abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 februari 2003 @ 20:03:11 #1
17163 Spina1
Forget 'bout it..
pi_8278996
Ik denk dat bijna elke vrijgezel op zich wel een relatie wil als hij daar de kans toe krijgt..

Maar wie van jullie is er ook echt naar op zoek, en wie laat het maar een beetje aan komen waaien

Om het goede voorbeeld te geven, ik zelf ben niet echt actief op zoek, denk dat dat toch niet werkt voor een echte vriendin, die moet je spontaan ontmoeten.. (sex is natuurlijk weer een ander verhaal, dat komt meestal niet 'aanwaaien' ).

dinsdag 4 februari 2003 @ 20:04:31 #2
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8279025
ik heb een poos gehad dat ik wel zocht en heb toen ook een aantal meiden ontmoet, maar dat waren niet de meiden waar ik echt naar zocht en sja... zoeken daar doe ik nu niet meer aan... het komt ooit wel.
heb allang geen relatie meer gehad, dus een dag extra maakt ook niet meer uit.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  dinsdag 4 februari 2003 @ 20:08:01 #3
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_8279095
Meestal komt het 'gewoon aanwaaien'... bij de meesten dan. Ook ik ben absoluut niet actief op zoek. Als ik dan uiteindelijk iemand op het oog heb, vis ik in 99.99% van alle gevallen weer achter het net, omdat ik niet snel genoeg reageer (veel converseren, observeren, proberen om haar toch iets beter te leren kennen en vervolgens zien hoe ze door een ander binnen no-time wordt weggekaapt...)
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  dinsdag 4 februari 2003 @ 20:11:27 #4
17163 Spina1
Forget 'bout it..
pi_8279146
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 20:08 schreef MSXUser het volgende:
Meestal komt het 'gewoon aanwaaien'... bij de meesten dan. Ook ik ben absoluut niet actief op zoek. Als ik dan uiteindelijk iemand op het oog heb, vis ik in 99.99% van alle gevallen weer achter het net, omdat ik niet snel genoeg reageer (veel converseren, observeren, proberen om haar toch iets beter te leren kennen en vervolgens zien hoe ze door een ander binnen no-time wordt weggekaapt...)
Ja, dat denk ik ook..

Alleen als het dan lang duurt, ga je je wel eens afvragen van 'komt er wel iets aanwaaien' , en dan ga je op zoek en forceer je het meestal.. Maar ik ben irl eigenlijk nog nooit iemand tegengekomen die ik op het eerste gezicht zag en waarbij ik meteen dacht 'dat is de perfecte partner voor me'..

pi_8279150
follow love and it will flee
flee love and it will follow thee

Immer nur Filme machen!
  dinsdag 4 februari 2003 @ 20:12:16 #6
17163 Spina1
Forget 'bout it..
pi_8279159
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 20:11 schreef RainerWernerF het volgende:
follow love and it will flee
flee love and it will follow thee

dinsdag 4 februari 2003 @ 20:12:34 #7
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8279165
sja... die pech heb ik ook...
of ik handel te snel of te langzaam of het komt voor dat ik een meid leer kennen, leuk begin te vinden en een paar dagen later heeft ze een vriend. grrrrr
  dinsdag 4 februari 2003 @ 20:13:09 #8
17163 Spina1
Forget 'bout it..
pi_8279173
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 20:12 schreef dJ-Zcore het volgende:
of ik handel te snel of te langzaam of het komt voor dat ik een meid leer kennen, leuk begin te vinden en een paar dagen later heeft ze een vriend. grrrrr
been there, done that..
pi_8279198
quote:
same here
Gapen werkt aanstekelijk weet je!
pi_8279241
hoop nog dat het nog een keer komt aanwaaien. Ben gewoon erg lui
Wat heb je tegen ambtenaren? Ze doen toch niks!
pi_8279258
Semi-actief opzoek naar iemand om te versieren/sex mee te hebben.
Niet actief op zoek naar een relatie.

Zowieso zal ik geen relatie beginnen met iemand die gelijk de eerste avond al het bed met je induikt.

Wel weer een beetje tegenstrijdig he.

dinsdag 4 februari 2003 @ 20:18:28 #12
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_8279273
quote:
Yep, hoor je een paar dagen niet, krijg je ineens een mailtje met een dergelijke tekst.
Sommigen hebben dan zoiets van 'nouja, jammer'... ik ben iemand die daar weken, maanden mee blijft doormodderen.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_8279276
Niet zoeken...heb ik uit ondervinding

Vroeger veel aan gedaan om in de buurt te zijn van meisjes (uitgaan and stuff), maar meer dan "in de buurt zijn" kon niet, ben te verlegen...
Meisjes hebben er een zintuig voor denk ik. Als ze zien dat je zoekt, komt het er niet van, geloof me.

Heb vroeger maanden lang uitgeweest met de hoop van een meisje tegen het lijf te lopen, en moet zeggen dat je op die manier enkel meisjes ontmoet die OOK desperate zijn....
Heb er zo'n relatie aan overgehouden, en nee, was niet wat ik dacht van een deftige relatie. Je probeert alle2 van het te doen lukken, maar uiteindelijk houd je dat niet vol...

Nu is dat heel anders. Ik ben "gelukkig" nu, ik voel me goed. Ik "MOET" geen vriendin meer hebben om me goed te voelen.
Dat straal ik uit (zeggen verschillende vriendinnen me, nu veel meer dan vroeger), en dat maakt je aantrekkelijker (zeggen die vriendinnen dan eh).
Ik ga gewoon uit met vrienden nu, en heb de tijd van men leven. En nu stel ik soms toch vast dat er meisjes intresse tonen, die mij vroeger gewoon negeerden...zal die uitstraling wel zijn

Ben nu zelf zo blind geworden dat het me eerst niet opviel dat er een bloedmooi meisje naar me stond te kijken, en lachen. En dat elke morgen als ik sta te wachten op de trein

(al paar keer mee gepraat, en samen gezeten en is wel een toffe ! Misschien wordt dat wel iets...)

DUS mensen, niet zoeken, het overkomt je wel eens, net als mij

[Dit bericht is gewijzigd door Flippy_00 op 04-02-2003 20:22]

Never argue with an idiot...they drag you down to their level, and beat you with experience
  dinsdag 4 februari 2003 @ 20:22:19 #14
19242 yavanna
Results may vary.
pi_8279327
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 20:18 schreef Flippy_00 het volgende:
Nu is dat heel anders. Ik ben "gelukkig" nu, ik voel me goed. Ik "MOET" geen vriendin meer hebben om me goed te voelen.
Dat straal ik uit (zeggen verschillende vriendinnen me, nu veel meer dan vroeger), en dat maakt je aantrekkelijker (zeggen die vriendinnen dan eh).
Ik ga gewoon uit met vrienden nu, en heb de tijd van men leven. En nu stel ik soms toch vast dat er meisjes intresse tonen, die mij vroeger gewoon negeerden...zal die uitstraling wel zijn
Daar geloof ik ook in, een bepaald iets wat je uitstraalt als je wel/niet op zoek bent.

Ik ben zelf nog nooit op zoek geweest, het gebeurde 'gewoon'.

Sowieso is tevreden zijn met jezelf een erg oke iets en de ware,
voor dan, komt ook wel, duurt soms even, maar toch

~Cheer up, the worst is yet to come.~
  dinsdag 4 februari 2003 @ 20:23:39 #15
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8279350
ach... iedereen heeft die problemen wel dat er een meid onder z'n neus word weggekaapt en voor de meiden ook, maar dan andersom

magoed.. gewoon lekker leven en het komt vanzelf wel aanwaaien.

dinsdag 4 februari 2003 @ 21:23:08 #16
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_8280453
Kan het ook anders dan gewoon komen aanwaaien

Ik bedoel, als je echt op zoek bent dan kom je al gauw een beetje hopeloos over

Bij mij is het meestal zo dat ik lol heb met iemand. Ik maak een praatje als het me leuk lijkt. Of dat nou een man of een vrouw is. Als dan blijkt dat ze behalve aantrekkelijk ook wel aardig is enzo dan kan ik er altijd nog werk van maken
Maar ik maak niet een praatje met een vrouw met verwachtingen ofzo dat werkt toch niet

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 4 februari 2003 @ 21:24:35 #17
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8280487
sowieso met een meid praten met het idee van "die ga ik eens ff regelen" werkt sowieso niet.
dat hebben ze door.

vrouwen zijn best wel slim...

pi_8280502
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 21:24 schreef dJ-Zcore het volgende:
sowieso met een meid praten met het idee van "die ga ik eens ff regelen" werkt sowieso niet.
dat hebben ze door.

vrouwen zijn best wel slim...

Immer nur Filme machen!
pi_8280513
bij mij werken beide mogelijkheden niet, maar toch zeg ik: niet erachteraan gaan, net als je het niet verwacht komt het in ene
wordt mij ook verteld
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_8280625
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 20:03 schreef Spina1 het volgende:
Ik denk dat bijna elke vrijgezel op zich wel een relatie wil als hij daar de kans toe krijgt..

Maar wie van jullie is er ook echt naar op zoek, en wie laat het maar een beetje aan komen waaien

Om het goede voorbeeld te geven, ik zelf ben niet echt actief op zoek, denk dat dat toch niet werkt voor een echte vriendin, die moet je spontaan ontmoeten.. (sex is natuurlijk weer een ander verhaal, dat komt meestal niet 'aanwaaien' ).

tja ik heb een periode gehad dat ik echt op zoek was....heb ik niet echt meer, er is eerder iemand aan komen waaien
pi_8280782
Hahaha dit topic lijkt wel specifiek op mij af te zijn gestemd.

Ik heb al 8 jaar vrijgezel geweest (erg he?), vaak best redelijk actief op zoek geweest, en altijd ook 0,0 resultaat.

Nu dacht ik van... laat ik het wat rustiger aan doen en niet meer actief op zoek gaan maar alles over me heen laten komen.
Ging een tijdje goed, tot afgelopen zaterdag... leuk meisje ontmoet, heel spontaan ook, het initiatief kwam van haar kant, en voor ik het wist waren we elkaar aan het zoenen.

Blijkbaar ben je (als je niet actief op zoek bent) veel spontaner en vrijer in je doen en laten, en daar vallen de meiden op, ik hoorde namelijk van veel meisjes in m'n omgeving dat ik me de veel anders gedroeg dan normaal, en het beviel hun wel.

pi_8296440
Ik heb besloten om in een levenslang celibaat te gaan Hou het alweer 5 maanden ongeveer vol..
  woensdag 5 februari 2003 @ 18:58:37 #23
22489 IBL
account niet langer actief
pi_8296620
Mja, ik ben nu ook 3 maanden single, maar kom helemaal niemand leuks meer tegen, mja okay er is 1 meisje die ik leuk vind (ben er echter niet verliefd op) maarja, ik heb ook het idee dat ik niet gezien word, ik sluit me dus aan bij de bovenstaande reactie, ik ga ook in het celibaat leven hehe
  woensdag 5 februari 2003 @ 19:00:36 #24
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_8296678
ik laat het aanwaaien, als ik ga zoeke gaat het fout!
put
your
clothes
on!
  woensdag 5 februari 2003 @ 19:03:02 #25
22489 IBL
account niet langer actief
pi_8296742
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 19:00 schreef Jerruh het volgende:
ik laat het aanwaaien, als ik ga zoeke gaat het fout!
yeah klopt!
ik zoek ook echt niet meer, kheb wel gemerkt dat dat helemaal niks aanhoudt, en om eerlijk te zijn? ik spring nu niet omdat ik graag een relatie wil, en kom ik iemand tegen die eindelijk WEL eens lief is ? dan komt dat allemaal wel goed *misschien *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')