abonnement bol.com Coolblue
pi_204715904
Ierland

-Tijd voor de recordwinnaar. Al denk ik dat Johnny Logan dit vast niet nuchter aan kan zien.

-Ik hoop dat ze niet verkouden is, dan heeft ze de Brooke-hoest. Misschien kan ze eens naar ons land komen? Brooke in Waterland. Hoe lang is ze, 1.65? Dan is het een korte Brooke. Het is jammer dat het zo’n zoetsappig liedje is. Ik heb liever Brooke-rock. Ik vrees dat deze Brooke vanavond de pijpen aan Maarten moet geven. Maar misschien leidt ze ons om de tuin, Brooke.

-Ik vind dit wel een gezellig liedje. Nederland zou ook eens iets opbeurends moeten sturen, dan scoren we ook weer eens.

-Misschien dat ze hier nog een leuke versie van kunnen maken in Even Tot ‘ier.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_204715910
België

-Hé, de krumpers van Waylon hebben weer een klusje.

-Aan dit lied te horen werkt hij niet als schutter bij het vuurpeloton.

-Hij schijnt een oogje op S10 te hebben. -Niets mis met nageslacht dat kan zingen. En frieten bakken dan.

-Het is dit jaar de beurt aan de Walloniërs, de Wallonen, de Waliban, zeg maar. Die doen het meestal wel lekker, denk maar aan Sandra Kim.

-Naast het zingen voetbalt hij er ook aardig bij als keeper. Al ben ik toch blij dat wij Oe-ah-Ed de Goey niet sturen.

-Als goede buur ga ik vanavond wel op België stemmen. Oh, wij mogen niet stemmen in deze semi? Nou, dan rij ik even naar Antwerpen, om vanaf daar te stemmen.
pi_204715911
Veel plezier wederom vanavond! :)
pi_204720792
Hoe verzin je het Fred _O-
  zondag 15 mei 2022 @ 18:45:09 #30
403253 Meke
after all this time? always.
pi_204763562
Dit is toch elk jaar wel een van m'n favo topics hoor
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende: