Nee nog steeds niet. Maar vond de vorige ook behoorlijk kut.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe Fantastic Beasts al gezien?
Jij ook al Italiaans voer op, kom wel dichtbij zoquote:
Ik vond beide kut en uitmelkerij, Dus ik ga ook deze niet in de bios kijken.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet. Maar vond de vorige ook behoorlijk kut.
sowieso goede films, goede boeken, goed verhaalquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Die intro van Girl with the dragon tattoo is zo lekker hè.
Die kashmir cover?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Die intro van Girl with the dragon tattoo is zo lekker hè.
Goed boek, kut filmquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
sowieso goede films, goede boeken, goed verhaal
Ik heb alleen het eerste boek gelezenquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
sowieso goede films, goede boeken, goed verhaal
quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb alleen het eerste boek gelezen
Binnenkort op HBO.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe Fantastic Beasts al gezien?
deze man weetquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet ook de Zweedse serie kijken ipv de film.
tandloze broodbalmelkgodinquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:43 schreef kwiwi het volgende:
GoedenavondHet is mij, jullie zompige broodballetje.
@:datismijnmening
Hallo oma kwiwiquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:43 schreef kwiwi het volgende:
Ja ik snap.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Immigrant Song bedoel ik![]()
Origineel is van Led Zep deze is een cover.
Noemt Gergi je ook zo?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:43 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:43 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb alleen mezelf water gegeven onder de douchequote:Op woensdag 11 mei 2022 20:47 schreef CherryLips het volgende:
Plantjes hebben ook weer water en de vaatwasser is leeg. Nu nog het vee verschonen. Moet eigenlijk ook nog mijn eigen bed verschonen maar dat bewaar ik voor een andere keer.
Was op het aan vouwen hierquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:48 schreef LTVDK het volgende:
Wat zijn jullie allemaal huishoudelijk aan het doen alsof het al weekend is
maar dat is het ookquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:48 schreef LTVDK het volgende:
Egnie. Vorig jaar bed nog verschoond, vind het wel weer mooi voorlopig ff.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:48 schreef LTVDK het volgende:
Ja jij hebt 6 maanden weekend, dat telt nietquote:
Hij kan beter zijn Spaans bijspijkeren als die naar Argentinië vlucht hoorquote:
Ik moet al drie weken strijken.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:48 schreef LTVDK het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |