abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204693417
Hoi allemaal!

Ik zag laatst ergens een TV weggewerkt in een meubel met TV lift en wil dat eigenlijk ook graag thuis maar weet niet zo goed waar ik op moet letten en hoe te beginnen. Heeft iemand tips hoe ik dit kan aanpakken om zelf te doen? Is het verstandig om zelf een meubel te bouwen of een bestaand meubel te verbouwen? Ik hoor graag wat tips ook over welke TV lift ik het beste kan aanschaffen.

Alvast bedankt!

Groeten, Jeroen
  woensdag 11 mei 2022 @ 10:24:16 #2
181000 Sumpson
Knock twice, be nice.
pi_204702526
Voor liften heb je veel opties, belangrijk waar je op moet letten is of je een klepfunctie wil of een plank boven je TV. Ik heb er thuis ook 1 met plank boven de TV die vind ik ideaal voor mijn sonos beam omdat ik dan overdag gewoon muziek kan luisteren. Bij mij ziet het er sowieso wel strak uit maar sommige vinden met klep mooier, maakt verder niet zo veel uit qua prijs. Verder belangrijk om op te letten is dat je niet constant de omhoog-knop moet indrukken als je de lift naar boven wil, je moet dus 1 hebben met geheugenstanden.

Verder.. tja.. als je het zelf wil doen zul je toch wel een goeie schuur moeten hebben met timmerspul.. je kan wel een simpele bak maken maar dat is misschien niet echt wat je wil. Ik heb een website gevonden voor tv lift meubels dat is niet goedkoop maar dan heb je het wel makkelijk geregeld en is het sowieso goed. Voor simpele bakken met een liftsysteem kun je ook even googlen, dan ben je al klaar voor rond de 500 euro maar heb je natuurlijk ook geen kastruimte. Als je toch echt zelf wil gaan doen houd vooral rekening met de grote van je TV en de inbouwruimte die je lift nodig heeft.. deze heb je dus natuurlijk ook nodig als binnenruimte in je meubel. Succes er mee! en laat maar een foto zien als je wat hebt.. ben benieuwd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')