Klinkt zelfs een beetje soort van schaduw van poging tot gezond, uit de verte?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee de pollo speciaalwaarbij het 'speciaal' in dit geval dus de groenten zijn (paprika, ui, champignon)
Zal ook wel meevallen, maar is voor de variatie wel een stuk lekkerder dan alleen maar kip er opquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt zelfs een beetje soort van schaduw van poging tot gezond, uit de verte?
Nee nog steeds niet. Maar vond de vorige ook behoorlijk kut.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe Fantastic Beasts al gezien?
Jij ook al Italiaans voer op, kom wel dichtbij zoquote:
Ik vond beide kut en uitmelkerij, Dus ik ga ook deze niet in de bios kijken.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet. Maar vond de vorige ook behoorlijk kut.
sowieso goede films, goede boeken, goed verhaalquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Die intro van Girl with the dragon tattoo is zo lekker hč.
Die kashmir cover?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Die intro van Girl with the dragon tattoo is zo lekker hč.
Goed boek, kut filmquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
sowieso goede films, goede boeken, goed verhaal
Ik heb alleen het eerste boek gelezenquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
sowieso goede films, goede boeken, goed verhaal
quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb alleen het eerste boek gelezen
Binnenkort op HBO.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe Fantastic Beasts al gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |