misschienwat succesvoller:Pquote:Op woensdag 11 mei 2022 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe zou je leven er dan uitgezien hebben?
Mijn moeder ookquote:Op woensdag 11 mei 2022 12:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn vader had mijook bijna naar kostschool gestuurd
Alle uitzendkrachten kregen te weinig. Dat waren er in NL wel veelquote:Op woensdag 11 mei 2022 12:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Kennelijk lukten dat soort trucjes vaak wel dan.
Meestal werkt dit wel zo, zachte heelmeesters maken stinkende wonden.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan had ze nu een snack-imperium gehad en hoeft ze niet met snacks rond te lopen.
Oh ja je moet wel altijd iets betalen ja. Kun je soms nog terugvragen bij de gemeente (maar is wel gedoe, heb dat voor een cliënt wel eens gedaan)quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daar ben ik geweest.Jemoet eigen bijdrage betalen op basis van jeinkomen. Voor mij was dat 500 euro
oh zon vieze honden geurquote:Op woensdag 11 mei 2022 12:46 schreef Karzai het volgende:
Oud kreupel hondje geaaid, nu heb ik een stinkende klauw
quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn moeder ook![]()
Zou serieus goed voor me zijn geweest denk ik
oh dat wist ik nietquote:Op woensdag 11 mei 2022 12:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja je moet wel altijd iets betalen ja. Kun je soms nog terugvragen bij de gemeente (maar is wel gedoe, heb dat voor een cliënt wel eens gedaan)
Precies, maar ze kwam zo zielig tegenin been aanleunen. Is ook van een vaste klant dus ik kon haar ook niet wegduwenquote:
Hij heeft zichzelf gecancelt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:48 schreef Recce het volgende:
Derksen keert weer terug! Het cancellen is niet gelukt. Wat gaat-ie nu bekennen?
Volgend jaar weer een kans.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:48 schreef bitterbal het volgende:
we zouden vanaaf naar een verjaardag van iemand gaan.Als het niet zou regenen zou het doorgaan.
hele dag zon en nu komt het met bakken uit de lucht....Ze zal wel balen
Ik lig wel zwaar op de maag ja.quote:
Plausibel.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:50 schreef Karzai het volgende:
Jezus blijf lekker weg man. Hij zal anders zeker een claim van een paar ton van ome John aan zijn broek hebben gekregen wegens contractbreuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |