abonnement Unibet Coolblue
pi_204719744
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Het zijn de dems die dit veroorzaken, hoe de reps het evt zouden kunnen oplossen is puur speculatief.

Je aannames over het niet sociaal zijn zijn niet meer dan dat, aannames.

Feit is dat de VS er behoorlijk slecht aan toe is en dat is volgens Joe's eigen woorden de schuld van de zittende president.

Biden sucks, dat kan je best toegeven zonder dat je dan automagisch Pro-Trump bent hoor :').
Ik ben geen fan van Biden, maar ik juich de Amerikaanse steun aan Oekraine toe.

Verder heb ik het nergens over Trump, maar over de GOP. Feit is dat vrijwel alle Republikeinse congresleden die 40 miljard steun aan Oekraïne mede hebben goedgekeurd. Ook zonder Biden, zou dat plan er zijn gekomen.

Wat betreft de sociale programma's. De Republikeinen hebben zich daar altijd tegen verzet. Het staat ook haaks op hun visie op hoe de overheid zich dient te gedragen. Dat is dus geen aanname van mijn kant, maar gebaseerd op tientallen jaren Republikeins beleid en stemgedrag in het Congres.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_204719746
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Coup, waarbij de terroristen gewoon binnengelaten werden, verwelkomd en selfies mee werd gemaakt.

Kap toch eens met deze onzin, het was een relletje, geen fucking BLM-publieke executie :').
Geen idee waarom je BLM erbij haalt of dat terroristen binnen gelaten worden - alsof ze onthaald werden met een rode loper. :') Als ze rellen moeten ze van mij aangepakt worden.

Maar je hebt kennelijk geen idee waar het wel over gaat dus? Waarom moest Pence bijvoorbeeld stemmen van kiesmannen uit door Biden gewonnen staten niet tellen?
pi_204719756
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Geen idee, waarom, heeft Biden hem veroorzaakt is een veel interessantere vraag.
Biden is in deze toch echt een slachtoffer van de omstandigheden. Vrijwel de hele westerse wereld kampt met torenhoge inflatie. Dat is niet allemaal de schuld van Biden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 12 mei 2022 @ 17:43:49 #279
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204719773
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ik ben geen fan van Biden, maar ik juich de Amerikaanse steun aan Oekraine toe.

Verder heb ik het nergens over Trump, maar over de GOP. Feit is dat vrijwel alle Republikeinse congresleden die 40 miljard steun aan Oekraïne mede hebben goedgekeurd. Ook zonder Biden, zou dat plan er zijn gekomen.

Wat betreft de sociale programma's. De Republikeinen hebben zich daar altijd tegen verzet. Het staat ook haaks op hun visie op hoe de overheid zich dient te gedragen. Dat is dus geen aanname van mijn kant, maar gebaseerd op tientallen jaren Republikeins beleid en stemgedrag in het Congres.
En toch is het nu door het beleid van Biden de grootste teringzooi in decennia, hoe je het ook draaien wil.

Ik kan me heel erg goed voorstellen dat de gemiddelde Amerikaan juist niet weer zit te wachten op de zoveelste proxy oorlog in een land waar ze geen fuck mee te maken hebben. Zeker als ze overal om zich heen de schappen leger zien worden en de prijzen de pan uit rijzen.

Het is net als met Kaag, lekker met balastinggeld de blits maken in het buitenland terwijl in eigen land de bevolking kan verrotten.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 12 mei 2022 @ 17:45:55 #280
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204719787
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Biden is in deze toch echt een slachtoffer van de omstandigheden. Vrijwel de hele westerse wereld kampt met torenhoge inflatie. Dat is niet allemaal de schuld van Biden.
Ach komop nou met me? Serieus? Arme zielige beroepspoliticus, swamp creature Biden?

Nee, dat gaat er echt niet in bij me. Uiteraard is de inflatie niet 100% op zijn conto te schrijven, maar een slachtoffer van de omstandigheden?

Dit kan je niet menen Koos.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204719826
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]
En toch is het nu door het beleid van Biden de grootste teringzooi in decennia, hoe je het ook draaien wil.
Dan was je waarschijnlijk nog te jong toen de kredietcrisis losbarstte, in het najaar van 2008. Dat was een stuk extremer en kutter dan nu. Miljoenen mensen raakten hun baan en huis kwijt, de staatsschuld explodeerde.

quote:
Ik kan me heel erg goed voorstellen dat de gemiddelde Amerikaan juist niet weer zit te wachten op de zoveelste proxy oorlog in een land waar ze geen fuck mee te maken hebben. Zeker als ze overal om zich heen de schappen leger zien worden en de prijzen de pan uit rijzen.

Het is net als met Kaag, lekker met balastinggeld de blits maken in het buitenland terwijl in eigen land de bevolking kan verrotten.
Van links tot rechts wordt hulp aan Oekraïne gesteund, zowel politiek als op straat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_204719833
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ach komop nou met me? Serieus? Arme zielige beroepspoliticus, swamp creature Biden?

Nee, dat gaat er echt niet in bij me. Uiteraard is de inflatie niet 100% op zijn conto te schrijven, maar een slachtoffer van de omstandigheden?

Dit kan je niet menen Koos.
Leg mij dan eens uit hoe Biden in een paar maanden de inflatie deed exploderen, terwijl hij nog amper nieuw beleid had gemaakt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_204719845
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Leg mij dan eens uit hoe Biden in een paar maanden de inflatie deed exploderen, terwijl hij nog amper nieuw beleid had gemaakt.
Bizarre reactie, in het begin van zijn presidentschap zat men te pochen dat Biden al zoveel meer voor elkaar had gekregen dan Trump in 1 termijn.
  donderdag 12 mei 2022 @ 17:56:23 #284
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204719877
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:51 schreef KoosVogels het volgende:

Van links tot rechts wordt hulp aan Oekraïne gesteund, zowel politiek als op straat.
En er is ook genoeg "verzet" maar daar hoor je niets over want dat past niet in het propagandastraatje. Ik zie/hoor genoeg Amerikanen op twitter/YT die niet per se pro Putin zijn ofzo hoor, maar die het echt belachelijk vinden dat de VS zich er zo diep in mengt terwijl het in eigen land niet al te best gaat.

Maar dat zal een kwestie van een bubbel zijn, dat ik ze wel en jij niet ziet, dat ontken ik niet. Maar de steun die hier in Nederland zo hip is is daar lang niet zo wijdverspreid, die hebben het er een maand over gehad en zijn inmiddels weer door naar hun nieuwe vraagstuk, abortus.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 12 mei 2022 @ 17:56:39 #285
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204719886
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:33 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Alllemaal de schuld van Biden zeker? Wat had de ultra-MAGA partij gedaan om dat te voorkomen?
Bij Trump was het ook zogenaamd allemaal de schuld van hem. Of wil je nu een dubbele standaard creëren? Nee, toch? Dat zou niets voor jou zijn!

Hihi.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ach komop nou met me? Serieus? Arme zielige beroepspoliticus, swamp creature Biden?

Nee, dat gaat er echt niet in bij me. Uiteraard is de inflatie niet 100% op zijn conto te schrijven, maar een slachtoffer van de omstandigheden?

Dit kan je niet menen Koos.
Koos probeert keer op keer in de bres te springen voor de Democraten, hij kan het gewoon niet laten. De Democraten zullen met hand en tand worden verdedigt. Je vraagt je toch af hoe het komt dat die politieke partij zo'n uitwerking heeft op sommigen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204719891
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Bizarre reactie, in het begin van zijn presidentschap zat men te pochen dat Biden al zoveel meer voor elkaar had gekregen dan Trump in 1 termijn.
Maar wat heeft hij dan gedaan om de inflatie te triggeren?

En komt niet aanzetten met die pijplijn, want de fase die is stopgezet zou nog jaren in ontwikkeling zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_204719893
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Bizarre reactie, in het begin van zijn presidentschap zat men te pochen dat Biden al zoveel meer voor elkaar had gekregen dan Trump in 1 termijn.
En jij was het eens met die mensen??
pi_204719963
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Maar wat heeft hij dan gedaan om de inflatie te triggeren?

En komt niet aanzetten met die pijplijn, want de fase die is stopgezet zou nog jaren in ontwikkeling zijn.
The America rescue plan waar er gratis geld werd uitgedeeld aan een hoop mensen die het in principe niet nodig hadden.
Ze mogen blij zijn dat BBB het niet gehaald heeft, de problemen waren dan misschien niet meer te overzien.
pi_204719972
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:57 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
En jij was het eens met die mensen??
Natuurlijk niet, maar het werd mij regelmatig voor de voeten geworpen.
pi_204719995
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Bij Trump was het ook zogenaamd allemaal de schuld van hem. Of wil je nu een dubbele standaard creëren? Nee, toch? Dat zou niets voor jou zijn!

Hihi.
[..]
Koos probeert keer op keer in de bres te springen voor de Democraten, hij kan het gewoon niet laten. De Democraten zullen met hand en tand worden verdedigt. Je vraagt je toch af hoe het komt dat die politieke partij zo'n uitwerking heeft op sommigen.
Het is heel simpel, de Democraten staan het dichtst bij de Europese politieke partijen.
Het is zeg maar de Europese idealen die de aanhangers van de Democraten verdedigen. Een kleine overheid en eigen verantwoordelijkheid horen daar helaas niet bij.
  donderdag 12 mei 2022 @ 18:05:40 #291
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204720006
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Maar wat heeft hij dan gedaan om de inflatie te triggeren?

En komt niet aanzetten met die pijplijn, want de fase die is stopgezet zou nog jaren in ontwikkeling zijn.
Hysterie creëren mbt Covid. Mensen betalen om thuis te blijven, die meer geld hebben om te besteden en bang zijn om weer aan het werk te gaan, productie die stokt, terwijl de overheid ook bakken met geld uitgeeft en ambitieuze plannen heeft om het minimumloon op te schroeven.

Econ 101 dit.
quote:
What is the main cause of inflation?

In regards to current inflation, the main contributing factors include the increase in the money supply, worker shortages and rising wages, supply chain disruption, as well as fossil fuel policies. Inflation is an economic phenomenon where the value of goods and services in an economy increases over time.
Hmm, jeetje, toevallig.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204720236
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]
De geldprinter om 40 miljard naar Oekraine te sturen
Biden is niet de chef over de geldhoeveelheid, dat is de fed. Die zijn onafhankelijk, dus zowel Republikeinen als Democraten kunnen weinig aan dat beleid veranderen, anders dan een voorzitter aanstellen met een bepaalde visie over monetair beleid.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 12 mei 2022 @ 18:25:31 #293
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204720259
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2022 18:24 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Biden is niet de chef over de geldhoeveelheid, dat is de fed. Die zijn onafhankelijk, dus zowel Republikeinen als Democraten kunnen weinig aan dat beleid veranderen, anders dan een voorzitter aanstellen met een bepaalde visie over monetair beleid.
Gemiddelde Amerikaan stoot zijn teen: TRUMPS SCHULD!!!!!

Biden faalt daadwerkelijk op alle fronten : daar kan de huidige president toch niets aan doen joh!

How about no :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204720274
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Een hoop minder lenen


Gelukkig hebben de fiscaal conservatieven dat beter in de smiezen.

Zie overigens dat deze afbeelding om de een of andere reden anders weergegeven wordt dan de pagina waar het vandaan komt. De lijn onder Biden loopt ook gewoon omhoog: https://datalab.usaspendi(...)e-guide/debt/trends/

Edit: zie het al, er staat een schuiver boven. Dit is debt to GDP, de andere grafiek is debt in dollars.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_204720282
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2022 18:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Gemiddelde Amerikaan stoot zijn teen: TRUMPS SCHULD!!!!!

Biden faalt daadwerkelijk op alle fronten : daar kan de huidige president toch niets aan doen joh!

How about no :').
Leuk verhaal, maar dat verandert verder echt niets aan het feit dat Biden geen geld kan printen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_204720287
Het is toch mooi hoeveel nuance en begrip er ineens is sinds 2020 voor de president van Amerika.
Zouden deze mooie tijden van verbroedering en vergiffenis zich voortzetten als Biden verslagen word door een willekeurige Republikein?
pi_204720290
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2022 18:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Gemiddelde Amerikaan stoot zijn teen: TRUMPS SCHULD!!!!!

Biden faalt daadwerkelijk op alle fronten : daar kan de huidige president toch niets aan doen joh!

How about no :').
He wat? Biden is nu schuldig aan dingen waar hij eigenlijk niet schuldig aan is, omdat de gemiddelde Amerikaan Trump de schuld van dingen gaf waar hij geen schuld aan had?

Overigens, als Trump ergens onterecht de schuld van krijgt kun je dat ook prima beargumenteren natuurlijk.
  donderdag 12 mei 2022 @ 19:36:37 #298
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204720979
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2022 18:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Gemiddelde Amerikaan stoot zijn teen: TRUMPS SCHULD!!!!!

Biden faalt daadwerkelijk op alle fronten : daar kan de huidige president toch niets aan doen joh!

How about no :').
Dat is natuurlijk in lijn met al het Linkse gedachtegoed. Of het nu betrekking heeft op falende politiek, ongelijkheid, overgewicht, of een torenhoge studieschuld, het ligt ALTIJD aan anderen.

🤡 🤡 🤡
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204721439
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2022 18:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hysterie creëren mbt Covid. Mensen betalen om thuis te blijven, die meer geld hebben om te besteden en bang zijn om weer aan het werk te gaan, productie die stokt, terwijl de overheid ook bakken met geld uitgeeft en ambitieuze plannen heeft om het minimumloon op te schroeven.

Econ 101 dit.
[..]
Hmm, jeetje, toevallig.
Niet om het een of ander, maar onder de vorige president werden twee steunpakketten waarmee werklozen extra werden ondersteund en alle Amerikanen een extraatje kregen om te spenderen. Dat de overheid met 'bakken met geld uitgeeft' is dan ook niet nieuw, onder Trump werd er zelf harder met geld gesmeten dan onder Biden. Verder schiet de inflatie niet omhoog van 'ambitieuze plannen', maar concreet beleid. Is het minimumloon al verhoogd? Volgens mij niet.

Leuk verhaal, maar bepaald niet zo overtuigend als jij lijkt te denken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 12 mei 2022 @ 20:22:59 #300
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_204721777
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2022 02:13 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Tienduizenden mensen? :D
Ja! 2000 Mules gezien?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')