abonnement Unibet Coolblue
pi_204696902
Graag ben ik opzoek naar tips voor een leuke zomer vakantie met mijn vriendin.
We zijn opzoek naar een locatie (Griekenland, Italië, Spanje, Portugal of tips welkom) waarbij je in het niet al te toeristische plek zit waar je massaal in het hotel aan het ontbijt staat.

Zijn er fokkers hier die nog een mooi kleinschalig hotel adresje hebben in de buurt van het strand en met een zwembad.
Grote pre is wel een fatsoenlijke en nette kamer met een goed bed. (voor de nachtrust)

Zou leuk zijn als er een mooi stadje in de buurt zit waar wat restaurantjes zitten.

Ja ik kan op elke random vakantieaanbieder kijken naar wat voor ons hier in de buurt komt, maar ik blijf het lastig vinden via die websites.
Uiteraard kun je ook overal reviews vandaan halen maar toch heb ik graag een extra bevestiging, hopelijk hebben mensen hier een leuk advies voor ons! :)
  dinsdag 10 mei 2022 @ 23:10:22 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_204699371
Ik zou naar Andalusië gaan in Zuid-Spanje.
Zoek je ook nog wat culturele uitstapjes, of gaat het vooral om eten/drinken en strand?
pi_204700848
elizawashere.nl biedt vakanties naar kleinschalige accommodaties aan.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_204701001
Menorca of Formentera.
pi_204702733
Wil je vooral toerischte locaties vermijden of zoals je vraag doet overkomen toeristische hotels?

Indien laatste dan moet je gewoon resorts vermijden die net buiten steden liggen.
Ouwe lullen hotels noem ik ze altijd waar je gwn net niets kan behalve aan zwembad/strand ligt.

Bijna elk hotel in een stad (noem een Valencia of Barcelona) merk je helemaal niets van het toerisme. Geen toeristische types in de ochtend en lange rijen.
Alleen in de stad veel drukker natuurlijk.
pi_204702867
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 00:48 schreef Felixa het volgende:
elizawashere.nl biedt vakanties naar kleinschalige accommodaties aan.
Hier heb ik best goede ervaringen mee. Wel duurder en niet altijd luxer dan de grote reizen en je hebt niet altijd fijne vliegtijden.
pi_204735455
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 23:10 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zou naar Andalusië gaan in Zuid-Spanje.
Zoek je ook nog wat culturele uitstapjes, of gaat het vooral om eten/drinken en strand?
Nee ook wel uitstapjes. Sardinië staat ook op het lijstje. :)
  vrijdag 27 mei 2022 @ 08:04:35 #8
208890 June.
Seriously?
pi_204877440
Rondreizen op de cycladen? Wij hebben een rondje Athene - Paros - Naxos - Santorini gedaan (met de ferry, scooter op de eilanden) aantal jaar terug. Alleen Santorini erg toeristisch maar weet niet hoe dat nu is.
Shine bright like a diamond.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')