Maar wie van jullie is er ook echt naar op zoek, en wie laat het maar een beetje aan komen waaien
Om het goede voorbeeld te geven, ik zelf ben niet echt actief op zoek, denk dat dat toch niet werkt voor een echte vriendin, die moet je spontaan ontmoeten.. (sex is natuurlijk weer een ander verhaal, dat komt meestal niet 'aanwaaien' ).
quote:Ja, dat denk ik ook..
Op dinsdag 4 februari 2003 20:08 schreef MSXUser het volgende:
Meestal komt het 'gewoon aanwaaien'... bij de meesten dan. Ook ik ben absoluut niet actief op zoek. Als ik dan uiteindelijk iemand op het oog heb, vis ik in 99.99% van alle gevallen weer achter het net, omdat ik niet snel genoeg reageer (veel converseren, observeren, proberen om haar toch iets beter te leren kennen en vervolgens zien hoe ze door een ander binnen no-time wordt weggekaapt...)
Alleen als het dan lang duurt, ga je je wel eens afvragen van 'komt er wel iets aanwaaien' , en dan ga je op zoek en forceer je het meestal.. Maar ik ben irl eigenlijk nog nooit iemand tegengekomen die ik op het eerste gezicht zag en waarbij ik meteen dacht 'dat is de perfecte partner voor me'..
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 20:11 schreef RainerWernerF het volgende:
follow love and it will flee
flee love and it will follow thee
quote:been there, done that..
Op dinsdag 4 februari 2003 20:12 schreef dJ-Zcore het volgende:
sja... die pech heb ik ook...
of ik handel te snel of te langzaam of het komt voor dat ik een meid leer kennen, leuk begin te vinden en een paar dagen later heeft ze een vriend. grrrrr
quote:same here
of ik handel te snel of te langzaam of het komt voor dat ik een meid leer kennen, leuk begin te vinden en een paar dagen later heeft ze een vriend. grrrrr
Zowieso zal ik geen relatie beginnen met iemand die gelijk de eerste avond al het bed met je induikt.
Wel weer een beetje tegenstrijdig he.
quote:Yep, hoor je een paar dagen niet, krijg je ineens een mailtje met een dergelijke tekst.
Vroeger veel aan gedaan om in de buurt te zijn van meisjes (uitgaan and stuff), maar meer dan "in de buurt zijn" kon niet, ben te verlegen...
Meisjes hebben er een zintuig voor denk ik. Als ze zien dat je zoekt, komt het er niet van, geloof me.
Heb vroeger maanden lang uitgeweest met de hoop van een meisje tegen het lijf te lopen, en moet zeggen dat je op die manier enkel meisjes ontmoet die OOK desperate zijn....
Heb er zo'n relatie aan overgehouden, en nee, was niet wat ik dacht van een deftige relatie. Je probeert alle2 van het te doen lukken, maar uiteindelijk houd je dat niet vol...
Nu is dat heel anders. Ik ben "gelukkig" nu, ik voel me goed. Ik "MOET" geen vriendin meer hebben om me goed te voelen.
Dat straal ik uit (zeggen verschillende vriendinnen me, nu veel meer dan vroeger), en dat maakt je aantrekkelijker (zeggen die vriendinnen dan eh).
Ik ga gewoon uit met vrienden nu, en heb de tijd van men leven. En nu stel ik soms toch vast dat er meisjes intresse tonen, die mij vroeger gewoon negeerden...zal die uitstraling wel zijn
Ben nu zelf zo blind geworden dat het me eerst niet opviel dat er een bloedmooi meisje naar me stond te kijken, en lachen. En dat elke morgen als ik sta te wachten op de trein
(al paar keer mee gepraat, en samen gezeten en is wel een toffe ! Misschien wordt dat wel iets...)
DUS mensen, niet zoeken, het overkomt je wel eens, net als mij
[Dit bericht is gewijzigd door Flippy_00 op 04-02-2003 20:22]
quote:Daar geloof ik ook in, een bepaald iets wat je uitstraalt als je wel/niet op zoek bent.
Op dinsdag 4 februari 2003 20:18 schreef Flippy_00 het volgende:
Nu is dat heel anders. Ik ben "gelukkig" nu, ik voel me goed. Ik "MOET" geen vriendin meer hebben om me goed te voelen.
Dat straal ik uit (zeggen verschillende vriendinnen me, nu veel meer dan vroeger), en dat maakt je aantrekkelijker (zeggen die vriendinnen dan eh).
Ik ga gewoon uit met vrienden nu, en heb de tijd van men leven. En nu stel ik soms toch vast dat er meisjes intresse tonen, die mij vroeger gewoon negeerden...zal die uitstraling wel zijn
Ik ben zelf nog nooit op zoek geweest, het gebeurde 'gewoon'.
Sowieso is tevreden zijn met jezelf een erg oke iets en de ware,
voor dan, komt ook wel, duurt soms even, maar toch
magoed.. gewoon lekker leven en het komt vanzelf wel aanwaaien.
Ik bedoel, als je echt op zoek bent dan kom je al gauw een beetje hopeloos over
Bij mij is het meestal zo dat ik lol heb met iemand. Ik maak een praatje als het me leuk lijkt. Of dat nou een man of een vrouw is. Als dan blijkt dat ze behalve aantrekkelijk ook wel aardig is enzo dan kan ik er altijd nog werk van maken
Maar ik maak niet een praatje met een vrouw met verwachtingen ofzo dat werkt toch niet
vrouwen zijn best wel slim...
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 21:24 schreef dJ-Zcore het volgende:
sowieso met een meid praten met het idee van "die ga ik eens ff regelen" werkt sowieso niet.
dat hebben ze door.vrouwen zijn best wel slim...
quote:tja ik heb een periode gehad dat ik echt op zoek was....heb ik niet echt meer, er is eerder iemand aan komen waaien
Op dinsdag 4 februari 2003 20:03 schreef Spina1 het volgende:
Ik denk dat bijna elke vrijgezel op zich wel een relatie wil als hij daar de kans toe krijgt..Maar wie van jullie is er ook echt naar op zoek, en wie laat het maar een beetje aan komen waaien
Om het goede voorbeeld te geven, ik zelf ben niet echt actief op zoek, denk dat dat toch niet werkt voor een echte vriendin, die moet je spontaan ontmoeten.. (sex is natuurlijk weer een ander verhaal, dat komt meestal niet 'aanwaaien'
).
Ik heb al 8 jaar vrijgezel geweest (erg he?), vaak best redelijk actief op zoek geweest, en altijd ook 0,0 resultaat.
Nu dacht ik van... laat ik het wat rustiger aan doen en niet meer actief op zoek gaan maar alles over me heen laten komen.
Ging een tijdje goed, tot afgelopen zaterdag... leuk meisje ontmoet, heel spontaan ook, het initiatief kwam van haar kant, en voor ik het wist waren we elkaar aan het zoenen.
Blijkbaar ben je (als je niet actief op zoek bent) veel spontaner en vrijer in je doen en laten, en daar vallen de meiden op, ik hoorde namelijk van veel meisjes in m'n omgeving dat ik me de veel anders gedroeg dan normaal, en het beviel hun wel.
quote:yeah klopt!
Op woensdag 5 februari 2003 19:00 schreef Jerruh het volgende:
ik laat het aanwaaien, als ik ga zoeke gaat het fout!
quote:mjwa, ik mis het wel hoor moe ik zegge...het knuffele enz.
Op woensdag 5 februari 2003 19:03 schreef IBL het volgende:[..]
yeah klopt!
ik zoek ook echt niet meer, kheb wel gemerkt dat dat helemaal niks aanhoudt, en om eerlijk te zijn? ik spring nu niet omdat ik graag een relatie wil, en kom ik iemand tegen die eindelijk WEL eens lief is ?dan komt dat allemaal wel goed
*misschien
*
quote:misschien is dat ook wel het mooie van een relatie, want ook ik mis dat wel het knuffelen enzo.. gewoon een beetje externe liefdoenerij wat je mams je niet geven kan
Op woensdag 5 februari 2003 19:06 schreef Jerruh het volgende:[..]
mjwa, ik mis het wel hoor moe ik zegge...het knuffele enz.
I'm just to ugly
quote:klopt! Dat heb ik ook.. alhoewel.. het is wel heel coolie iemand zo goed te leren kennen dat je er wat mee krijgt, maar voor zomaar in de kroeg ? :S neh begin er niet aan
Op woensdag 5 februari 2003 19:14 schreef Jummy het volgende:
Het komt mij meestal aanwaaienAls ik op zoek ga, dan ben ik nooit langer dan 2 weken vrijgezel. Meestal loopt het dan op niets uit, maar wil ik gewoon een vriendje omdat ik bang ben om over te blijven.
Ik heb al tientallen vriendjes gehad en daarvan maar 2 serieuse relaties. Je kan veel beter een relatie beginnen met iemand die te van te voren al goed kent.. Dat vind ik veel spannender dan met een gozer uit de discotheek.
Avondjeswerk
quote:Dat mis is ook nu me vriendje op vakantie is!!!!
