quote:
Kleine knieblessure van de wipe-out baan op het water. Was wel leuk voor een dagje.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Heb je het weekend zelf wel goed overleefd?
En Covid-19 komt terug in september.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:36 schreef bitterbal het volgende:
En dan heeft putin nog niet eens zijn kernbom laten vallen
Opa op de waterglijbaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kleine knieblessure van de wipe-out baan op het water. Was wel leuk voor een dagje.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kleine knieblessure van de wipe-out baan op het water. Was wel leuk voor een dagje.
quote:
Hm... dan kan ik wel weer schaatsenquote:
met huidige gasprijzen gaan we dat niet overleven.quote:
Iedereen moet weer bij anderen intrekken om het te kunnen betalen. Weg huizencrisis.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met huidige gasprijzen gaan we dat niet overleven.
Gelukkig heb ik dat al gedaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen moet weer bij anderen intrekken om het te kunnen betalen. Weg huizencrisis.
dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen moet weer bij anderen intrekken om het te kunnen betalen. Weg huizencrisis.
Zo tegen december heb je 25 procent nodig.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn salarisverhoging was netto 12%. Dat is nu zo’n beetje verdampt
Ik zal het doorgeven aan de afdeling blauwe brieven.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo tegen december heb je 25 procent nodig.
Euhm...quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen daar, in Brabant schijnt de zon altijd.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga maar weer een broek aantrekken, want het blijft fris
Ai, spijtigquote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn salarisverhoging was netto 12%. Dat is nu zo’n beetje verdampt
ehmquote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga maar weer een broek aantrekken, want het blijft fris
quote:
quote:
the horrorquote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, gezellig in 1 huis bij mijn zusje en de kinderenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind dit een opmerkelijk bericht.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een beetje droge voetzolen geloof ik.
Rutte zei na de laatste keer toch, dit is het, voor de rest moeten mensen het zelf ook maar zien te overleven.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan de afdeling blauwe brieven.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gezellig in 1 huis bij mijn zusje en de kinderen![]()
Binnen een week een permanente burn out.
Ja, nee, die flikkeren maar op.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gezellig in 1 huis bij mijn zusje en de kinderen![]()
Binnen een week een permanente burn out.
Hoe breng je zoiets?quote:
'Rot op.'quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe breng je zoiets?
"ja, doe die kinderen maar permanent op het dak?"
"Geen ruimte."quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe breng je zoiets?
"ja, doe die kinderen maar permanent op het dak?"
quote:
Als ik geen zin heb om te praten, voldoet een vlammenwerper dan ook?quote:
Jazeker, maar mensen willen nu eenmaal kinderen en men heeft bedacht dat het een recht is.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:55 schreef UitStraling het volgende:
Kinderen krijgen in deze tijd is toch ook een beetje een soort misdaad tegen de menselijkheid.
Oh, m'n familie weet inmiddels wel dat ik gezelliger ben als ze me even waarschuwen, dus die vallen me niet zomaar lastig.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Als ik geen zin heb om te praten, voldoet een vlammenwerper dan ook?
Fixed.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:55 schreef UitStraling het volgende:
Kinderen krijgen in deze tijd is toch ook een beetje een soort misdaad tegen de menselijkheidaarde.
Ik heb echt zo'n enorme tyfushekel aan het woord "kindjes".quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:58 schreef CherryLips het volgende:
'Ja maar ik wil me voortplanten want ik wil kindjesss krijgen en fuck alles en iedereen en de wereld ik wil voorrang met m'n wondertje want Sterre is m'n alles en geweldig en Storm is nog geweldiger en ik ben geweldig en kindjesssss.'
Hormonen zijn raar.
En als ze eenmaal kinderen hebben krijgen ze medelijden met andere mensen met kinderen. Dan verzinnen ze allemaal voordeeltje die normale mensen die krijgen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jazeker, maar mensen willen nu eenmaal kinderen en men heeft bedacht dat het een recht is.
Zijn van die cocktailworstjes in bladerdeeg.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n enorme tyfushekel aan het woord "kindjes".
Op individueel niveau vind ik het fijn als een stel kinderen krijgt en ben ik superblij voor ze, maar in het grote geheel denk ikquote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n enorme tyfushekel aan het woord "kindjes".
Nonsens, zo heb ik die nog nooit genoemd.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn van die cocktailworstjes in bladerdeeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |