SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dit heb ik ook altijdquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Godsamme.
"Ja, regel jij maar, ik pas me wel aan"
Ik regelen, prima.
"Oh, nee, díe datum kan ik niet".
Zeg.dat.dan.meteen.
Ja, nee, deze had gezegd dat z'n agenda leeg was, maar dat was dus niet zo. En dan komen met 'oh, die datum had ik niet verwacht'. Kijk dan gewoon even in je agenda en roep niet dat je tot datum x sowieso wel beschikbaar bent.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit heb ik ook altijdIk zeg altijd 'ik ben flexibel!' Want eigen baas enzo. En dan noemt die persoon nét het tijdstip of de dag dat ik al iets heb staan. Hoe krijg je het voor elkaar.
Ik had al bijna een Kris en Lisanne-topic gemaakt voor Bitterbal.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lief. Maar voor hetzelfde geld was je in stukken gehakt en in een vriezer terecht gekomen
Man, wat een topicreeks was dat.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had al bijna een Kris en Lisanne-topic gemaakt voor Bitterbal.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Balletje over negen maandenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:24 schreef bitterbal het volgende:
Wat een super thai die man![]()
Zw geloven hier in karma he. Wens hem extra goede :p
Zegt ook wel iets over jou.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:24 schreef bitterbal het volgende:
Aardig hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:24 schreef bitterbal het volgende:
Satellietfoto's maanstanden dit dat.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Trotse moeder van 6 Thaise loempiaatjes.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Balletje over negen maanden [ afbeelding ]
Echt fantastisch.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Satellietfoto's maanstanden dit dat.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Balletje over negen maanden [ afbeelding ]
Awwwwquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Trotse moeder van 6 Thaise loempiaatjes.
Gevuld met salpiconquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Trotse moeder van 6 Thaise loempiaatjes.
Wie goed doet,goed ontmoet.quote:
Ik heb 'm serieus lang gevolgd ook nog.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
BNW / Kris & Lisanne #230 - Nog een dan om het af te leren ?
230
Zit je ook in het FOK!sporing verzocht team?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb 'm serieus lang gevolgd ook nog.
rij je zo je band op lekquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:27 schreef bitterbal het volgende:
Overal kruimels paneermeel van de strijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |