Ben geen juristquote:Op woensdag 11 mei 2022 12:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je bij de vakbond gaan werken dan.
Mensen gaan altijd wat harder lopen als iets van een advocaat komt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja denk dat ze randstad een te grote partij vonden voor de opbrengst.
het was geen ingewikkelde materie want heb het zelf uitgevonden door de cao te lezen. En ik ben niet super slim ofzo
Had je je hondenpak weer aan?quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik was eindelijk weer op het strand
ja maar dat is toch frustrerend als de pest.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mensen gaan altijd wat harder lopen als iets van een advocaat komt.
Merk ik ook met zaken. Ik kan zelf exact dezelfde argumentatie, wetgeving en jurisprudentie sturen en wijzen ze iets af.
Komt dezelfde brief met het woordje advocaat in de titel gaan ze akkoord
Die kan je heel makkelijk pareren, de tijd dat je fietst verdient ook een vergoeding.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben geen jurist
Uitzendbureau vroegmij nadat ik niet stopte met vragen omdat geld hoelang ikhier nou mee zou doorgaan!!! En hoe ik er achter was gekomen.
man man man het staat in cao
zakkenwasser was dat zeg
Ik had bv recht op reiskostenvergoeding op basis van kilometers....ongeacht type vervoer.
Zei die ja maar je gaat opde fiets....
Dus ik zo van ja dat is niet relevant.
zei die ja maar je hebt het toch niet nodig?
Niet?quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is ook niet de juiste plek voor een oplader.
ja maar dat hoefde ik niet te doen. al werd ik elkedag gebracht door mijn privechauffeur.:Pquote:Op woensdag 11 mei 2022 12:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die kan je heel makkelijk pareren, de tijd dat je fietst verdient ook een vergoeding.
Nope. Mijn vriendin zat wel op kostschoolquote:Op woensdag 11 mei 2022 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zat je op een streng internaat?
Was het geen Easy toys?quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet?![]()
Die man van Coolblue krijgt morgen een klacht aan zijn broek
mijn vader had mijook bijna naar kostschool gestuurdquote:Op woensdag 11 mei 2022 12:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nope. Mijn vriendin zat wel op kostschool
Meteen even wat wetsartikelen erbij zettenquote:Op woensdag 11 mei 2022 12:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet?![]()
Die man van Coolblue krijgt morgen een klacht aan zijn broek
Ik heb ook jaren die luxe gehad.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat hoefde ik niet te doen. al werd ik elkedag gebracht door mijn privechauffeur.:P
Volgende keer naar het Juridisch Loket gaan. Dan betaalt de overheid je advocaat (als je niet teveel verdient)quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat is toch frustrerend als de pest.
Alleen vanwege dit idd moest ik 500 betalen
Was je zo dwars?quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn vader had mijook bijna naar kostschool gestuurd
Hoe zou je leven er dan uitgezien hebben?quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn vader had mijook bijna naar kostschool gestuurd
Kennelijk lukten dat soort trucjes vaak wel dan.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben geen jurist
Uitzendbureau vroegmij nadat ik niet stopte met vragen omdat geld hoelang ikhier nou mee zou doorgaan!!! En hoe ik er achter was gekomen.
man man man het staat in cao
zakkenwasser was dat zeg
Ik had bv recht op reiskostenvergoeding op basis van kilometers....ongeacht type vervoer.
Zei die ja maar je gaat opde fiets....
Dus ik zo van ja dat is niet relevant.
zei die ja maar je hebt het toch niet nodig?
daar ben ik geweest.Jemoet eigen bijdrage betalen op basis van jeinkomen. Voor mij was dat 500 euroquote:Op woensdag 11 mei 2022 12:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgende keer naar het Juridisch Loket gaan. Dan betaalt de overheid je advocaat (als je niet teveel verdient)
Dan had ze nu een snack-imperium gehad en hoeft ze niet met snacks rond te lopen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe zou je leven er dan uitgezien hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |