopen hoorquote:
alles op kapstokken ophangen helpt ookquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je drie weken moet strijken zou ik toch eens wat meer kreukvrije spullen kopen hoor
Of gewoon niks strijkenquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alles op kapstokken ophangen helpt ook
Soms moet ik naar buitenquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Dan hoef je toch alleen je joggingbroek te strijken.
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mannen vrouwen met kreukels in hun shirt zijn undatable
Alsof ik overhemden draagquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mannen met kreukels in hun shirt zijn undatable
strijkenquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mannen met kreukels in hun shirt zijn undatable
Blousjes draag ik niet en al mijn jurkjes hoef ik niet te strijken.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Katoenen blousjes en jurkjes zien er niet uit als je ze niet strijkt
En zitten ook gewoon beter vind ik. Iets ruimerquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Katoenen blousjes en jurkjes zien er niet uit als je ze niet strijkt
Ik heb polo's die kreukvrij drogen als je ze ophangtquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Polo;s? t-shirts?
Anyways ongestreken kleding is niet sjiek
hier niet te zien dat het niet gestreken is hoor.. gewoon goed uithangenquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Polo;s? t-shirts?
T-shirt gooi ik nooit in de droger maar op het droogrek, is gewoon kreukvrij dan hoorquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Polo;s? t-shirts?
toch maar vast even die nieuwe overhemden passen. Misschien doe ik die morgen wel aan dan.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Polo;s? t-shirts?
Het ligt ook wel aan het materiaal. Van die synthetische rommel hoef je inderdaad niet perse te strijken.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Polo;s? t-shirts?
Ik heb gewoon zoals ze het zelf omschrijven '100% hoogwaardig biologisch katoen'quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het ligt ook wel aan het materiaal. Van die synthetische rommel hoef je inderdaad niet perse te strijken.
Klopt. Sommige dingen kun je uithangen en dan is zwaartekracht genoeg om iets kreukvrij te maken.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het ligt ook wel aan het materiaal. Van die synthetische rommel hoef je inderdaad niet perse te strijken.
Het katoen heeft in een weide met biologisch gras liggen rollenquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zoals ze het zelf omschrijven '100% hoogwaardig biologisch katoen'
goed gaan zoeken, wespen nest is kut..quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:15 schreef kwiwi het volgende:
Hmm, vond 5 grote wespen in de kelder die allemaal half dood over de vloer kropenHopelijk geen nest
geen reuze hoornaars?quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:15 schreef kwiwi het volgende:
Hmm, vond 5 grote wespen in de kelder die allemaal half dood over de vloer kropenHopelijk geen nest
Nou inderdaad. Had een paar jaar terug eentje tussen de balkonmuur en een ingebouwde kast, daar bleken er honderden te zittenquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:16 schreef mschol het volgende:
[..]
goed gaan zoeken, wespen nest is kut..
zijn 2 verschillende merken, pasvorm kan dan ook heel goed anders zijnquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Interessant. Heb een hoop overhemden van C&A (Angelo Litrico) in 3XL - 47/48. Zit prima om mijn vette kadaver.
Bestel nieuwe bij C&A (Clockhouse) in 3XL - 47/48. Echt veertien maten te klein of zo. FUCK OFF kutwinkel
dat vooral jaquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vindt het een beetje zielig voor dat kind, wordt zo on the spot gezet op tv
Stuur ze deze keer nou wel terug hèquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Interessant. Heb een hoop overhemden van C&A (Angelo Litrico) in 3XL - 47/48. Zit prima om mijn vette kadaver.
Bestel nieuwe bij C&A (Clockhouse) in 3XL - 47/48. Echt veertien maten te klein of zo. FUCK OFF kutwinkel
Ja ach, nou ja ik vind het wel mooi gedaan zo.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vindt het een beetje zielig voor dat kind, wordt zo on the spot gezet op tv
¯\_(ツ)_/¯quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja dit verschil is wel absurd. Dit is een beetje hetzelfde als dat je in Nederland voor een tientje drie bier krijgt en in Noorwegen voor hetzelfde geld misschien eentje.
Wacht dat is ook echt zo.
Dus: Waar slaat die maat dan op? En waar slaat die wisselkoers dan op?
ja heb er 1 van 4 XL die past (heel royaal zelfs, maar bon, prima) de rest zijn 3XL's. Heb er 2 van de 4 gepast, de rest probeer ik niet eens meer.quote:
Ehhhh ja. Nou dat zit als volgt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Of tot niet zo lang geleden stond het zo omschreven "CH heeft een jeugdige fit... en vallen daardoor...."quote:Het wordt aanbevolen één maat groter te nemen. CLOCKHOUSE-artikelen zijn smaller en vallen daardoor iets kleiner uit.
Ja ik heb dat ook, daarom bestel ik sowieso alles zowel in M als in L online, en dan gaat terug wat niet past. Soms is zelfs M te groot maar ja ik ga niet alles steeds in 3 maten bestellenquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
¯\_(ツ)_/¯
bij de meeste merken heb ik een M, bij sommige heb ik een L nodig..
Zalando doet dat qua maatadvies wel goed trouwens.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Ehhhh ja. Nou dat zit als volgt.
Bij vrijwel alle Clockhouse artikelen staat al lang dit
[..]
Of tot niet zo lang geleden stond het zo omschreven "CH heeft een jeugdige fit... en vallen daardoor...."
oh ja ik heb ondertussen merken gevonden waar ik weet welke maat ik moet dragen. als ik zelf shopquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik heb dat ook, daarom bestel ik sowieso alles zowel in M als in L online, en dan gaat terug wat niet past. Soms is zelfs M te groot maar ja ik ga niet alles steeds in 3 maten bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |