abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204780991
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 17:38 schreef pmponer het volgende:
Het zou iig niet helpen om me te overtuigen

Wat ook bijzonder is bij het kruisverhoor, werd er gevraagd naar de vermeende verkrachting met een fles.
Ik denk dat als je dat echt hebt meegmaakt. Dat je er toch wel heel anders op zou reageren. Zeker als ik de andere reacties op vragen zie
Je gaat dat toch berhaupt niet zeggen als je er geen bewijzen voor hebt. Zoals medische rapporten..
pi_204780996
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 17:40 schreef Zwartwasser het volgende:

[..]
Mensen zaaien ook massaal naar mij, in de supermarkt, buiten, overal waar ik kom zwaaien mensen, zeggen gedag of toeteren. Mijn moeder zei het altijd al: jij bent bijzonder.
Leuk toch? !
  dinsdag 17 mei 2022 @ 17:44:48 #153
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_204781035
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 17:40 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Je gaat dat toch berhaupt niet zeggen als je er geen bewijzen voor hebt. Zoals medische rapporten..
Nee ik denk dat ze blufpoker heeft gespeeld en Depp heeft gecalled
Drop you like an ill, bad habit
pi_204781043
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 17:44 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nee ik denk dat ze blufpoker heeft gespeeld en Depp heeft gecalled
Niet zo intelligent van haar.
pi_204781053
twitter

"Nee, niet ge-edit, verschillende lampen." HET IS DEZELFDE FOTO! _O- _O- _O-
  dinsdag 17 mei 2022 @ 17:50:55 #156
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_204781066
jammer dat je live niet naar tijd kunt verwijzen, maar het kruisverhoor vandaag over die vermeende verkrachting.... echt.

Ik zeg daar niet mee dat Johnny haar nooit een tik heeft verkocht, maar die verkrachting kan ik echt niet geloven.
Zodra het over details gaat begrijpt ze de vraag niet of geeft een ontwijkend antwoord. Echt bizar.
Kan de rechter niet ingrijpen? Je mag niet liegen.
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 17 mei 2022 @ 18:04:35 #157
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_204781183
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 17:48 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]

"Nee, niet ge-edit, verschillende lampen." HET IS DEZELFDE FOTO! _O- _O- _O-
Yup

pi_204781239
Gevalletje borderline, die horen op de brandstapel als een compleet gestoorde heks.
[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrdinger
pi_204781262
Ik houd het hardnekkig nog maar op een einduitslag hung jury, maar stel dat Depp deze zaak met toch nog 'vlag en wimpel' binnenhaalt, dan vraag ik me wel af, ook omdat ik er zelf zo nu en dan naar heb verwezen: wad da fok is er allemaal anders gezegd/gedaan/gevraagd/beantwoord/verzwegen/opgebiecht/gelogen in die Engelse rechtszaak van Depp tegen The Sun?

Heeft Team Depp het toen nog te soft aangepakt?

Was de rechtbank daar 'te woke'?
Ik doe het ff rustig aan.
  dinsdag 17 mei 2022 @ 18:14:20 #160
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  dinsdag 17 mei 2022 @ 18:15:12 #161
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  dinsdag 17 mei 2022 @ 18:16:34 #162
481998 K21
Cappuccino
pi_204781284
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 18:11 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
Gevalletje borderline, die horen op de brandstapel als een compleet gestoorde heks.
Ik vind het nu al een aardige brandstapel, hoe Camille haar helemaal sloopt. :P
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 17 mei 2022 @ 18:24:44 #163
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204781351
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 17:05 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Daar nog wel, hier komt de psychopaat wat meer naar buiten _O-

[ afbeelding ]
[..]
Sure _O-
Toch nog steeds wel mooi, :@. Mocht willen dat dat mijn handschrift is als ik boos ben, :@ :').
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_204781418
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 18:14 schreef Toby56 het volgende:
Ik houd het hardnekkig nog maar op een einduitslag hung jury, maar stel dat Depp deze zaak met toch nog 'vlag en wimpel' binnenhaalt, dan vraag ik me wel af, ook omdat ik er zelf zo nu en dan naar heb verwezen: wad da fok is er allemaal anders gezegd/gedaan/gevraagd/beantwoord/verzwegen/opgebiecht/gelogen in die Engelse rechtszaak van Depp tegen The Sun?

Heeft Team Depp het toen nog te soft aangepakt?

Was de rechtbank daar 'te woke'?
Toen was koningin Camille er niet.
pi_204781480
https://twitter.com/GellertDepp/status/1345917691291430913

Natuurlijk is het allemaal met terugwerkende kracht. Maar haar hele manier van formuleren, wazig voorkomen. Die spoort niet, hoor.
pi_204781533
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 18:33 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Toen was koningin Camille er niet.
Nou ja... het gaat uiteindelijk toch vooral om de inhoud.
Maar het zou inderdaad kunnen dat Team Depp toen te slapjes optrad.

Het was vooral de uitslag van die zaak die ervoor zorgde dat ik er vooraf een heel hard hoofd in had dat Depp deze keer wel zou 'slagen'. En nog vraag ik me af op de op-ed in de Washington Post echt het 'einde' definitief inluidde. Ik denk dat de neergang al eerder was ingezet. Men heeft hem zijn reeds vastgelegde contracten laten uitdienen (nadat de scheiding was uitgesproken plus alle negatieve verhalen plus het wife beater-verhaal) en hem daarna aan de kant geschoven. Hollywood had immers inmiddels al genoeg shit over zich heen gekregen.

(Misschien maakt Depp een nog betere kans als hij Weinstein of Bill Cosby aanklaagt. Dankzij de stunts van o.a. die twee ging Hollywood op de tenen lopen. Om over de Woody Allens en Polanski's maar te zwijgen.)

Verder blijf ik zeggen: 50 miljoen voor Johnny, en die betaalt Amber dan de helft van haar eis (100 miljoen) terug.
Quitte.

En dan mogen de reine en onschuldige grote bazen & bazinnen van Hollywood beslissen wie van deze twee enigszins beschadigde en doorgesnoven eeuwige pubers in hun ogen het minst rein en onschuldig is.

Van mij mogen ze allebei (weer) aan de slag; bij voorkeur in een biopic over henzelf. Met de ander dan in een goeie overtuigende gastrol in andermans/andervrouws film.
Uitruilen en opnieuw beginnen.
pi_204781556
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 18:46 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Nou ja... het gaat uiteindelijk toch vooral om de inhoud.
Maar het zou inderdaad kunnen dat Team Depp toen te slapjes optrad.

Het was vooral de uitslag van die zaak die ervoor zorgde dat ik er vooraf een heel hard hoofd in had dat Depp deze keer wel zou 'slagen'. En nog vraag ik me af op de op-ed in de Washington Post echt het 'einde' definitief inluidde. Ik denk dat de neergang al eerder was ingezet. Men heeft hem zijn reeds vastgelegde contracten laten uitdienen (nadat de scheiding was uitgesproken plus alle negatieve verhalen plus het wife beater-verhaal) en hem daarna aan de kant geschoven. Hollywood had immers inmiddels al genoeg shit over zich heen gekregen.

(Misschien maakt Depp een nog betere kans als hij Weinstein of Bill Cosby aanklaagt. Dankzij de stunts van o.a. die twee ging Hollywood op de tenen lopen.)

Verder blijf ik zeggen: 50 miljoen voor Johnny, en die betaalt Amber dan de helft van haar eis (100 miljoen) terug.
Quitte.

En dan mogen de reine en onschuldige grote bazen & bazinnen van Hollywood beslissen wie van deze twee enigszins beschadigde en doorgesnoven eeuwige pubers in hun ogen het minst rein en onschuldig is.

Van mij mogen ze allebei (weer) aan de slag; bij voorkeur in een biopic over henzelf. Met de ander dan in een goeie overtuigende gastrol in andermans/andervrouws film.
Uitruilen en opnieuw beginnen.
Ik begrijp niet helemaal waarom je zo'n neutrale positie hanteert (als in: het is beide tuig).

Het is toch duidelijk dat vrijwel alle aantijgingen die die Amber doet, als los zand aan elkaar hangt? Johny Depp is slachtoffer van smaad. En het lijkt er zelfs op dat die Amber zelf handtastelijk is geweest. En niet op een liefkozende manier.
pi_204781686
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 18:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ik begrijp niet helemaal waarom je zo'n neutrale positie hanteert (als in: het is beide tuig).

Het is toch duidelijk dat vrijwel alle aantijgingen die die Amber doet, als los zand aan elkaar hangt? Johny Depp is slachtoffer van smaad. En het lijkt er zelfs op dat die Amber zelf handtastelijk is geweest. En niet op een liefkozende manier.
Depps eigen tegenstrijdige uitlatingen over zijn eigen losse handjes hangen ook niet echt van overtuigingskracht aan elkaar.

Verder heb ik het woord 'tuig' niet gebruikt.
Ik ken een man die vroeger door zijn toenmalige vrouw werd geslagen. Toch zou ik haar niet als 'tuig' omschrijven. De dame had wel grote mentale problemen, dat wel.

Ik heb overigens ook gezegd dat Depp en Heard allebei, wat mij betreft, gewoon vrolijk verder mogen filmen.
Wel adviseer ik ze zeer goeie hulp te zoeken. Door hun eigen afwijkingen verzieken ze het leven van anderen (en van zichzelf). Het zou beter zijn als daar een einde aan kan komen.

Dat ik niet tot kamp zus of zo behoor, klopt verder wel.

Bijna alle vragen van advocaten beginnen met "toen dit en dat gebeurde, had u eerst 5 joints, 8 paddestoelen en 3 lijntjes gebruikt, klopt dat? "Ja, dat klopt."
Bij Depp speelt de drank misschien een zeker zo grote rol als drugs, maar volgens mij waren die 2 allebei tijdens hun hele relatie slechts zelden clean of nuchter.

Als ik Heards slome stem terughoor bij Twan Huys, dan had Koningin Camille iets dergelijks ook over dat fragment kunnen vragen, wat mij betreft. Maar dan zou Heard "ja" kunnen antwoorden, en dat desnoods kunnen gebruiken om aan te tonen dat ze toen niet wist wat ze zei.

Enfin.

Wat mijn 'neutrale' houding betreft: voor een avondje stappen zou ik onverwijld kiezen voor Depp. Lijkt me veel meer lol.

En mocht deze zaak aan Amber Heard heel hard duidelijk maken dat zij geen Heldin Van/Voor De Mishandelde Vrouwen is, dan denk ik dat zulks geen kwalijke zaak is. Ze is geen heldin, ook al denkt ze van wel, en ze had beter haar smoel kunnen houden en eerst in de spiegel kunnen kijken.

Verder gun ik deze twee mensenkinderen allebei het beste.
Mogen de goden hen verder behoeden voor nieuwe misstappen.
  dinsdag 17 mei 2022 @ 19:50:58 #169
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  dinsdag 17 mei 2022 @ 19:53:15 #170
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204782504
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 19:50 schreef slashdotter3 het volgende:
Waarom bestaat het publiek uit haast alleen maar vrouwen :D
[ twitter ]