Lekker sateetje op?quote:
Klinkt wel realistischquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:12 schreef Karzai het volgende:
Gaat over een veldslag waar zo'n 300 Spartanen, 25000 perzen tegenhouden
echt gebeurdquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:14 schreef Koen66 het volgende:
Film over Sparta
[..]
Klinkt wel realistisch
extra jappenkak?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:13 schreef LTVDK het volgende:
Lijkt er wel op dat er elke keer dat ik pizza bestel er wel iets mis gaat. Had tijdens het lopen alvast besteld via de app zodat ik het gelijk kon meenemen. Kom ik daar in de zaak aan en vragen ze wat ik wil bestellen, dus ik van 'ik heb al besteld' en hij zo van 'ik zie niks, alleen een ander soort pizza op jouw naam maar die zit helemaal vol met kaas'. Bleek er een fout in de app te zitten waardoor die de verkeerde pizza bestelde dus kon ik alsnog er op wachten. Ze hadden hem wel extra groot gemaakt en extra vol gegooid
Hahahaha. Het is afzien dit seizoen als PEC supporter. Tegen beter weten in toch achter de club blijven staan. Ooit breken betere tijden aan.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast leuker dan over PEC@:treinhoer
And with nine millimeter bullets on itquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:16 schreef Karzai het volgende:
Wel met de juiste discipline en vechtkunst natuurlijk
Als je een PEC supporter bent kun je sowieso beter van een torenflat springen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:16 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Hahahaha. Het is afzien dit seizoen als PEC supporter. Tegen beter weten in toch achter de club blijven staan. Ooit breken betere tijden aan.
Nou nou nouquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je een PEC supporter bent kun je sowieso beter van een torenflat springen.
Wees blij, voorlopig hoeven jullie even geen IJsselderby meer te spelenquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:16 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Hahahaha. Het is afzien dit seizoen als PEC supporter. Tegen beter weten in toch achter de club blijven staan. Ooit breken betere tijden aan.
Nee dit was gewoon een normale met tomatensaus, maar er lag dubbel zoveel groente en kip op als normaal, en normaal zijn ze al niet heel zuinigquote:
Wat voor pizza is dat dan? Pollo gras of zo?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dit was gewoon een normale met tomatensaus, maar er lag dubbel zoveel groente en kip op als normaal, en normaal zijn ze al niet heel zuinig
Nee de pollo speciaalquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat voor pizza is dat dan? Pollo gras of zo?
Ben je Bon Jovi aan het luisteren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |