Loop je me nou te trigeren? (OP, dat wil ik dus niet (horen)quote:
Allereerst; MS zo verbasteren was in 1999 al kansloos.quote:
En dat. dat eeuwige gejank over niet over willen stappen. hou op.quote:
Triggeren? Nee. Ik geef je het juiste advies: als je moderne software wil draaien, heb je een OS nodig dat daar op aansluit. In dit geval is dat minimaal Windows 10.quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:50 schreef zoey27 het volgende:
[..]
Loop je me nou te trigeren? (OP, dat wil ik dus niet (horen)
Ik vond dit https://msfn.org/board/topic/182994-itunes-version-check-bypass/, maar als ik instructie volg krijg ik de foutmelding dat de installer corrupt is.
Als het een uitdaging is, waarom vraag je dan hier of/hoe het kan, in plaats van het zelf uit te zoeken?quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:08 schreef zoey27 het volgende:
iTunes 12.11.0.26 heb ik nu aan de praat gekregen, officieel niet gesupport op W8.1, ben al een stapje verder dus.
Maar goed mijn vraag is puur uit nieuwsgierigheid, een uitdaging.
Ik had het over de extended support, en op 10 Jan 2023 stopt de extended support, ik ben wel op de hoogte hoor!quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:53 schreef Gunner het volgende:
[..]
Allereerst; MS zo verbasteren was in 1999 al kansloos.
En de mainstream support is wel degelijk gestopt van windows 8.1
https://tweakers.net/nieu(...)port-windows-81.html
[..]
En dat. dat eeuwige gejank over niet over willen stappen. hou op.
Goeie PoHi idd. Niet de eerste keer dat er tegen dit probleem wordt aangelopen;quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:13 schreef Jan_Lul het volgende:
ah, daar is hij weer, met z'n dingen die geen normaal mens ooit wil weten.
Mooi dat je extended support hebt kunnen regelenquote:Op woensdag 11 mei 2022 12:34 schreef zoey27 het volgende:
[..]
Ik had het over de extended support, en op 10 Jan 2023 stopt de extended support, ik ben wel op de hoogte hoor!
Nou, dan kun je dus op 10 januari je computertje bij het grofvuil zetten, want vanaf dan worden er alleen maar bagger OS'es ondersteund door 'M$'.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:34 schreef zoey27 het volgende:
[..]
Ik had het over de extended support, en op 10 Jan 2023 stopt de extended support, ik ben wel op de hoogte hoor!
regelen? nee dit is gewoon de consumenten support, ik verwacht overigens niet dat er daarna nog betaalde support komt zoals bij Windows 7 het geval was, gezien het geringe marktaandeel. Maar wie weet.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:41 schreef Gunner het volgende:
[..]
Goeie PoHi idd. Niet de eerste keer dat er tegen dit probleem wordt aangelopen;
DIG / Software werkt niet op Windows 8.1, maar wel op 7 en 10?
[..]
Mooi dat je extended support hebt kunnen regelen
Nooit van Linux gehoord? (een voordeel aan Linux, veel lichter systeem, dus draait op een oude bak welicht nog sneller, dan W op een nieuwe PC) En als je heel handig bent kun je er ook nog een Hackingtosh van proberen te maken.quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nou, dan kun je dus op 10 januari je computertje bij het grofvuil zetten, want vanaf dan worden er alleen maar bagger OS'es ondersteund door 'M$'.
Ik weet niet hoor, maar jij blijft krampachtig vasthouden aan Windows 8…quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:40 schreef zoey27 het volgende:
Nooit van Linux gehoord? (een voordeel aan Linux, veel lichter systeem, dus draait op een oude bak welicht nog sneller, dan W op een nieuwe PC) En als je heel handig bent kun je er ook nog een Hackingtosh van proberen te maken.
Oja of gewoon blijven gebruiken zonder support, het schijnt dat Poetin op deze manier nog altijd W XP gebruikt.
Er zijn in ieder geval meer optie dan overstappen naar W10/11.
Ik zou lekker tot 2029 wachten, wellicht is die dan genoeg gerijpt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:30 schreef zoey27 het volgende:
8.1 trouwens, geen 8.
8.1 is beter,
gaat uiteindelijk ook gebeuren, maar wil Ubuntu nog iets meer laten rijpen.
Ben nog steeds benieuwd waarom je niet wil upgraden.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:35 schreef zoey27 het volgende:
ok, sowiezo wil ik ergens ook wel 8.1 blijven gebruiken, benieuwd hoe lang het duurt voordat de vellen er vanaf vallen en het 1 grote wrak wordt, een beetje zoals XP nu.
en waarom precies 2029???
Omdat ik W10 en 11 kut systemen vind punt, daarnaast wordt dat M$ steeds vervelden met dingen als verplicht account etc.quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:41 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ben nog steeds benieuwd waarom je niet wil upgraden.
Heb je ook nog een goede inhoudelijke reden?quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:26 schreef zoey27 het volgende:
[..]
Omdat ik W10 en 11 kut systemen vind punt,
Het is moeilijk je (redenen) serieus te nemen als je Microsoft zo blijft verbasteren.quote:daarnaast wordt dat M$ steeds vervelden met dingen als verplicht account etc.
In houdelijk wil ik er verder niet op ingaan omdat ik dit verder niet van belang vind (ik wel een tijdje 10 gehad, dus ik heb wel een ervaring, het is dus niet alleen maar het anderen napraten, zoals dit bij Vista veel het geval was), maar een aantal redenen zijn zeker terug te vinden in de Linux vs. Windows vergelijking.quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:34 schreef Gunner het volgende:
[..]
Heb je ook nog een goede inhoudelijke reden?
[..]
Het is moeilijk je (redenen) serieus te nemen als je Microsoft zo blijft verbasteren.
Lokale account zijn nog steeds mogelijk maar ja, daar heb je dan als enige gelijk in ; ze maken je dat wel lastiger ja.
Je komt een beetje op mij over als iemand met een narcistische persoonlijkheidsstoornis... Je argumenten slaan nergens op, de haat naar Microsoft zit je behoorlijk diep, onze adviezen sla je volkomen in de wind... En dit is bij lange na niet je eerste bizarre topic.quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:38 schreef zoey27 het volgende:
[..]
In houdelijk wil ik er verder niet op ingaan omdat ik dit verder niet van belang vind (ik wel een tijdje 10 gehad, dus ik heb wel een ervaring, het is dus niet alleen maar het anderen napraten, zoals dit bij Vista veel het geval was), maar een aantal redenen zijn zeker terug te vinden in de Linux vs. Windows vergelijking.
Work arrounds tel ik in principe niet als mogelijk echt mee, ik heb niet zo'n zin om elke keer 1 of andere trukendoos te moeten openen om iets voor elkaar te kunnen krijgen. Ik ben immers GEEN David Copperfield.
Omdat hij en beetje meegaat met de mensen die tegen Windows zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:30 schreef KroketBroodje het volgende:
Als je niet kan uitleggen waarom je niet naar w10 wilt.. spreek met een professional.
Nee echt geen 10 hoor!!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:30 schreef KroketBroodje het volgende:
Als je niet kan uitleggen waarom je niet naar w10 wilt.. spreek met een professional.
Als je op 8.1 wilt blijven dan kun je een virtual machine aanmaken met w10 en daarop installeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |