Trusten!quote:
Jij bent de djquote:Op zondag 8 mei 2022 00:53 schreef NailQueen het volgende:
Krijgen we hierna nog een afterparty? Ik vraag dit voor een vriend
Naar het Italiaans sprekende deel van Zwitserland, zodat ze kunnen delen.quote:Op zondag 8 mei 2022 00:56 schreef Aoibhin het volgende:
Nou, gaan we naar Rome of naar Bern volgende week?
Spannend
Saaoibhin gaat slapen in ieder gevalquote:
Gewoon weer naar Lugano, waar het begonquote:Op zondag 8 mei 2022 00:57 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Naar het Italiaans sprekende deel van Zwitserland, zodat ze kunnen delen.
ik gun het ze ook best, toch was ik voor Oekraine en Frankrijkquote:Op zondag 8 mei 2022 00:59 schreef Aoibhin het volgende:
Italië had ook al so vaak eerder moeten winnenZo blij dat ze het eindelijk kregen
In 2015 sowieso. Maar dan hadden we nooit Love Love Peace Peace gehad.quote:Op zondag 8 mei 2022 00:59 schreef Aoibhin het volgende:
Italië had ook al so vaak eerder moeten winnenZo blij dat ze het eindelijk kregen
quote:Op zondag 8 mei 2022 00:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
In 2015 sowieso. Maar dan hadden we nooit Love Love Peace Peace gehad.
Truequote:Op zondag 8 mei 2022 00:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
In 2015 sowieso. Maar dan hadden we nooit Love Love Peace Peace gehad.
Moet je daar optreden?quote:Op zondag 8 mei 2022 01:01 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb even gebeld en DJQueen moet morgen naar haar ouders.
Met allebei die landen was ik ook tevreden geweestquote:Op zondag 8 mei 2022 00:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik gun het ze ook best, toch was ik voor Oekraine en Frankrijk
dat wisten we vorig jaar nog niet echtquote:Op zondag 8 mei 2022 01:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Met allebei die landen was ik ook tevreden geweest![]()
Al was Oekraïne organisatorisch natuurlijk niet handig geweest
Dat had inderdaad wat problemen gegeven.quote:Op zondag 8 mei 2022 01:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Met allebei die landen was ik ook tevreden geweest![]()
Al was Oekraïne organisatorisch natuurlijk niet handig geweest
quote:
Nee klopt...quote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 01:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee klopt...
Vraag me wel af wat er dan organisatorisch was gebeurd. Denk dat een ander land had ingesprongen. Duitsland en VK staan vaak wel redelijk standby met dit soort dingen.
quote:Op zondag 8 mei 2022 01:03 schreef Koen66 het volgende:
dan hadden ze het in Londen kunnen houden ter ere van James
Gewoon weer lekker naar Nederland.quote:Op zondag 8 mei 2022 01:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee klopt...
Vraag me wel af wat er dan organisatorisch was gebeurd. Denk dat een ander land had ingesprongen. Duitsland en VK staan vaak wel redelijk standby met dit soort dingen.
Had ik ook zeker geen nee tegen gezegdquote:
Klopt, maar dat had dan op redelijk korte termijn moeten gebeuren. Als je ziet hoeveel extra Nederland kon doen met het extra jaar... Moet er niet aan denken wat er zou gebeuren als een land de organisatie op het laatste moment moet overnemen.quote:Op zondag 8 mei 2022 01:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee klopt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |