SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Alle kanslozen deporterenquote:Op maandag 9 mei 2022 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie moet de belastingen voor de kanslozen dan verdienen?
Eigen liquide vermogen minder dan twee ton, hups wegwezen naar Transnistrië, we hebben niets aan je.quote:
Vergrijzing is niet een probleem. De banen die opgevuld moet worden zijn binnen tien jaar allemaal opgevuld door robotica en AI.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:13 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan hebben we straks een land vol bejaarden. RIP Nederland.
quote:Op maandag 9 mei 2022 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigen liquide vermogen minder dan twee ton, hups wegwezen naar Transnistrië, we hebben niets aan je.
Als we van de verzorgingsstaat afwillen, moeten we de middenklassers dus deporteren.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Vermogen zegt niets. Het zijn de middenklassers die onze verzorgingsstaat betalen,
Klinkt als oud brood in overbekende karnemelk, men roept al sinds de jaren 60 dat robots onze banen afpakken maar probeer eens een biertje te bestellen op Schiphol en ze hebben geen obertjes en je mist je vlucht omdat er geen sjouwertjes zijn.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vergrijzing is niet een probleem. De banen die opgevuld moet worden zijn binnen tien jaar allemaal opgevuld door robotica en AI.
Het is alleen eng hoezeer the powers that be kansloze migratie pushen en dat overtuigd mij 200% van een dubbele agenda.
Robots gaan echt niet zomaar verpleegstertje spelen.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vergrijzing is niet een probleem. De banen die opgevuld moet worden zijn binnen tien jaar allemaal opgevuld door robotica en AI.
Ja, WEF, great reset. Je moet zelf onderzoek doen.quote:Het is alleen eng hoezeer the powers that be kansloze migratie pushen en dat overtuigd mij 200% van een dubbele agenda.
Plee poetsen lukt ze ook al niet die domme robots, een asperge steken zelfs nietquote:Op maandag 9 mei 2022 23:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Robots gaan echt niet zomaar verpleegstertje spelen.
[..]
Ja, WEF, great reset. Je moet zelf onderzoek doen.
Ik wil niet perse af van de verzorgingsstaat (ik wil het wel aanpassen). Ik vind het fijn dat mensen een systeem hebben om op terug te vallen.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Als we van de verzorgingsstaat afwillen, moeten we de middenklassers dus deporteren.
Juist al die kantoorbaantjes verdwijnen. Mensen die met de handen werken zijn gewoon heel hard nodig.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plee poetsen lukt ze ook al niet die domme robots, een asperge steken zelfs niet
Wil je zeggen dat de meeste fabrieksbanen niet geautomatiseerd zijn?quote:Op maandag 9 mei 2022 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als oud brood in overbekende karnemelk, men roept al sinds de jaren 60 dat robots onze banen afpakken maar probeer eens een biertje te bestellen op Schiphol en ze hebben geen obertjes en je mist je vlucht omdat er geen sjouwertjes zijn.
Verpleging is misschien één van de laatste sectors die aangetast zullen worden, maar ook daar zullen robots en AI uiteindelijk de bovenhand voeren.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Robots gaan echt niet zomaar verpleegstertje spelen.
[..]
Ja, WEF, great reset. Je moet zelf onderzoek doen.
Komt nogquote:Op maandag 9 mei 2022 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plee poetsen lukt ze ook al niet die domme robots, een asperge steken zelfs niet
Mwah, die immigratie bestaat nu voornamelijk uit werknemers uit Oost-Europa. Die gaan ook weer terug.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wil niet perse af van de verzorgingsstaat (ik wil het wel aanpassen). Ik vind het fijn dat mensen een systeem hebben om op terug te vallen.
Maar massa-immigratie en een verzorgingsstaat gaan simpelweg niet samen.
Fabrieksbanen zijn toch eigenlijk al decennia weg uit Nederland?quote:Op maandag 9 mei 2022 23:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat de meeste fabrieksbanen niet geautomatiseerd zijn?
Een robot kan echt prima een biertje tappen.
Zal nog wel eventjes duren voordat alle maar dan ook echt alle kroegen een kasteleinrobot achter de toog hebben staanquote:Op maandag 9 mei 2022 23:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat de meeste fabrieksbanen niet geautomatiseerd zijn?
Een robot kan echt prima een biertje tappen.
Al dat kutwerk laten we al jaren doen door Chinezen voor een ei en een stronkje broccoli.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Fabrieksbanen zijn toch eigenlijk al decennia weg uit Nederland?
Dat zie ik de komende decennia niet gebeuren. Er komt misschien meer ondersteuning door robots en AI, maar er blijven gewoon veel mensen nodig. Bouwvakkers kun je ook niet makkelijk door robots vervangen.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Verpleging is misschien één van de laatste sectors die aangetast zullen worden, maar ook daar zullen robots en AI uiteindelijk de bovenhand voeren.
Veel en veel meer, M2M oplossingen creëren juist banen in de gezondheidszorg.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zie ik de komende decennia niet gebeuren. Er komt misschien meer ondersteuning door robots en AI, maar er blijven gewoon veel mensen nodig. Bouwvakkers kun je ook niet makkelijk door robots vervangen.
En niet voor het goede. We hebben Nederlande (Westerse) arbeid verruilt voor goedkope Chinese slavernij. Het is een kwestie van tijd voor die Chinese arbeid duurder wordt dan automatisering.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Fabrieksbanen zijn toch eigenlijk al decennia weg uit Nederland?
Tuurlijk het gaat echt niet van de een op de andere dag.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal nog wel eventjes duren voordat alle maar dan ook echt alle kroegen een kasteleinrobot achter de toog hebben staan
Wat kan een mens in de bouwvak dat een robot niet kan?quote:Op maandag 9 mei 2022 23:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zie ik de komende decennia niet gebeuren. Er komt misschien meer ondersteuning door robots en AI, maar er blijven gewoon veel mensen nodig. Bouwvakkers kun je ook niet makkelijk door robots vervangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |