Iets zonder mouwen natuurlijk.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat is leuk? Doe niks bijzonders aan ofzo want moet toch schoonmaken.
wat doet dat groen daarop?quote:Op zondag 8 mei 2022 17:23 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
lekker verder acclimatiseren
Halve koe man.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:23 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Ronald?quote:
Z’n zwaar leveeeeeuuumquote:Op zondag 8 mei 2022 17:11 schreef Ama het volgende:
Morgen 23 graden en zon. Oke dat maakt de maandag wel weer een beetje leuk.
die koe is bedorven, ziet er groen uitquote:Op zondag 8 mei 2022 17:23 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
ik zal er ook niet heel vaak zitten maar heel soms is dat wel fijn, al zit ik nu niet heel relaxtquote:Op zondag 8 mei 2022 17:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb hier geen balkon oid. Niet heel erg. Op mijn vorige appartement had ik wel een balkon, maar echt vaak zat ik daar niet...
Er is hier wel een buiten overigens. Maar daar heb ik tot nu toe nog niet echt gezeten. Maar dat is ook weer gemeenschappelijk...quote:Op zondag 8 mei 2022 17:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zal er ook niet heel vaak zitten maar heel soms is dat wel fijn, al zit ik nu niet heel relaxt
Wij hadden in de vorige woning een heel groot balkon,dat leek me eerst geweldig.Maar 0 privacy,toen was de lol er snel af.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zal er ook niet heel vaak zitten maar heel soms is dat wel fijn, al zit ik nu niet heel relaxt
ik zit 5 hoog en kijk uit op laagbouw en eengezinswoningenquote:Op zondag 8 mei 2022 17:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden in de vorige woning een heel groot balkon,dat leek me eerst geweldig.Maar 0 privacy,toen was de lol er snel af.
En naar de mooie zonsondergang.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zit 5 hoog en kijk uit op laagbouw en eengezinswoningen
Ik sluit af, beetje fok moequote:Op zondag 8 mei 2022 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Plakjes boerenmetworst, toastjes met een Spaans borrelkaasje, lekker fris drankje erbij. Prima leven zo
Ik wens je een fijne avond.quote:
Moge het u wel bekomen.quote:
ben onderwegquote:Op zondag 8 mei 2022 17:58 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn eitjes staan op, daarna kan ik bezig gaan met asperges en krieltjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |