Je gaat dat toch berhaupt niet zeggen als je er geen bewijzen voor hebt. Zoals medische rapporten..quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:38 schreef pmponer het volgende:
Het zou iig niet helpen om me te overtuigen
Wat ook bijzonder is bij het kruisverhoor, werd er gevraagd naar de vermeende verkrachting met een fles.
Ik denk dat als je dat echt hebt meegmaakt. Dat je er toch wel heel anders op zou reageren. Zeker als ik de andere reacties op vragen zie
Leuk toch? !quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:40 schreef Zwartwasser het volgende:
[..]
Mensen zaaien ook massaal naar mij, in de supermarkt, buiten, overal waar ik kom zwaaien mensen, zeggen gedag of toeteren. Mijn moeder zei het altijd al: jij bent bijzonder.
Nee ik denk dat ze blufpoker heeft gespeeld en Depp heeft gecalledquote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je gaat dat toch berhaupt niet zeggen als je er geen bewijzen voor hebt. Zoals medische rapporten..
Niet zo intelligent van haar.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:44 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ze blufpoker heeft gespeeld en Depp heeft gecalled
Yupquote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:48 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
"Nee, niet ge-edit, verschillende lampen." HET IS DEZELFDE FOTO!![]()
![]()
Ik vind het nu al een aardige brandstapel, hoe Camille haar helemaal sloopt.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 18:11 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
Gevalletje borderline, die horen op de brandstapel als een compleet gestoorde heks.
Toch nog steeds wel mooi,quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar nog wel, hier komt de psychopaat wat meer naar buiten
[ afbeelding ]
[..]
Sure
Toen was koningin Camille er niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 18:14 schreef Toby56 het volgende:
Ik houd het hardnekkig nog maar op een einduitslag hung jury, maar stel dat Depp deze zaak met toch nog 'vlag en wimpel' binnenhaalt, dan vraag ik me wel af, ook omdat ik er zelf zo nu en dan naar heb verwezen: wad da fok is er allemaal anders gezegd/gedaan/gevraagd/beantwoord/verzwegen/opgebiecht/gelogen in die Engelse rechtszaak van Depp tegen The Sun?
Heeft Team Depp het toen nog te soft aangepakt?
Was de rechtbank daar 'te woke'?
Nou ja... het gaat uiteindelijk toch vooral om de inhoud.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 18:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Toen was koningin Camille er niet.
Ik begrijp niet helemaal waarom je zo'n neutrale positie hanteert (als in: het is beide tuig).quote:Op dinsdag 17 mei 2022 18:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nou ja... het gaat uiteindelijk toch vooral om de inhoud.
Maar het zou inderdaad kunnen dat Team Depp toen te slapjes optrad.
Het was vooral de uitslag van die zaak die ervoor zorgde dat ik er vooraf een heel hard hoofd in had dat Depp deze keer wel zou 'slagen'. En nog vraag ik me af op de op-ed in de Washington Post echt het 'einde' definitief inluidde. Ik denk dat de neergang al eerder was ingezet. Men heeft hem zijn reeds vastgelegde contracten laten uitdienen (nadat de scheiding was uitgesproken plus alle negatieve verhalen plus het wife beater-verhaal) en hem daarna aan de kant geschoven. Hollywood had immers inmiddels al genoeg shit over zich heen gekregen.
(Misschien maakt Depp een nog betere kans als hij Weinstein of Bill Cosby aanklaagt. Dankzij de stunts van o.a. die twee ging Hollywood op de tenen lopen.)
Verder blijf ik zeggen: 50 miljoen voor Johnny, en die betaalt Amber dan de helft van haar eis (100 miljoen) terug.
Quitte.
En dan mogen de reine en onschuldige grote bazen & bazinnen van Hollywood beslissen wie van deze twee enigszins beschadigde en doorgesnoven eeuwige pubers in hun ogen het minst rein en onschuldig is.
Van mij mogen ze allebei (weer) aan de slag; bij voorkeur in een biopic over henzelf. Met de ander dan in een goeie overtuigende gastrol in andermans/andervrouws film.
Uitruilen en opnieuw beginnen.
Depps eigen tegenstrijdige uitlatingen over zijn eigen losse handjes hangen ook niet echt van overtuigingskracht aan elkaar.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 18:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal waarom je zo'n neutrale positie hanteert (als in: het is beide tuig).
Het is toch duidelijk dat vrijwel alle aantijgingen die die Amber doet, als los zand aan elkaar hangt? Johny Depp is slachtoffer van smaad. En het lijkt er zelfs op dat die Amber zelf handtastelijk is geweest. En niet op een liefkozende manier.
Vrouwen werken vooral parttimequote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:50 schreef slashdotter3 het volgende:
Waarom bestaat het publiek uit haast alleen maar vrouwen
[ twitter ]
Link?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:42 schreef Rianne84 het volgende:
HAHAHA die advocaat die Depp imiteert en Depp die lacht![]()
??quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:42 schreef Rianne84 het volgende:
HAHAHA die advocaat die Depp imiteert en Depp die lacht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |