Is het je al gelukt om tussentijds onderdak te vinden?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:54 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Door dat te zeggen doe je dat ook
Ik ben heel blij met alle hulp die ik heb gekregen/ krijg. Het geeft rust dat ik voorlopig onderdak heb en mij daar geen zorgen over hoef te maken. Maar het geeft ook een schuldgevoel dat ik geld krijg van mensen die geenzins verantwoordelijk zijn voor dit probleem.
Maar ook steunende woorden helpen en zijn welkom.
Donderdag komt steeds dichterbij en dan hoop ik het mooiste verjaardagscadeau te krijgen dat ik mij kan wensen en dat is op dit moment toch een plekje voor mezelf. (Ik ben dinsdag jarig).
Dan komt het hele inrichten en gaat de gemeente hopelijk wat haast maken om daar financieel aan bij te dragen.
Ik ben jullie in ieder geval allemaal heel erg dankbaar.![]()
![]()
![]()
Daar hoef je je echt niet schuldig over te voelen. De hele wereld is oneerlijk en sommigen profiteren en sommigen zijn opeens gigantisch de sjaak. Voor mij is het heel normaal dat mensen elkaar helpen, al is het alleen maar om de welvaart een beetje recht te trekken.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:54 schreef Ravenna29 het volgende:
Maar het geeft ook een schuldgevoel dat ik geld krijg van mensen die geenzins verantwoordelijk zijn voor dit probleem.
Schuldig voelen? Jij bent gekquote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:54 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met alle hulp die ik heb gekregen/ krijg. Het geeft rust dat ik voorlopig onderdak heb en mij daar geen zorgen over hoef te maken. Maar het geeft ook een schuldgevoel dat ik geld krijg van mensen die geenzins verantwoordelijk zijn voor dit probleem.
Donderdag komt steeds dichterbij en dan hoop ik het mooiste verjaardagscadeau te krijgen dat ik mij kan wensen en dat is op dit moment toch een plekje voor mezelf. (Ik ben dinsdag jarig).
Dan komt het hele inrichten en gaat de gemeente hopelijk wat haast maken om daar financieel aan bij te dragen.
![]()
![]()
Dit.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:51 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Schuldig voelen? Jij bent gek
Hou eens op je schuldig te voelen; mensen steunen je vrijwillig.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:54 schreef Ravenna29 het volgende:
Maar het geeft ook een schuldgevoel dat ik geld krijg van mensen die geenzins verantwoordelijk zijn voor dit probleem.
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:51 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Schuldig voelen? Jij bent gek
quote:
Oke oke. Ik heb jullie begrepen en zal er mee ophouden.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:16 schreef Queller het volgende:
[..]
Hou eens op je schuldig te voelen; mensen steunen je vrijwillig.
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:23 schreef Ravenna29 het volgende:
Oke oke. Ik heb jullie begrepen en zal er mee ophouden.
Niet schuldig voelen joh, je hebt mensen de kans gegeven om iets aardigs voor iemand anders te doen. Die voelen zich daardoor nu heel blij omdat ze dit konden doen voor jou. Zij blij want jij blij. Iedereen blij !quote:Op zaterdag 14 mei 2022 07:54 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb je al een tussentijdse oplossing?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:23 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oke oke. Ik heb jullie begrepen en zal er mee ophouden.
Ja die was er al. Ik heb tot eind volgende week een slaapplek dus dat is allemaal geregeld gelukkig.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je al een tussentijdse oplossing?
Fijn om te horen. Vergeet ook niet dat hulp vragen altijd mag. Het krijgen is niet vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:38 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Ja die was er al. Ik heb tot eind volgende week een slaapplek dus dat is allemaal geregeld gelukkig.
Helaas wel. En dan ben ik vast nog dingen vergeten. Maar ik heb inderdaad helemaal niks zoals je daar aangaf. Ik zal zo het topic aanvullen ook. Ik heb mijn kleren een telefoon en laptop en daar houdt het mee op. Dus meubels, maar ook linnengoed en servies, bestek etc ga ik allemaal kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:40 schreef Queller het volgende:
Ik wil eigenlijk wel even met de pet rond voor FHF / Van alles gezocht (meubels etc)
TS heeft ongetwijfeld een heel lijstje
Dat wordt een hele lijst dan. Ik zou zeggen: maak een lijst in FHF, dan kunnen we starten met inzamelenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:43 schreef Ravenna29 het volgende:
Helaas wel. En dan ben ik vast nog dingen vergeten. Maar ik heb inderdaad helemaal niks zoals je daar aangaf. Ik zal zo het topic aanvullen ook. Ik heb mijn kleren een telefoon en laptop en daar houdt het mee op. Dus meubels, maar ook linnengoed en servies, bestek etc ga ik allemaal kunnen gebruiken.
Ik heb een begin lijstje erin gezet. Ik zal er morgenochtend verder naar kijken. Ik ben 's avond niet op mijn best zeg maar.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:50 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat wordt een hele lijst dan. Ik zou zeggen: maak een lijst in FHF, dan kunnen we starten met inzamelen
Zet even de dingen die je hebt en mee worstelt op een rijtje. Dan kan je daar ook makkelijker reageren.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:59 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Ik heb een begin lijstje erin gezet. Ik zal er morgenochtend verder naar kijken. Ik ben 's avond niet op mijn best zeg maar.
Vergeet je topic in het FHF niet.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:09 schreef Ravenna29 het volgende:
Ik geloof ook wel dat het goed komt. Er zullen vast nog wel wat tegen slagen zijn. Zoals onverwachte rekeningen maar uiteindelijk komt alles goed.
Blijkbaar wel. Niet erg, maar inmiddels ben ik een beetje door de mogelijkheden heen om voor donderdag of vrijdag nog van alles voor TS te regelen. Laten we er maar vanuit gaan dat ze in haar omgeving de nodige hulp heeft gekregen en het niet meer nodig is.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vergeet je topic in het FHF niet.
Laten we niet vergeten dat Ravenna ms heeft en daardoor misschien niet alle dagen op haar best is of zelfs de energie niet heeft om ook maar ergens aan te denken. Maar hopelijk heeft ze al de nodige hulp vanuit haar omgeving.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:05 schreef Queller het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Niet erg, maar inmiddels ben ik een beetje door de mogelijkheden heen om voor donderdag of vrijdag nog van alles voor TS te regelen. Laten we er maar vanuit gaan dat ze in haar omgeving de nodige hulp heeft gekregen en het niet meer nodig is.
Succes TS
Nog gefeliciteerd en veel succes morgen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 10:36 schreef Ravenna29 het volgende:
Die zal ik zeker niet vergeten en ik ben jullie ook niet vergeten.
ik heb de laatste dagen wat weinig energie en ben redelijk uitgeput.
Het is een emotioneel zware week. Gisteren was ik jarig. Vandaag 2 jaar geleden is mijn moeder opgenomen in het ziekenhuis voor de 2de keer dag jaar. Helaas is zij daar op 23 mei dat jaar overleden. Nu die dagen zijn aangebroken en in deze situatie komt het gemis soms hard aan. Daarnaast wil mijn lijf echt even niet meer meewerken.
Nu de positieve dingen. ik ga straks ook daar reageren en morgen huisje kijken. Ik heb goede hoop op een goede afloop.
Proficiat en sterkte met deze nare dag vol herinneringen aan je moeder. Veel moed en kracht en ik hoop dat je snel weer opkrabbelt.quote:Op woensdag 18 mei 2022 10:36 schreef Ravenna29 het volgende:
Het is een emotioneel zware week. Gisteren was ik jarig. Vandaag 2 jaar geleden is mijn moeder opgenomen in het ziekenhuis voor de 2de keer dag jaar. Helaas is zij daar op 23 mei dat jaar overleden. Nu die dagen zijn aangebroken en in deze situatie komt het gemis soms hard aan. Daarnaast wil mijn lijf echt even niet meer meewerken.
Nu de positieve dingen. ik ga straks ook daar reageren en morgen huisje kijken. Ik heb goede hoop op een goede afloop.
Ik bedoelde er niets negatiefs mee. In tegendeel. Ik nam het eigenlijk als een goed teken.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:56 schreef praadje het volgende:
Laten we niet vergeten dat Ravenna ms heeft en daardoor misschien niet alle dagen op haar best is of zelfs de energie niet heeft om ook maar ergens aan te denken. Maar hopelijk heeft ze al de nodige hulp vanuit haar omgeving.
Super wat je tot nu toe gedaan hebt
Oh maar zo interpreteerde ik het ook niet hoor. Maar misschien waren er mensen die dat stukje over ms gemist hadden.quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:10 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik bedoelde er niets negatiefs mee. In tegendeel. Ik nam het eigenlijk als een goed teken.
Beste Ravenna29, heb een berichtje voor je geplaatst in je topic in FHFquote:Op woensdag 18 mei 2022 10:36 schreef Ravenna29 het volgende:
Helaas niet. Maar ik begrijp helemaal dat het voor jullie vervelend voelt hoor maar ik was lichamelijk echt niet in staat om te reageren. Gelukkig nu wel weer.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:05 schreef Queller het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Niet erg, maar inmiddels ben ik een beetje door de mogelijkheden heen om voor donderdag of vrijdag nog van alles voor TS te regelen. Laten we er maar vanuit gaan dat ze in haar omgeving de nodige hulp heeft gekregen en het niet meer nodig is.
Succes TS
quote:
Dank je welquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:33 schreef praadje het volgende:
[..]
Proficiat en sterkte met deze nare dag vol herinneringen aan je moeder. Veel moed en kracht en ik hoop dat je snel weer opkrabbelt.
Ik zie het zelf ook niet negatief en ik ben blij met alles wat jullie voor mij doen/ hebben gedaan.quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:10 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik bedoelde er niets negatiefs mee. In tegendeel. Ik nam het eigenlijk als een goed teken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |