Of dempen. Al zie je dan volgens mij nog wel het aantal apps staan. Of je zegt dat je even uit de groep gaat en of ze je maandag weer toe kunnen voegen. Maar dat had je aan het begin van de vakantie moeten doenquote:Op woensdag 11 mei 2022 11:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vind blocken niet zo vriendelijk .
ja rooster app doet mij niet zo veel gelukkig.En werk groepsapp isookvrij rustig maar staat idd op gedemptquote:Op woensdag 11 mei 2022 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Doet mijn zus ook als ze vakantie heeft, dan dempt ze de appgroep waarin de diensten worden besproken, anders blijft ze steeds apps krijgen van openstaande diensten.
ja nu wat laatquote:Op woensdag 11 mei 2022 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of dempen. Al zie je dan volgens mij nog wel het aantal apps staan. Of je zegt dat je even uit de groep gaat en of ze je maandag weer toe kunnen voegen. Maar dat had je aan het begin van de vakantie moeten doen
Je bent op vakantie, niet reageren is dan gewoon toegestaan hoor.quote:
Ja, maar krijg jij bedrijfsleidersalaris?quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:31 schreef bitterbal het volgende:
nou ja begrijp de stress wel van de bedrijfsleidster.2 fulltimers die ontslag nemen is wel een flinke hap in bezetting
gewoon meldingen gedempt, of kun je zo iets nog verder dempen?quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Doet mijn zus ook als ze vakantie heeft, dan dempt ze de appgroep waarin de diensten worden besproken, anders blijft ze steeds apps krijgen van openstaande diensten.
Die van het rooster is algemeen geschreven maa wel echt naar mij gestuurd en niet in de groepsapp gezet.quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:31 schreef CherryLips het volgende:
Zijn die apps persoonlijk aan jou gericht ook, word je genoemd?
Als je dan WA opent, zie je zo 9986 staan bij de appgroepquote:Op woensdag 11 mei 2022 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon meldingen gedempt, of kun je zo iets nog verder dempen?
Dat is geen porum, je bent er niet. Volgende vakantie gewoon even allemaal blokkeren of dempen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die van het rooster is algemeen geschreven maa wel echt naar mij gestuurd en niet in de groepsapp gezet.
misschien bang voor discussie ofzo in de groepsapp?
Nee, gewoon geen WA.quote:
nein nein maar ik zeg dat ik de stres begrijpquote:Op woensdag 11 mei 2022 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar krijg jij bedrijfsleidersalaris?
Nee in China heb je geen What's App of gmail of social media en dan kon je niet eens reagerenquote:
Je.hebt.vakantie.quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die van het rooster is algemeen geschreven maa wel echt naar mij gestuurd en niet in de groepsapp gezet.
misschien bang voor discussie ofzo in de groepsapp?
Werkt whatsapp ook met een vpn?quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee in China heb je geen What's App of gmail of social media en dan kon je niet eens reagerenDan hadden ze ook zonder je gemoeten.
Was wel afkicken zeg.
jamaar ik maakmijniet zodruk hoorquote:Op woensdag 11 mei 2022 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je.hebt.vakantie.
Vakantie = tijd weg van werk.
Ja vast wel, maar je bent er niet. Heb ik toen ook niet genomen.quote:
Maak er dan ook niet jouw probleem van joh.quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nein nein maar ik zeg dat ik de stres begrijpDat kan ook met mijn salaris:P
heb nu vpn voor fokquote:Op woensdag 11 mei 2022 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja vast wel, maar je bent er niet. Heb ik toen ook niet genomen.
iMessage deed het wel maar dat is voor familie.
Ik vind het gewoon raar dat je er überhaupt mee bezig bent op vakantie.quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jamaar ik maakmijniet zodruk hoorLijkt alsof jullie jedrukker maken:P
Je maakt je wel druk want je leest het nu en je denkt eraan tijdens je vakantie, en je weet nu al dat je volgende week moet buffelen. Leuke laatste paar dagen. En dat deel je met ons, dus je denkt eraan, het zit wel in je hoofd. En je leeft wel mee met die bedrijfsleider en je snapt de stress. Dus je denkt eraan. Je bent in je hoofd toch met werk bezig.quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jamaar ik maakmijniet zodruk hoorLijkt alsof jullie jedrukker maken:P
nou ja benover het algemeen een loyaal persoon naar mijn werk toe en kan mij de stress van de bedrijfsleiders voorstelen .Maak mij verder niet druk, meld alleen dat ze dat vragen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar dat je er überhaupt mee bezig bent op vakantie.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je maakt je wel druk want je leest het nu en je denkt eraan tijdens je vakantie, en je weet nu al dat je volgende week moet buffelen. Leuke laatste paar dagen. En dat deel je met ons, dus je denkt eraan, het zit wel in je hoofd. En je leeft wel mee met die bedrijfsleider en je snapt de stress. Dus je denkt eraan. Je bent in je hoofd toch met werk bezig.
Ik snap gewoon niet dat jij niet snapt dat je gewoon niet bereikbaar moet zijn voor ze.
Maar waarom storen zij je überhaupt tijdens je vakantie. Je hebt verdorie geen consignatiedienst.quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja benover het algemeen een loyaal persoon naar mijn werk toe en kan mij de stress van de bedrijfsleiders voorstelen .Maak mij verder niet druk, meld alleen dat ze dat vragen.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Moet ik nodig zeggen want als ik een aanbod krijg als ik op vakantie ben, dan mail ik ook terug zodat ik het niet misloop
quote:
Mweh, ZZP-leef is gewoon een ander verhaal dan loondienst.quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Moet ik nodig zeggen want als ik een aanbod krijg als ik op vakantie ben, dan mail ik ook terug zodat ik het niet misloop
misschien gewoon inventariseren hoeveel fulltimers extra willen werken . Appen mag toch?quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar waarom storen zij je überhaupt tijdens je vakantie. Je hebt verdorie geen consignatiedienst.
Gewoon zeggen dat je graag betaald wilt krijgen deze maand want je was toch gewoon beschikbaar?quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar waarom storen zij je überhaupt tijdens je vakantie. Je hebt verdorie geen consignatiedienst.
Je hebt vakantie en ze weten ook nog eens dat je weg bent. Da's gewoon niet netjes als werkgever.quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien gewoon inventariseren hoeveel fulltimers extra willen werken . Appen mag toch?
Maar wachten tot ze terug is is wellicht ook niet helemaal handig voor dat bedrijf.quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je hebt vakantie en ze weten ook nog eens dat je weg bent. Da's gewoon niet netjes als werkgever.
mja denk dat je wel weet dat horeca wat minder formeel is qua wat netjes is en nietquote:Op woensdag 11 mei 2022 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je hebt vakantie en ze weten ook nog eens dat je weg bent. Da's gewoon niet netjes als werkgever.
Moet ze nu nog antwoorden ook.quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar wachten tot ze terug is is wellicht ook niet helemaal handig voor dat bedrijf.
Dan hadden ze misschien toch een loonsverhoging moeten bieden vķķr iedereen wegliep.quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar wachten tot ze terug is is wellicht ook niet helemaal handig voor dat bedrijf.
focus aan zetten in iOs doet dit afaikquote:Op woensdag 11 mei 2022 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Kun je geen automatisch antwoord aanzetten in WA, als een out of office replyKon vroeger met sms wel geloof ik, als je niet bereikbaar was.
Heb je geantwoord? Anders even kijken wat er gebeurt als je maandagochtend pas antwoordt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja denk dat je wel weet dat horeca wat minder formeel is qua wat netjes is en nietIk zie er geen kwaad in:P Denk dat ze het mij ook niet kwalijkneem als ik niet zo reageren. Weet alleenniet waarom ze het niet in de groepsapp heeft gezet
ja rooster voor volgende week is al gemaakt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is gewoon niet de bedoeling dat je altijd bereikbaar bent voor je werk, en al helemaal niet als er van je wordt verwacht dat je ook nog reageert.quote:
En zolang iedereen dat soort invasies in hun vrije tijd blijft pikken als "hoort erbij", blijft het minimumloon en zware werkomstandigheden.quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja denk dat je wel weet dat horeca wat minder formeel is qua wat netjes is en nietIk zie er geen kwaad in:P Denk dat ze het mij ook niet kwalijkneem als ik niet zo reageren. Weet alleenniet waarom ze het niet in de groepsapp heeft gezet
nee nog nietquote:Op woensdag 11 mei 2022 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je geantwoord? Anders even kijken wat er gebeurt als je maandagochtend pas antwoordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |