Uiteraardquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker ook nog een wijntje erbij.
Ik weet wel wat lekker is.quote:
Precies. De steaks daar zijn heerlijk!quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah nja nu weet je dat, en bestel dat dus niet weer..
Het toetje komt ook wel goed.quote:
Lekker mals ? Ik kies vaak wel hetzelfde..quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies. De steaks daar zijn heerlijk!Die nemen we de volgende keer waarschijnlijk gewoon weer, tenzij ze iets anders bijzonders hebben.
Maar vlak er bij staat een nog luxere tent; die willen we ook een keertje uitproberen.
Jakkie, maar smaakt was er vast niet minder omquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:27 schreef FranticDJ het volgende:
Dat waren goeie tongetjes zeg. Zat alleen wel bizar veel bloed nog in
wat nietquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat voor geks heb jij wel eens gegeten?
ja moest veel wassen en best veel wegknippen eigenlijk.. helaas..quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jakkie, maar smaakt was er vast niet minder om
Rendier zou ik nog wel proberen..quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat niet
stierenkloten
walvis
rendier
koeientong
aap
try me
quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Rendier zou ik nog wel proberen..
Dat is wel heel apart dan denk ik, omdat je ogen ''vlees'' zien en je mond vis proeftquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:43 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
walvis, is gewoon biefstuk met een vis smaakje
ja ach ik vond het niet heel bijzonder eigenlijk..quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel heel apart dan denk ik, omdat je ogen ''vlees'' zien en je mond vis proeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |