Ja Syntus is ook een treintje, daar heb ik een halte van gereden hier. En dan check je op Ede-Wageningen uit bij Syntus en in bij NS.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Is dat ook met de trein want ken dat niet? Want je NS abonnement werkt voor alle treinen in NL, ook als het niet de NS is. Je moet alleen uitchecken en weer inchecken bij de andere vervoerder maar dat is enige verschil.
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 9 mei 2022 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar goed, op mijn werk praat veel van dat jonge grut ook zo. Echt een ziekte
nee gekquote:Op maandag 9 mei 2022 18:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://vocaroo.com/
Zeg mij maar na "Budapestenaar is een beste geile rakker"
Ja, da’s nog een graadje ergerquote:Op maandag 9 mei 2022 18:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje tegenwicht aan alle raspende ch's der straattaal?
Dat is al jaren zo.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom praten alle studentes tegenwoordig alsof ze in Kinderen voor kinderen zingen?
Gooisch is de kaas onder de dialecten.quote:Op maandag 9 mei 2022 18:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Kuddegedrag.quote:Op maandag 9 mei 2022 18:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kernwoord in de vraag was ‘waarom’
Wees blij dat ik af en toe nog wat weg haalquote:Op maandag 9 mei 2022 18:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Ja sorry![]()
UitStraling komt weer met dat soort praat.
Alsof jij over een zelfcensor beschikt. Hou op met mequote:Op maandag 9 mei 2022 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees blij dat ik af en toe nog wat weg haal
Een zachte G, maar ook een harde L, ook een harde L, ook een harde L.quote:Op maandag 9 mei 2022 18:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kernwoord in de vraag was ‘waarom’
Heftigquote:Op maandag 9 mei 2022 18:53 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)e-keer-een-zoon.html
Groeten terug aan balliequote:
Deutsche Marken? Dat is meer Fles zijn afdelingquote:
Nee die Duitse winkelquote:Op maandag 9 mei 2022 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deutsche Marken? Dat is meer Fles zijn afdeling
Is dat die ene waar je voor 6 euro een halve kar vol shampoo en chocolade kunt halen?quote:
Jaaaquote:Op maandag 9 mei 2022 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat die ene waar je voor 6 euro een halve kar vol shampoo en chocolade kunt halen?
De reden van je psych bezoekjes combineren met je zoektocht.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:21 schreef datismijnmening het volgende:
Bitches(m/v/x), ik ben op een quest.
Ik zoek dus zeg maar een soort van notitieboek om aantekeningen (van/voor dokters- en psychologenbezoek) en gedachtes en andere hersenspinsels in op te schrijven maar waar je ook makkelijk de bladzijdes uit kan scheuren als het onzin is.
Daarnaast moet het ook nog mooi en geordend staan in mijn kast.
Dus eigenlijk zoiets, maar dan dat de bladzijdes net zo makkelijk uitscheurbaar zijn als bij een ringbandschrift.
[ afbeelding ]
Wie helpt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |