Finale al afgelopen?quote:
Owquote:
Ja jammer is dat. Zo weet het AD ook expeditie robinson te verneuken als je een keer een aflevering mist.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee, weet de uitslag al......dat kun je toch niet ontwijken op social media...
Ja nou, mijn nieuwsgierigheid speelde ook mee hoor....quote:Op zondag 8 mei 2022 22:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ja jammer is dat. Zo weet het AD ook expeditie robinson te verneuken als je een keer een aflevering mist.
Ja af en toe zitten ze echt kort op de muur. Had ook gedacht dat er meer zou gebeuren.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:40 schreef Schakeltopia het volgende:
maar had eigenlijk wel meer crashes verwacht
Ja zuur voor verstappen maar zou wel genoeg snelheid moeten hebben.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:41 schreef Schakeltopia het volgende:
dit is wel zuur, nu komt iedereen weer bij elkaar
Ja wtfquote:
echt hoorquote:Op zondag 8 mei 2022 23:16 schreef engine het volgende:
Wie is die mafklapper die de interviews doet?
Ja dat dusquote:
Ja zoiets....iemand die zichzelf heel wat vindt.quote:
Ja tot hier wou ik nog even zien. De rest geloof ik wel.quote:
Ja het verbaasd mij dat het goed blijft gaanquote:Op zondag 8 mei 2022 23:30 schreef Schakeltopia het volgende:
graag gedaan
mooi dat het zo weer kon
blijft geniaal
Issie weerquote:
Veel plezier Motorblokjequote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:49 schreef engine het volgende:
Maar ik wiebel eerst even de douche in![]()
En zou nog een biertje gaan drinken met m'n collega dus weet niet of ik er veel van mee ga krijgen.
Dankjequote:
ja ik zit aan bureautjequote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:08 schreef suzi1 het volgende:
ja maar hier staat op een klein tafeltje en ik pleur al gemakkelijk alles omver.
quote:
dat is eigenlijk het enige wat ik gekeken heb. en thunderdome, en baantjerquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:13 schreef suzi1 het volgende:
heel die macromoffia is bijv ook geen zak aan
herkenbaarquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:21 schreef suzi1 het volgende:
moeten we zien, maar geen jaar pauze. dan ben ik zowat alles vergeten
was ook zo met homeland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |