Nogal, ja.quote:
Goede make up die een gebroken neus, toen opeens misschien toch niet gebroken neus, kan cover uppen.quote:
Dit is me niet helemaal duidelijk. Wat mag de jury? Zelf oordelen of de foto’s fake oid zijn?quote:
Zoals ik het begrijp kunnen ze de foto's niet voor "waar" aannemen omdat is aangetoond dat ermee geknoeid is. Maar ik weet het ook niet zekerquote:Op maandag 16 mei 2022 22:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit is me niet helemaal duidelijk. Wat mag de jury? Zelf oordelen of de foto’s fake oid zijn?
Dat kan inderdaad, of het is niet vrijgegeven. Dus ze kunnen niet met zekerheid vaststellen of fotos werkelijk op het moment genomen zijn dat ze claimt dat ze genomen zijn.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:38 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp kunnen ze de foto's niet voor "waar" aannemen omdat is aangetoond dat ermee geknoeid is. Maar ik weet het ook niet zeker
Nee Deense show en RTL waren apart genoemd maar ging heel snelquote:Op maandag 16 mei 2022 23:04 schreef Rianne84 het volgende:
RTL late Night genoemdwel als Deense tv show
![]()
![]()
![]()
Kan je mooi de hele uitspraak het raam uitgooien als ze dit fout hebbenquote:Op maandag 16 mei 2022 23:08 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nee Deense show en RTL waren apart genoemd maar ging heel snel
En niet willen antwoorden en gewoon aantoonbaar op nationale (nu internationale) tv en in de rechtszaal liegen over het donerenquote:Op maandag 16 mei 2022 23:19 schreef PirE het volgende:
pledge & donate was wel mooi.
Ik stop voortaan ook met donations en ga ook voor een pledge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |