Thanks voor deze mental imagequote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dit was gewoon een soort menstruatiebloed met stukjes paprika erin.
ja van die koelingbakken zijn wel aardig vaak ja. Niet die diepvriesklonten Eurosnot.quote:
Was Frans boos op je?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:20 schreef FranticDJ het volgende:
* FranticDJ mocht er bij frans 1 jaar niet in
Denk het maar daar proef ik wel altijd de gehakt iig.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die drets die je door een rietje kan slobberen?
quote:
wat doe jij met stierenkloten?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
U ziet het, ik heb best een breed ontwikkelde culinaire smaak
Mora heeft vaak wel de lekkerste airfryer/ovensnacks.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
straks nog wat moraatjes in het crematorium duwen
Ook konjeloerusduur tegenwoordig. Behalve frikandellen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Mora heeft vaak wel de lekkerste airfryer/ovensnacks.
Ja maar ja doe je weinig aan en het is wel lekker.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook konjeloerusduur tegenwoordig. Behalve frikandellen.
en wordt NIET ik herhaal NIET geserveerd met spaghetti..quote:
Gewoon de goedkope frituurvariant pakken en in de pan bakkenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook konjeloerusduur tegenwoordig. Behalve frikandellen.
Mweh nee. Zo pauper ben ik gelukkig ook niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon de goedkope frituurvariant pakken en in de pan bakken
Ik welquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Mweh nee. Zo pauper ben ik gelukkig ook niet.
Ik ook niet maar wel een prima werkende oven.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik welMaar ik heb dan ook geen airfryert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |