SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPThinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel meteen hard op de feiten gedrukt dat ik nog een deel was moet opruimen.
Ik heb nog een berg sokken en ondergoed te gaan. FML.quote:
Ik ben een master in kleding vouwen.quote:
hangt er 1 aan de lijn en 1 in de machinequote:Op woensdag 11 mei 2022 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nog een berg sokken en ondergoed te gaan. FML.
wanneer kom je?quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben een master in kleding vouwen.
Moet je van genieten, misschien gaat het wel zo schraal worden dat we met zijn allen straks langs de rivieren staan met een wasbordje.quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
En de volgende draai kan er ook wel weer in inmiddels.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben een master in kleding vouwen.
quote:
dat was gisteren jaquote:
Ik vind het echt leuk om te doen.Heb ook 10 jaar in een kledingzaak gewerkt.quote:
Verlof pakken, ballen scheren en cocktails klappen aan de waterkant terwijl dartele bikinielfjes om je heen kirren voor een flintertje aandacht.quote:
En aan het werk.quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is bitterbal dan alweer thuis?
Die staat dan alweer met riekende reuzel in de bilnaad met tomatensoep te gooien.quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is bitterbal dan alweer thuis?
Dan vraag ik asiel aan bij jou.quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je van genieten, misschien gaat het wel zo schraal worden dat we met zijn allen straks langs de rivieren staan met een wasbordje.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die staat dan alweer met riekende reuzel in de bilnaad met tomatensoep te gooien.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verlof pakken, ballen scheren en cocktails klappen aan de waterkant terwijl dartele bikinielfjes om je heen kirren voor een flintertje aandacht.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
misschien gaat het wel zo schraal worden dat we met zijn allen straks langs de rivieren staan met een wasbordje.
Zet de pot Earl Grey alvast op het fornuis.quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan vraag ik asiel aan bij jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |