Godver net te laatquote:Op maandag 9 mei 2022 19:34 schreef maily het volgende:
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees caravan
Arme Loesjequote:Op maandag 9 mei 2022 19:45 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn de mijne, de linker heet Ibby, de rechter Fustercluck. We hadden ook een gouden krielkip, Loesje. Die is platgereden. Arme kip.
RIP Loesje always in our hearts for everquote:Op maandag 9 mei 2022 19:45 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn de mijne, de linker heet Ibby, de rechter Fustercluck. We hadden ook een gouden krielkip, Loesje. Die is platgereden. Arme kip.
Ja is wel zielig zoiets.quote:
Wat een lieve dochter heb jijquote:Op maandag 9 mei 2022 19:54 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja is wel zielig zoiets.
Ik heb 'm met een schep van het asfalt voor m'n huis geschraapt, een plakkaat dode kip. In de GFT bak gedaan. Toen kwam m'n dochter dat we haar wel een begrafenis in de tuin moesten geven. Maar ik had geen zin om dode kip onderuit de kliko te vissen, dus heb gezegd dat ik haar in de tuin wilde begraven als ze beloofde niet naar de kip te kijken omdat ik dat te eng voor haar vond. Toen wat aarde in een vuilniszak gedaan en gedaan alsof dat Loesje was.
Toen heeft m'n dochter een hele traditionele ceremonie in de tuin gehouden voor een zak aarde.
quote:Op maandag 9 mei 2022 19:54 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja is wel zielig zoiets.
Ik heb 'm met een schep van het asfalt voor m'n huis geschraapt, een plakkaat dode kip. In de GFT bak gedaan. Toen kwam m'n dochter dat we haar wel een begrafenis in de tuin moesten geven. Maar ik had geen zin om dode kip onderuit de kliko te vissen, dus heb gezegd dat ik haar in de tuin wilde begraven als ze beloofde niet naar de kip te kijken omdat ik dat te eng voor haar vond. Toen wat aarde in een vuilniszak gedaan en gedaan alsof dat Loesje was.
Toen heeft m'n dochter een hele traditionele ceremonie in de tuin gehouden voor een zak aarde.
En dan wekenlang zo'n papier op de lantaarnpalen van iemand die zn huisdier mistquote:Op maandag 9 mei 2022 19:55 schreef RedFever007 het volgende:
[..]Echt zielig voor kinderen dit soort dingen. Zag laatst een kat doodgereden liggen. Allemaal bloed..echt sneu!
Blijven nare dingenquote:Op maandag 9 mei 2022 19:55 schreef RedFever007 het volgende:
[..]Echt zielig voor kinderen dit soort dingen. Zag laatst een kat doodgereden liggen. Allemaal bloed..echt sneu!
O ja, dat wordt dan niet opgeruimdquote:Op maandag 9 mei 2022 20:05 schreef Marsenal het volgende:
[..]
En dan wekenlang zo'n papier op de lantaarnpalen van iemand die zn huisdier mist
Ja klopt. Een keer trouwens voor m'n huis een kat aangereden. Kat in een doos gelegd, dierenambulance gebeld. Later werd die akt opgehaald door baasjequote:Op maandag 9 mei 2022 20:05 schreef Marsenal het volgende:
[..]
En dan wekenlang zo'n papier op de lantaarnpalen van iemand die zn huisdier mist
Naarquote:Op maandag 9 mei 2022 21:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ja klopt. Een keer trouwens voor m'n huis een kat aangereden. Kat in een doos gelegd, dierenambulance gebeld. Later werd die akt opgehaald door baasje![]()
Oeh gelukkig maar! Kat dood?quote:Op maandag 9 mei 2022 21:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Naar![]()
Ik zag pasgeleden ook een kat die aangereden werd , was net 'gezellig' aan het wandelen met mijn kleindochter![]()
Gelukkig heeft zij het niet gezien
Dat is inderdaad spijtig.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:45 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |