Je hebt je best gedaan met 13K. Dat is meer dan voldoende op een dag.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
misschien dat ik toch nog wel over de 13k ga eindigen trouwens @:Haags
Helemaal als ik ook nog een blokje ga wandelen maar dat lijkt niet al te aannemelijk.
ik dacht het wel, maar ik heb geen zin om het terug te zoeken om het te controlerenquote:
Ja vind ik ook wel op zichquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Je hebt je best gedaan met 13K. Dat is meer dan voldoende op een dag.
25 meiquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:06 schreef gianni61 het volgende:
wanneer is Feyenoord tegen Roma?
Dat is dan nog wel een voetbalwedstrijd die ik zou kijken
25/5quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:06 schreef gianni61 het volgende:
wanneer is Feyenoord tegen Roma?
Dat is dan nog wel een voetbalwedstrijd die ik zou kijken
quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
onderin is het ook spannend, sparta heeft al gescoord
Lekker sateetje op?quote:
Klinkt wel realistischquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:12 schreef Karzai het volgende:
Gaat over een veldslag waar zo'n 300 Spartanen, 25000 perzen tegenhouden
echt gebeurdquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:14 schreef Koen66 het volgende:
Film over Sparta
[..]
Klinkt wel realistisch
extra jappenkak?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:13 schreef LTVDK het volgende:
Lijkt er wel op dat er elke keer dat ik pizza bestel er wel iets mis gaat. Had tijdens het lopen alvast besteld via de app zodat ik het gelijk kon meenemen. Kom ik daar in de zaak aan en vragen ze wat ik wil bestellen, dus ik van 'ik heb al besteld' en hij zo van 'ik zie niks, alleen een ander soort pizza op jouw naam maar die zit helemaal vol met kaas'. Bleek er een fout in de app te zitten waardoor die de verkeerde pizza bestelde dus kon ik alsnog er op wachten. Ze hadden hem wel extra groot gemaakt en extra vol gegooid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |