geklickt en gekekenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:05 schreef hemarookworst het volgende:
Kennen jullie deze? Met verwijzing naar DJ Jean
ja zo gaat dat hier in t dorp tegenwoordig ookquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:14 schreef hemarookworst het volgende:
geen idee joh. En de koper kan ook verhuren he
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:16 schreef hemarookworst het volgende:
Ooooh ik heb onverwachts iets te wiebelen vandaag
Dat was in Amsterdam CS dus logisch. Maar 't Delerium cafe ernaast sprak personeel wel Nederlands.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:28 schreef Schakeltopia het volgende:
laatst int cafe moest je ook al engels lullen
Ja maar is beter als die in mijn berging ligt natuurlijkquote:
Jawelquote:
oh lachenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel
Kwam ineens de directeur van ons bedrijf tegen. Wist helemaal niet dat hij hier ook was
van het pilsen?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:42 schreef Schakeltopia het volgende:
hij is de hele avond al lekker aan het draaien
Ik herkende hem. Hij mij nietquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:41 schreef Schakeltopia het volgende:
zit je dan in je zwembroekje cocktails te drinken staat ineens de directeur naast je
Owhquote:
heb niet gezien hoorquote:
Beetje in de hotel bar gehangen....hier zijn geen meisjesquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat doe jij online? Geen meisje opgepikt tijdens het borrelen met collega??
Ik ga wel weerquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje in de hotel bar gehangen....hier zijn geen meisjesVooral ouwe lui hier en hotel ligt beetje in the middle of nowhere.
Vertel mij watquote:
Die was wel cutequote:
Ze heeft me al een keer betrapt dat ik haar na aan het kijken wasquote:
Of je neemt mij mee.....quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:06 schreef engine het volgende:
[..]
Vertel mij watvolgende keer vraag ik om een hotel in de stad
In de koffer?quote:
Wiebel Kirbyquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
jawelquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:19 schreef engine het volgende:
Komt @:greysbones nog wel eens op fok trouwens?
Jij gaat stiekem songfestival kijken hequote:
nee dat nietquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:26 schreef engine het volgende:
[..]
Jij gaat stiekem songfestival kijken he
Hebben er wel eerder een uurtje aan gelult....dazzler is daar gevoelig voorquote:
mooi hequote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:32 schreef engine het volgende:
[..]
Hebben er wel eerder een uurtje aan gelult....dazzler is daar gevoelig voor
Ik ben stil blijven staan in de tijd.quote:
fijn man, dat is altijd lekkerquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:39 schreef hemarookworst het volgende:
Vandaag VVE vergadering gehad en mijn bovenbuurman zei gelukkig niks over harde muziek, dus volgens mij valt mijn volume dan wel mee
goedzoo lekker wiebelenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ook lekker wiebelen bij het songfestival nu.....
Gaan we naar de finale?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ook lekker wiebelen bij het songfestival nu.....
genotquote:
ben gewoon nieuwsgierig naar wat er gebeurt op ESFquote:
Even wennenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:57 schreef Schakeltopia het volgende:
hoe vinden de andere hondjes dat dan, ineens eentje erbij?
ah dat is fijnquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Even wennen
Maar de jongste vind het nu helemaal geweldig
Hey greysie, lekker slapen danquote:
Ja wou net zeggenquote:
Toch weer bijna uurtje erbij gelult hahaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:07 schreef Schakeltopia het volgende:
ik de hele tijd al even naar tuinhuisje, maar dan komt er steeds nog een plaatje bij hahaha
fijn om te horen!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:17 schreef suzi1 het volgende:
wel eindelijk weer een aafje goed doorgekomen
jij ook bedankt en lekker slipen straksquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:26 schreef suzi1 het volgende:
foongeluiden uit. dekentje over me heen
en nog even een half uurtje iets kijken
tnX allemaal <3
I'm readyquote:
Welke?quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:23 schreef Schakeltopia het volgende:
ik moet nog pizzaatje in de oven gooien zo, lekker op tijd weer
Nom nomquote:
Zit beetje vast in de hotel barquote:
Aan welke knappe dame??quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Zit beetje vast in de hotel bar
Hopelijk weer vijf uur stream
Euhh...quote:
lekker manquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Zit je in buitenland?quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben er netquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:13 schreef Schakeltopia het volgende:
kwartier geleden was zijn laatste plaatje al, we doen ons best
Schotlandquote:
lolquote:
Benieuwd naar de reviewquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
deze ff proberen
https://www.ah.nl/product(...)on-italiaanse-burger
Jij hebt al geprobeerd?quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:28 schreef Schakeltopia het volgende:
goede bite, niet te zout, goed gesneden
Jaaquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:35 schreef Schakeltopia het volgende:
ondertussen blijft dazzler lekker door gaan genot
Nouja ik ook niet hoor. Maar zijn maar weinig harder styles dj's die zoveel nummers als Neophyte uitgebracht hebben. Ook onder andere namen zoveel tracks.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:49 schreef Schakeltopia het volgende:
haha ik kan standaard geen idee zeggen, want ik heb daadwerkelijk geen idee bij al die nummers
Hij is lekker voor de afwisseling. Lekker veel champignons dat vind ik altijd wel lekkerquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij is lekker voor de afwisseling. Lekker veel champignons dat vind ik altijd wel lekker
Ja dat is het wel een beetje. Liever een groente burger dan een vega burger die probeert een hamburger te zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
Ik denk dat ik deze wel vaker zal gaan kopen. Hij is niet te droog zoals bij bonen of linzen burger het geval is en hij probeert ook niet op een vleesburger te lijken zoals andere vegetarische burgers.
Ja vind ik niet zo. Net als de vega knaks van unoxquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:06 schreef engine het volgende:
@:hemarookworst is er toch ook in een vega versie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |