abonnement Unibet Coolblue
pi_204704692
Nou mag ze Dre weer bedienen totdat hij haar weer zat is.
  woensdag 11 mei 2022 @ 13:56:30 #52
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_204704897
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 10:11 schreef Mrmime het volgende:

[..]
En wie wordt z'n volgende, life-changing women, die op dat moment helemaal bij zijn levensfase past?

Ik gok op een intelligente, literaire, OP1 achtige oudere vrouw. Belezen, slim en wel toe aan een jong fris groen blaadje. En dan gaat An2 ook ineens allemaal "slimme"boeken lezen enzo zijn mening geven over politiek en wereldgeschiedenis.
Ik nomineer Susan Smit.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Miss 200.000.000! woensdag 11 mei 2022 @ 14:16:26 #53
367000 roos94
pi_204705109
pi_204705209
En daar komen de hartjes *O* *O* _O-

  Spellchecker woensdag 11 mei 2022 @ 14:29:32 #55
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_204705243
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 14:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
En daar komen de hartjes *O* *O* _O-

[ afbeelding ]
In alle rust.

Moet je vooral elke scheet openbaar posten :Z
  woensdag 11 mei 2022 @ 14:55:24 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204705503
Dat is toch gewoon dat bericht van maandag? Die hartjes staan er al even hoor.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_204705562
https://www.mediacourant.(...)ry-foute-informatie/

Rachel Hazes woest na liefdesreünie? ‘Ze geeft Story foute informatie!’

Het kan niet anders dan dat Rachel Hazes vloekend en tierend door het huis loopt nu de liefdesreünie van André Hazes jr. en Monique Westenberg een feit lijkt. Of heeft niemand haar nog ingelicht?

Het is geen geheim dat Rachel Hazes een ongelooflijke hekel heeft aan Monique Westenberg. Ze moet er niet aan denken dat haar zoon André Hazes jr. weer terugkeert in haar armen. Toch lijkt die liefdesreünie nu een feit: Yvonne Coldeweijer was de eerste die melding maakte van hun hernieuwde geluk en Privé levert het bewijs met een serie intieme foto’s.

De grote vraag is: weet Rachel hier al van? De Privé stelt van wel. “Rachel zal met stomheid geslagen zijn toen ze hoorde dat haar zoon terug is bij zijn oude liefde. Het is André zelf die het haar heeft verteld. Volgens een insider was dat geen leuk gesprek, waar zelfs een ruzie uit voort vloeide.”

Dit is uiteindelijk weer goed gekomen, aldus het weekblad. “En het lijkt erop dat de zanger zich niet meer de les laat lezen door zijn moeder. Met Monique wil hij verder, met of zonder Rachel. Dit besluit heeft hij stellig genomen.”

Volgens Yvonne zit het anders in elkaar. “André zit al tijden met een groot dilemma”, zegt zij. “Hij is weer samen met Monique, maar Rachel wordt natuurlijk apoplectisch als ze hoort dat hij weer samen is met haar aartsvijand. Tegen zijn moeder zegt hij daarom dat de vakantie en het contact voor de kleine is en dat hij niet met Monique samen is.”

Dat verklaart volgens Yvonne ook de ‘blunder’ op de voorpagina van de nieuwste Story. Het met Rachel bevriende blad zorgt voor behoorlijk wat verwarring in het tijdschriftenrek: waar Story op de cover meldt dat André kiest voor een ‘solobestaan als vader’, prijkt hij op de ernaast liggende Privé in de armen van Monique: ‘Eind goed, al goed’.

Rachel heeft een hotline met Story-baas Guido den Aantrekker. Sterker nog: onder het pseudoniem ‘ingewijde’ kwebbelt ze al jaren hele pagina’s vol in het blad.

Dat de Story nu ‘achter de feiten aanloopt’ en in het tijdschriftenrek ogenschijnlijk een flater slaat, komt volgens Yvonne dus omdat Rachel de hoofdredacteur verkeerd inlicht. “Daarom zitten ze daar nog in de ontkenningsfase.”

André woonde voor zijn liefdesvakantie met Monique nog bij Rachel in Mijdrecht. “Zal hij dit nu blijven doen om Ras in haar waan te laten? Of trekt hij bij Monique in, met alle gevolgen van dien?”, vraagt Yvonne zich af.

Er zit volgens haar nog veel juice aan te komen. “Je ziet het in de volgende aflevering van Goede Hazes, Slechte Hazes.”

_O- _O- _O- :9
pi_204705653
Die zogenaamde 'paparazzi' pics. :')

Om te kotsen.
pi_204705716
Ja, hoe zou Rachel dit nieuws vinden.

Tot een paar maanden geleden was ze er nog om Dré op te lappen met andijvie stamppotjes.
pi_204706282
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 13:56 schreef Andromache het volgende:

[..]
Ik nomineer Susan Smit.
Ik ook, en ook die andere schrijfster, die van de Gelukkige Huisvrouw. Die is niet vies van groene blaadjes maar is een slimme vrouw. Voor kerst 2022 heeft An2 hem er weer ergens anders in gehangen. Mark my words.
Alius aliud dicit
pi_204706387
Sarah Soel is ook wakker geworden.
https://www.mediacourant.(...)azes-jr-geblokkeerd/
  Spellchecker woensdag 11 mei 2022 @ 16:18:46 #62
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_204706440
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 16:18 schreef maily het volgende:

[..]
#53 ;)
^O^
pi_204706751
En als André nou Monique nooit echt verlaten heeft? Dat ze samen bekokstoofd hebben om voor de buitenwereld uit elkaar te zijn, maar gewoon nog samen zijn?

Dat hij met toestemming van haar een relatie met een ander begint om vervolgens het af te kappen en zogezegd weer samen met haar te komen? In het kader van alles voor de centjes en de spotlights?


Ik weet het niet hoor, ik geef er een beetje eigen draai aan. Ik vind die relatie tussen die twee ontzettend bizar. Er moet meer zijn.
  woensdag 11 mei 2022 @ 17:09:06 #65
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_204706933
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 16:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
En als André nou Monique nooit echt verlaten heeft? Dat ze samen bekokstoofd hebben om voor de buitenwereld uit elkaar te zijn, maar gewoon nog samen zijn?

Dat hij met toestemming van haar een relatie met een ander begint om vervolgens het af te kappen en zogezegd weer samen met haar te komen? In het kader van alles voor de centjes en de spotlights?


Ik weet het niet hoor, ik geef er een beetje eigen draai aan. Ik vind die relatie tussen die twee ontzettend bizar. Er moet meer zijn.
Nee dat geloof ik niet. Denk dat er voor Monique vooral iets aan te verdienen valt nu. Daarom dus.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_204707051
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 16:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
En als André nou Monique nooit echt verlaten heeft? Dat ze samen bekokstoofd hebben om voor de buitenwereld uit elkaar te zijn, maar gewoon nog samen zijn?

Dat hij met toestemming van haar een relatie met een ander begint om vervolgens het af te kappen en zogezegd weer samen met haar te komen? In het kader van alles voor de centjes en de spotlights?


Ik weet het niet hoor, ik geef er een beetje eigen draai aan. Ik vind die relatie tussen die twee ontzettend bizar. Er moet meer zijn.
Het is heel simpel want nu krijgt ze niks, geen geld en geen huis. Dus gaan ze trouwen zodat André flink kan dokken als die weer naast de pot pist. Wat die natuurijk nooit meer zal doen… :O
pi_204707099
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 17:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Het is heel simpel want nu krijgt ze niks, geen geld en geen huis. Dus gaan ze trouwen zodat André flink kan dokken als die weer naast de pot pist. Wat die natuurijk nooit meer zal doen… :O
Kan. Maar Monique kan ook zo een ander vermogende kerel aan de haak slaan.

Mijn gevoel is dat hier een hele theorie achter zit. Ik vond het toen ten tijden van Bridget al raar dat Monique de eerste was die indirect de media op zocht en vertelde dat Dré haar verlaten had voor een ander. Maar ik kan het ook mis hebben natuurlijk :)
pi_204707295
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 16:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
En als André nou Monique nooit echt verlaten heeft? Dat ze samen bekokstoofd hebben om voor de buitenwereld uit elkaar te zijn, maar gewoon nog samen zijn?

Dat hij met toestemming van haar een relatie met een ander begint om vervolgens het af te kappen en zogezegd weer samen met haar te komen? In het kader van alles voor de centjes en de spotlights?

Ik weet het niet hoor, ik geef er een beetje eigen draai aan. Ik vind die relatie tussen die twee ontzettend bizar. Er moet meer zijn.
In dat geval moet Mo bijzonder masochistisch aangelegd zijn en zowel Bridget als Sarah en hun beider ouders plus de Chica snollen meespelen om Mo publiekelijk te beledigen. Oh, en die grafmuil Rochel ook nog eens erbij.
De grootste mongool uit dat smerige clubje, André zelf, daar heb ik het maar niet over.

Nah, denk niet dat powermat Mo dit allemaal had kunnen bekokstoven. Zo slim is ze niet, getuige de cover van Privé.
´
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 17:45:29 #69
184769 crew  Deisyy
pi_204707323
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 16:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
En als André nou Monique nooit echt verlaten heeft? Dat ze samen bekokstoofd hebben om voor de buitenwereld uit elkaar te zijn, maar gewoon nog samen zijn?

Dat hij met toestemming van haar een relatie met een ander begint om vervolgens het af te kappen en zogezegd weer samen met haar te komen? In het kader van alles voor de centjes en de spotlights?


Ik weet het niet hoor, ik geef er een beetje eigen draai aan. Ik vind die relatie tussen die twee ontzettend bizar. Er moet meer zijn.
Dit scenario vermoedde ik ook in de tijd met Bridget.

Ik sta nergens van te kijken met die twee.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 11 mei 2022 @ 17:52:03 #70
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_204707401
Wat zou Rox er eigenlijk van vinden als nieuwe bestie van Mo?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_204707491
Het is nu Mei en ik denk dat als de blaadjes van de bomen gaan vallen de liefde weer over is.
pi_204707526
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 17:45 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dit scenario vermoedde ik ook in de tijd met Bridget.

Ik sta nergens van te kijken met die twee.
En nu wordt die rls bijna uitgezonden op Videoland en zijn ze weer samen. Wat een timing weer.
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 18:40:47 #73
184769 crew  Deisyy
pi_204707946
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 18:03 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
En nu wordt die rls bijna uitgezonden op Videoland en zijn ze weer samen. Wat een timing weer.
Goede PR inderdaad.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 11 mei 2022 @ 18:41:58 #74
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204707960
Straks bij Boulie, Bridget is er ook c_/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 18:46:42 #75
184769 crew  Deisyy
pi_204708017
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 18:41 schreef AgnesGru het volgende:
Straks bij Boulie, Bridget is er ook c_/
Ik vraag me af of ze in het complot zat.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_204708324
Ik moet zo gieren om al die comments van powervrouwfans die zeggen dat echte liefde zijn weg altijd weer vindt en meer van dat Disney-geneuzel. Die redenering kun je toch ook omdraaien; Andre vindt altijd wel weer zijn weg naar een vers flamoesje.
pi_204708343
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 16:16 schreef ootjekatootje het volgende:
Sarah Soel is ook wakker geworden.
https://www.mediacourant.(...)azes-jr-geblokkeerd/
Waarom moet ze melden? Waarom zoekt ze het weer op.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 19:33:15 #78
184769 crew  Deisyy
pi_204708597
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 19:15 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik moet zo gieren om al die comments van powervrouwfans die zeggen dat echte liefde zijn weg altijd weer vindt en meer van dat Disney-geneuzel. Die redenering kun je toch ook omdraaien; Andre vindt altijd wel weer zijn weg naar een vers flamoesje.
Dat er van die die hard powervrouwfans zijn is al bewonderingswaardig :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 11 mei 2022 @ 19:52:39 #79
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204708932
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 19:16 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]
Waarom moet ze melden? Waarom zoekt ze het weer op.
A A N D A C H T :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_204709243
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2022 18:46 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik vraag me af of ze in het complot zat.
Ik weet dat ze toen wel veel foto's op haar insta plaatste van haar en Dré. Het zou kunnen. Maar wat viel er voor haar te winnen?
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 20:35:31 #81
184769 crew  Deisyy
pi_204709888
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 20:06 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik weet dat ze toen wel veel foto's op haar insta plaatste van haar en Dré. Het zou kunnen. Maar wat viel er voor haar te winnen?
Rachel als vriendin :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_204710393
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 20:35 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Rachel als vriendin :D
Alles voor de beroemde andijvie stamppotjes O+
pi_204711004
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 20:06 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik weet dat ze toen wel veel foto's op haar insta plaatste van haar en Dré. Het zou kunnen. Maar wat viel er voor haar te winnen?
The fame die maar niet kwam. :')
pi_204712660
quote:
1s.gif Op woensdag 11 m
ei 2022 21:18
schreef vencodark het volgende:


[..]
The fame die maar niet kwam. :')
Terwijl het zo'n uniek en onderlegd type was!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204713600
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 19:16 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]
Waarom moet ze melden? Waarom zoekt ze het weer op.
Aandacht, ze was ff een bnner.

[ Bericht 0% gewijzigd door ootjekatootje op 12-05-2022 09:18:45 ]
pi_204715520
https://www.ditjesendatje(...)-andre-een-huwelijk/

Plannen Monique en André een huwelijk?

Nadat Monique en André terug zijn gekomen van de verzoeningsvakantie in Amerika, worden de geruchten rondom een huwelijk steeds hardnekkiger. Zeker nu de twee plotseling een weddingplanner zijn gaan volgen…

Eind goed, al goed: zo zagen de intieme foto’s eruit die werden gepubliceerd in Privé. De romantische kiekjes liegen er niet om en lijken inderdaad te wijzen op een verzoening. Maar er gaan ook al voor lange tijd geruchten rond over een huwelijk. En hoewel Monique een bruiloft ontkent, lijken de twee in het geheim al druk bezig te zijn met plannen.

André werkt al een jaar lang aan een documentaire die binnenkort te zien zal zijn op Videoland. Daar zouden we niet alleen zijn verschillende reisjes naar Amerika zien waar hij ‘op zoek gaat naar zichzelf’, maar ook de vakantie met Monique en zoontje Dré. Volgens Yvonne Coldeweijer wordt als klap op de vuurpijl ook de bruiloft, die nog voor het einde van dit jaar zou plaatsvinden, gefilmd voor de documentaire.

Maar volgens Monique is er niets van waar. ,,Het was wel heel bijzonder om dan vanaf het thuisfront berichten toegestuurd te krijgen waarin staat dat we weer een stel zouden zijn en zelfs zullen gaan trouwen”, schreef ze bij een serie foto’s van de vakantie in Amerika. ,,Man, wat wordt er tegenwoordig toch veel onzin voor waarheid aangenomen!”

Toch kon heel Nederland zien aan de foto’s die werden gepubliceerd in Privé, dat André en Monique toch echt weer een stel lijken te zijn. Er wordt vermoed dat het koppel stil is over de ontwikkelingen van hun relatie omdat alles in de documentaire wordt laten zien.

Het toeval bestaat dat André en Monique plotseling allebei dezelfde weddingplanner zijn gaan volgen op Instagram. Het gaat om Hella Huizinga, die vaker bruiloften van BN’ers plant. ,,Hella volgt praktisch alleen de mensen voor wie ze zaken doet of zaken heeft gedaan”, meldt showbizzkanaal RealityFbi op Instagram. Zijn Monique en André momenteel druk bezig met de voorbereidingen van de droombruiloft?
pi_204715550
https://www.ditjesendatje(...)an-copycat-sarah-af/

Komt Monique dan nooit van ‘copycat’ Sarah af?

Na een tijdje een pauze te hebben genomen van social media, is Monique afgelopen weekend weer teruggekeerd. Haar Instagram stroomt vol met liefdevolle kiekjes van haar en André. Sarah slaat meteen haar slag om Monique opnieuw te kopiëren…

Dezelfde man, hetzelfde kapsel, dezelfde kleding: het eeuwige copycat-gedrag van de dames zal velen al zijn opgevallen. En zelfs na de verzoening tussen André en Monique blijkt de strijd tussen de dames nog niet over te zijn.

De dolgelukkige Monique deelt afgelopen dagen de ene vakantiefoto na de andere. In weekblad Privé zijn zelfs intieme foto’s van André en Monique gepubliceerd, die lijken te wijzen op een verzoening. En hoewel Sarah eerder zei dat ze over André heen is, zal het haar vermoedelijk tóch steken dat hij met hangende pootjes terug is gerend naar Monique.

En daarmee lijkt het ‘copycat-gedrag’ van Sarah nog niet voorbij te zijn. Monique deelde een foto van haar en zoontje Dré met Homer van The Simpsons. Niet lang daarna postte Sarah in Instagram Stories dat ze zichzelf een cadeau had gedaan. En jawel: het gaat om een ‘t-shirt van The Simpsons!

Eerder beweerde Sarah juist dat Monique degene is die háár kopieert. ,,Ik doe haar niet na hoor, ze is bijna twintig jaar ouder”, zei Sarah toen in gesprek met showbizzkanaal RealityFbi. ,,Draai het even om. Dré gaat met een jonger iemand en ineens heeft zij de bloemenjurken in de kast opgeborgen. Ik kijk nooit bij haar maar hoor het wel eens, ik lach erom.”
pi_204716292
Sarah is aan het doordraaien, ze heeft een foto gepost van een echo. Maar niemand reageerde erop.
https://www.mediacourant.(...)slaafd-aan-aandacht/
  Miss 200.000.000! donderdag 12 mei 2022 @ 10:58:54 #89
367000 roos94
pi_204716296
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 10:58 schreef ootjekatootje het volgende:
Sarah is aan het doordraaien, ze heeft een foto gepost van een echo. Maar niemand reageerde erop.
https://www.mediacourant.(...)slaafd-aan-aandacht/

Die kop van haar lijkt wel zo'n virtual reality ding. Geen echt mens maar via de pc gegenereerd.
  Moderator donderdag 12 mei 2022 @ 11:08:56 #90
184769 crew  Deisyy
pi_204716363
Het leven lijkt me een stuk lastiger met zulke lippen ;(
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_204716461
Sarah is het soort ex dat door sneren, cryptische quotes en suggestieve foto's wil laten zien hoe erg ze over André heen is, maar daarmee het tegendeel bewijst.
pi_204716532
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 10:58 schreef roos94 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Die kop van haar lijkt wel zo'n virtual reality ding. Geen echt mens maar via de pc gegenereerd.
Ik zie haar nog wel een poging doen om de bruiloft te verzieken…
pi_204716970
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 11:32 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik zie haar nog wel een poging doen om de bruiloft te verzieken…
Met haar auto er door heen rijden.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_204716980
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 11:32 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik zie haar nog wel een poging doen om de bruiloft te verzieken…
Ze zou blij moeten zijn dat ze van dit geval af is. :Y
Zo een loser wil je toch gewoon niet.
Hopelijk ziet ze dat snel in.

Dat huismoeke van 45 als deurmat wil fungeren, moet ze zelf weten. :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Miss 200.000.000! donderdag 12 mei 2022 @ 12:37:04 #95
367000 roos94
pi_204717110
pi_204717136
Wat een kop zeg van Sarah
  Spellchecker donderdag 12 mei 2022 @ 12:44:51 #97
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_204717165
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 10:58 schreef roos94 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Die kop van haar lijkt wel zo'n virtual reality ding. Geen echt mens maar via de pc gegenereerd.
Opblaaspop
pi_204717259
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 12:37 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere vriendinnen heb je dan…
pi_204717279
Ze oogt beyond haar vruchtbare jaren ook.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204717308
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 12:58 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Lekkere vriendinnen heb je dan…
Die zullen het gezeik om Andre ook wel zat zijn inmiddels :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')