Op woensdag 5 februari 2003 19:12 schreef IBL het volgende:
misschien is dat ook wel het mooie van een relatie, want ook ik mis dat wel het knuffelen enzo.. gewoon een beetje externe liefdoenerij wat je mams je niet geven kanneh ff zonder dollen, ik mis dat ook wel.. is gewoon heel relaxed, lekker met elkaar knuffelen, dollen, stoeien, praten ach ja.. wat je allemaal ook kunt doen
![]()
you're not too ugly, op elke potje past een dekseltje
quote:yes you are *grap* mjwa xie wel hoe het loopt
Op woensdag 5 februari 2003 19:12 schreef IBL het volgende:[..]
misschien is dat ook wel het mooie van een relatie, want ook ik mis dat wel het knuffelen enzo.. gewoon een beetje externe liefdoenerij wat je mams je niet geven kan
neh ff zonder dollen, ik mis dat ook wel.. is gewoon heel relaxed, lekker met elkaar knuffelen, dollen, stoeien, praten ach ja.. wat je allemaal ook kunt doen
![]()
maarja.. ach.. wat doe je eraan.. ik ga maar niet op zoek, volgens mij werkt dat toch echt niet.. dat word gewoon gezien. Maar wel raar, want juist als ik een vriendin heb dan krijg ik aandacht, en nu ik geen vriendin heb.. mja.. forget it![]()
I'm just to ugly
quote:haha weet je lekker nie of joen lelijk is
Op woensdag 5 februari 2003 19:18 schreef Jummy het volgende:[..]
Dat mis is ook nu me vriendje op vakantie is!!!!
you're not too ugly, op elke potje past een dekseltje
quote:whooooo zie die smilies
Op woensdag 5 februari 2003 19:24 schreef IBL het volgende:[..]
haha weet je lekker nie of joen lelijk is
maar okay.. neh soms vraag ik me dat dan ook wel eens af, ben ik mischien niet te lelijk voor de meisjes die ik leuk vind.. rare vraag, weet ik ook wel, maar dan nog je stelt hem jezelf wel..
maar okay.. ik vind mezelf ook nie lelijkintegendeel
ik ben knap
hahahaha, neh ff zonder dollen volgens mij valt mijn kop wel mee, ik zie het allemaal wel
ik moet zeggen dat het ook wel een positief iets heeft vrijgezel te zijn.. het maakt je er niet zekerder op, maar het is wel zo dat je lekker de tijd voor jezelf hebt, eindelijk lekker kunt fitnessen
(het lichaam creeren dat je wilt
) en tja.. lekker veel geld voor jezelf
kun je lekker veel kopen
ach.. alles heeft zijn voor en nadelen, en als je andere ziet? Die wat moois met elkaar hebben, tja.. dan denk ik maar: "Het gras bij anderman is altijd groener"
quote:Ik ben nu bijna 19 en heb nog nooit een relatie gehad, zelfs nog nooit gezoend ofzo. Ik moet zeggen dat ik er soms wel mee zit (zoals nu). Ik wil ook graag met iemand samen zijn en leuke dingen doen, gaat me niet eens om de sex ofzo, in eerste instantie iig niet.
Op woensdag 5 februari 2003 19:27 schreef Jerruh het volgende:[..]
het mooiste van een relatie is gewoon de warmte die op je wacht als je je koud voelt, dat je weet dat je met al je (naakte) gevoelens bij iemand terecht kan, en dat die persoon dat ook doet! Het alleen zijn nu valt soms zwaar..
Nu probeer ik ook maar die "laat maar aanwaaien" instelling aan te nemen, maar dat is best moeilijk als je nog nooit enige romantische aandacht hebt gehad van een meisje, je gaat dan toch aan jezelf twijfelen.
quote:dat is inderdaad lastig, kan ik me best wel goed voorstellen, maar sta je er wel open voor of neem je een nonchalante houding aan tegenover meisjes/vrouwen? het hangt daar vaak ook wel vanaf, en de plaatsen waar je komt, of je interesses deelt, je ziet soms ook wel gewoon op de plek waar je bent of iemand zich daar thuis voelt.
Op woensdag 5 februari 2003 19:58 schreef CvB het volgende:[..]
Ik ben nu bijna 19 en heb nog nooit een relatie gehad, zelfs nog nooit gezoend ofzo. Ik moet zeggen dat ik er soms wel mee zit (zoals nu). Ik wil ook graag met iemand samen zijn en leuke dingen doen, gaat me niet eens om de sex ofzo, in eerste instantie iig niet.
Nu probeer ik ook maar die "laat maar aanwaaien" instelling aan te nemen, maar dat is best moeilijk als je nog nooit enige romantische aandacht hebt gehad van een meisje, je gaat dan toch aan jezelf twijfelen.
quote:Ik kom wel eens in de stad, maar daar zie ik alleen maar rokende meiden, daar knap ik echt op af...roken. En ja, ik heb geen zin in een relatie die na twee weken waarschijnlijk toch gedoemd is te mislukken dus ga ik op geen van die meiden af. Ik heb ook eigenlijk nog nooit een leuke meid naar mij zien kijken, maar dat ligt misschien aan mij, dat ik het niet wil zien ofzo...nouja, ik kijk wel wat er gebeurt.
Op woensdag 5 februari 2003 20:01 schreef IBL het volgende:[..]
dat is inderdaad lastig, kan ik me best wel goed voorstellen, maar sta je er wel open voor of neem je een nonchalante houding aan tegenover meisjes/vrouwen? het hangt daar vaak ook wel vanaf, en de plaatsen waar je komt, of je interesses deelt, je ziet soms ook wel gewoon op de plek waar je bent of iemand zich daar thuis voelt.
Mja.. ik begrijp je punt... lastig joh
quote:nah okay.. 1 ding iig je hebt echt een leuk koppie hoor, kheb net op je cu2 gekeken, maar is echt leuk koppie
Op woensdag 5 februari 2003 20:05 schreef CvB het volgende:[..]
Ik kom wel eens in de stad, maar daar zie ik alleen maar rokende meiden, daar knap ik echt op af...roken. En ja, ik heb geen zin in een relatie die na twee weken waarschijnlijk toch gedoemd is te mislukken dus ga ik op geen van die meiden af. Ik heb ook eigenlijk nog nooit een leuke meid naar mij zien kijken, maar dat ligt misschien aan mij, dat ik het niet wil zien ofzo...nouja, ik kijk wel wat er gebeurt.
oh ik moet dit nog even zeggen, vandaag bij ons op school een FANTASTISCHE vrouw gezien! Ze zag er zo lief uit! Mooi figuur, tenger en hele kleine oortjes, ze zag er zo lief uit, echt die blik die ze had.. jeetje mineetje..
maar okay.. dat was de laatste offtopic uitspraak!
quote:thx, doet me wel goed om dat te horen
Op woensdag 5 februari 2003 20:10 schreef IBL het volgende:[..]
nah okay.. 1 ding iig je hebt echt een leuk koppie hoor, kheb net op je cu2 gekeken, maar is echt leuk koppie
zijn zat meiden die daar voor vallen.
Kom gewoon een keertje naar alkmaargaan we samen op meiden jacht
maar dan gewoon gezellig.. maar okay nu even minder OFFTOPIC
Ik reis veel met de trein en bus, dus dan zie je ook wel vaak mooie meiden lopen, alleen is het dan altijd net zo dat die in een andere bus of trein stappen en bovendien zou ik er waarschijnlijk toch niet op af durven stappen. Is het goed uitgaan in Alkmaar?
Nu wil ik er geen 1 meer... Kost alleen maar tijd, ik ontloop alles en vrouwen vinden mij toch niks dus kost me ook geen moeite om ze te ontlopen gelukkig maar...
Zoenen en sex gehad en ach... soms mis ik het.. maar ja... Sommige mensen zijn niet gemaakt voor een relatie.
quote:My thoughts exactly
Op donderdag 6 februari 2003 12:36 schreef sjorsie het volgende:
Tijdje gezocht en daar werd ik zo depri vant dat ik dat nooit meer doe. Alle keren dat ik verliefd was werd het niks... En de relaties die ik heb gehad (2 stuks) was niks... Denk dat ik neit eens verliefd was maar omdat ik een relatie wou.. Niks dus..Nu wil ik er geen 1 meer... Kost alleen maar tijd, ik ontloop alles en vrouwen vinden mij toch niks dus kost me ook geen moeite om ze te ontlopen gelukkig maar...
Zoenen en sex gehad en ach... soms mis ik het.. maar ja... Sommige mensen zijn niet gemaakt voor een relatie.
Ach de tijd van het actief zoeken heb ik gehad, ik vind haar op die manier niet en dat heeft me op een gegeven moment ontmoedigd/heb ik ingezien.
Ik ben er maar mee gestopt en geaccepteerd dat dat niet de oplossing is en dat ik zo vrijgezel zou blijven als ik zo door ga of de verkeerde vind.
Ik ben nu wel passief aan het zoeken (nah zoeken is niet het goede woord maarja).
Ik bedoel dus dat ik open sta voor nieuwe contacten en gebeurtenissen met een positieve instelling.
Mij kennende zou zij toch de eerste stap moeten zetten aangezien ik te gauw dichtklap en last krijg van "jelly knees" of gewoon omdat ik blind ben om signalen met onderliggende gedachte op te vangen.
Of de situatie/het lot (als er zoiets is) moet me een handje helpen zodat het allemaal vanzelf loopt...
Het enige wat ik kan is mezelf zijn en dat ben ik dus ook (een van mijn beste eigenschappen volgens anderen die mij kennen)...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |