Ik vind mezelf aardig bang voor onnozele dingen, zoals spinnen en insecten. Ook de achtbaan of andere kermis/pretparkattracties bezoek ik gewoon niet. Maar in tegenstelling tot dat ben ik wel altijd degene die voor mezelf opkomt als ze gepest wordt. Ik raak nooit overstuur van films of boeken. En als het gaat om dingen zeggen ben ik ook totaal niet bang. Ik kan alleen niet tegen grote hoogtes of over de kop gaan e.d.
Jullie?
Achtbaan vind ik top, spinnen maak ik niet dood maar die zet ik in de tuin terug. Het enige waar ik niet tegen kan dat zijn tegen extreme hoogtes. De eifeltoren zal ik dus nooit omhoog gaan.
Ben van bijna alle angsten af nu. Voorlopig althans
[Dit bericht is gewijzigd door yingyang op 04-02-2003 19:53]
'k Denk niet dat ik (overdreven) bang ben aangelegd.
P.S.
Hmmm, van geesten etc. moet ik 't ook niets hebben trouwens.. 'k Vind het geweldig interessant.. 't hele onderwerp, maar ben er tegelijkertijd doodsbang voor.
[Dit bericht is gewijzigd door Natalie op 04-02-2003 19:53]
komt vrijwel overeen....
quote:Dus als er een groep van 20 mannen met messen op je afkomt ben je ook niet bang? Of als je onder de grond in een kist zit.. levend?
Op dinsdag 4 februari 2003 19:50 schreef Untriedrope het volgende:
ik ben ALLEEN voor slangen bang maar dat komt waarschijnlijk omdat ik weet wat ze allemaal kunnen > spugende cobra (bijna altijd raak in je ogen > met als gevolg dat je blind bent, eens gezien met Steve Irwin op Discovery), taipans (binnen kwartier geloof ik dood) anaconda's, mamba's ( zeer agressief en kunnen een snelheid halen van 25 km/h
) ...... dat was het wel zo'n beetje
Verder ben ik volgens mij nergens bang voor.
quote:Zo ken ik er nog 200
Op dinsdag 4 februari 2003 19:52 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Dus als er een groep van 20 mannen met messen op je afkomt ben je ook niet bang? Of als je onder de grond in een kist zit.. levend?
.
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 19:52 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Dus als er een groep van 20 mannen met messen op je afkomt ben je ook niet bang? Of als je onder de grond in een kist zit.. levend?
.
Op zo'n moment heb je niet eens kans om bang te zijn voor hetgeen waar je in verkeert. Dan slaat angst over in paniek en heb je een paniekaanval te pakken waar al je aandacht op gericht is. Dus de aandacht is dan waarschijnlijk niet eens meer gericht op die 20 messen enzo.
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 19:55 schreef yingyang het volgende:[..]
wat een fantasie zeg
Op zo'n moment heb je niet eens kans om bang te zijn voor hetgeen waar je in verkeert. Dan slaat angst over in paniek en heb je een paniekaanval te pakken waar al je aandacht op gericht is. Dus de aandacht is dan waarschijnlijk niet eens meer gericht op die 20 messen enzo.
Daar heb je gelijk in.. Laat ik het minder erg maken.. Stel dat je mag snorkelen met levensgevaarlijke Witte Haaien oid? .
[edit] En je weet dit dus vantevoren he.
quote:Dat ga ik doen, ik weet alleen niet of ze ook langs komen.
Op dinsdag 4 februari 2003 19:57 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
.
Daar heb je gelijk in.. Laat ik het minder erg maken.. Stel dat je mag snorkelen met levensgevaarlijke Witte Haaien oid?
.
Levende beesten eten, dat vind ik eng. En champignons eten die vind ik zo goor dat ik denk ik ga janken als ik die moet eten.
Verder ben ik nergens bang voor, geloof ik.
quote:Dan zou ik me niet prettig voelen
Op dinsdag 4 februari 2003 19:57 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
.
Daar heb je gelijk in.. Laat ik het minder erg maken.. Stel dat je mag snorkelen met levensgevaarlijke Witte Haaien oid?
.
Maar ik denk niet dat ooit iemand mij gaat dwingen om dat te doen. Tenzij Rolf Wouters weer terug keert bij Rtl 4 en mij gaat opdringen om dat voor 500 euro te doen
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 20:06 schreef yingyang het volgende:[..]
Dan zou ik me niet prettig voelen
En dat is zacht uitgedrukt.
Maar ik denk niet dat ooit iemand mij gaat dwingen om dat te doen. Tenzij Rolf Wouters weer terug keert bij Rtl 4 en mij gaat opdringen om dat voor 500 euro te doen
Zelfs dan zou geen haar op m'n hoofd erover denken .
Ik durf nooit in attracties in pretparken en zo omdat ik bang ben dat ik misselijk wordt of omdat het te hoog is en ik een beetje hoogtevrees heb.....
six flags is dan ook niet aan mij besteed...
edit: maar ik ben niet bang voor spinnen etc!
Op mijn werk gaan ze wel eens door het raam (begane grond ) naar buiten , sigaretje roken. Ik niet , ben bang dat op me bek donder
als ik het raam uit klim.
* Gertsan is ook bang voor de aangekondigde aanslagen die zullen volgen na oorlog op Irak. Men zou deze plannen door heel europa in treinen en grote publieken, aangezien ie veel treint isie daar een beetje bang voor
quote:Hoe kun je nu bang zijn voor een klimwand? Die dingen doen echt niks ze kunnen al omvallen
Op dinsdag 4 februari 2003 22:19 schreef OAWVGPM het volgende:
En ik ben ook bang voor klimwanden.
quote:Zeg dan dat je bang bent voor GIFslangen!
Op dinsdag 4 februari 2003 19:50 schreef Untriedrope het volgende:
ik ben ALLEEN voor slangen bang maar dat komt waarschijnlijk omdat ik weet wat ze allemaal kunnen > spugende cobra (bijna altijd raak in je ogen > met als gevolg dat je blind bent, eens gezien met Steve Irwin op Discovery), taipans (binnen kwartier geloof ik dood) anaconda's, mamba's ( zeer agressief en kunnen een snelheid halen van 25 km/h
) ...... dat was het wel zo'n beetje
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 19:51 schreef Natalie het volgende:
Hmmm, van geesten etc. moet ik 't ook niets hebben trouwens.. 'k Vind het geweldig interessant.. 't hele onderwerp, maar ben er tegelijkertijd doodsbang voor.
quote:Toppie dat je weer naar buiten gaat! Het is enorm moeilijk om over een angst heen te komen en zeker als je al zolang niet buiten bent geweest. 't Wordt steeds moeilijker naarmate de tijd verstrijkt.. En nu ga je toch weer naar buiten!
Op woensdag 5 februari 2003 11:24 schreef twexx het volgende:
Onweer ,ziekelijk panisch ben ik er voor , ik ben bijna een jaar niet buiten geweest omdat ik bang was dat het zou gaan onweren. Ik ben nog steeds panisch maar inmiddels loop ik buiten , kleine stukjes maar ik ben echt onwijs trots op mezelf dat ik weer begin een normaal leven te leiden
* Natalie is trots op Twexx!
Grote hoogtes zijn ook niet mn ding trouwens, maar rollercoasters vind ik dan weer wel leuk
Ik ben dus heel voorzichtig met vuur en roken thuis.
Maar voor insecten of achtbanen en dergelijke dingen ben ik dan weer niet bang
quote:Dat heb ik ook, als ik bijvoorbeeld stageloop of zo vind ik het helemaal niet leuk om mensen te bellen e.d., terwijl ik daar normaal geen problemen mee heb. Maar puur omdat het moet, vind ik het lastig.
Op woensdag 5 februari 2003 13:48 schreef Perzikje het volgende:
Ik ben bang voor dingen die ik moet doen en dat kunnen hele kleine dingetjes zijn. Iemand opbellen of iemand wat vragen. Dit stel ik dan ook altijd uit
Maar verder ben ik niet zo bang aangelegd. Wel hoogtevrees, maar toch wel eens in de achtbaan geweest en zo. Alleen nooit zou ik bungeejumpen of parachutespringen. Of in een luchtballon gaan.
achtbanen enz zijn een eitje
net als op mensen afstappen ofzo
en posten is ook niet echt eng...
Ziektes, spinnen, reptielen, ratten, 's nachts alleen over straat.. eigenlijk wel heel veel dingen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |