Ik maak er wel eens een sport van. Heb dan ook wel eens 3 films voor de prijs van 1 gezien.
Het is net zoals de Wehkamp, er is een klein percentage wat niet betaalt/sneakt. Dat neem je op de koop toe, want de kosten van deurwaarders/controleurs wegen daar niet tegen op.
Als ik nog meer tijd had, misschien...
Ze was nog nooit in Pathe Groningen geweest, en na American Beauty liepen we door de foyer, wilde ze ff zaal 1 (de grote zaal dus) zien
Daar stroomden net mensen binnen voor The Beach, we zijn er toen maar bij gaan zitten
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 14-12-2000 19:03]
quote:Moest je het een uur na jouw post nog van Isabeau wijzigen?
Op 14 december 2000 18:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ik heb het samen met een andere FOK!ster (die anoniem blijft)toevallig in februari/maart ofzo een keer geflikt
Toen ik nog studeerde ging ik wel eens 's ochtends om +/- 11.30 naar de eerste film en dan met het programma in de hand tot 23.00 door gaan op één kaartje. Je moet wel echt goed plannen en films een beetje afwisselen, niet alleen zware films, maar ook de wat luchtigere (wat in de Pathe overigens niet zo moeilijk is).
O ja, vorige maand trouwens nog met m'n vriendin eerst Ocean's Eleven gezien en daarna nog Kate en Leopold (maar dat was meer een spontane actie en niet een vooropgezet plan).
Wel echt een leuke manier om films waar je anders niet snel heen zou gaan te zien (bv. South Park ofzo.). <-geen goed pratertje
quote:
Op vrijdag 15 december 2000 09:18 schreef SunChaser het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 december 2000 18:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ik heb het samen met een andere FOK!ster (die anoniem blijft)toevallig in februari/maart ofzo een keer geflikt<HR></BLOCKQUOTE>Moest je het een uur na jouw post nog van Isabeau wijzigen?
:?
Ik doe het eigenlijk nooit.. heb meestal na een film geen zin meer.
quote:
Op maandag 11 maart 2002 12:53 schreef jerney het volgende:
quote:That reminds me. Zouden zij niet twee jaar geleden ofzo eens naar de film gaan?
Op maandag 11 maart 2002 12:53 schreef jerney het volgende:[..]
Meestal ga ik doordeweeks, maar moet dan de volgende morgen weer vroeg werken, dus sneaken zit er niet in, misschien als ik een keer vrij ben
(meestal heb ik de laatste voorstelling)
Bioscoop is al duur zat dus ik vond dat het best mocht en zeker omdat die film zwaar tegenviel!
quote:Ho! Wacht! Ik heb dit nog nooit gelezen en kan me ab-so-luut niet voorstellen dat er van mij geen Isabeau mocht staan! Ik vond het bioscoophoppen erg grappig en het was mijn idee nog ook. We hebben het later nog een paar keer gedaan en ik zie niet in waarom ik niet zou willen dat mijn naam werd genoemd
Op vrijdag 15 december 2000 09:18 schreef SunChaser het volgende:
Moest je het een uur na jouw post nog van Isabeau wijzigen?:?
ps: lees dit nu pas, maar moet toch ff reageren (ook al post je niet meer als Sunchaser)
Verder denk ik wel dat het enorm makkelijk is hier. Het is maar 1 zaal, en je moet vlak voor de deur betalen. Maar omdat het best druk is, en een erg smal gangetje waar nog iedereen heen en weer loopt die al betaald heeft, kun je zo meestromen Wel mogelijk dus denkik...
City Amsterdam had een tijdje iemand in dienst om te letten op screenhoppers: de zogenoemde "glipperjager".
Maar die glipperjager was van de trap gevallen en had z'n arm gebroken na een wilde achtervolging, nadat hij een screenhopper wilde confronteren.
(nee, ik was niet die screenhopper)
Het is inderdaad zo dat er slechts een heel klein percentage is die dit wel eens doet, dus de kosten van deurwaarders/controleurs wegen daar niet tegen op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |