Als ik de OP bekijk wordt dat wel lastigquote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even bedenken waar ik jou een plekje ga geven.
Daarom duurde het ook wel lang om er één te maken. Ik kon niet echt een geschikt huis vinden. Ik geloof wel dat ik nu elke villa met zwembad aan de middellandse zee ken.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als ik de OP bekijk wordt dat wel lastig
Dank je.quote:
Haha dat geloof ik directquote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom duurde het ook wel lang om er één te maken. Ik kon niet echt een geschikt huis vinden. Ik geloof wel dat ik nu elke villa met zwembad aan de middellandse zee ken.
Bewegende beelden waren ook lastig. Dud0r heeft 8 bewegingen en jouw avatar heeft er 27.quote:
Je moet ze allemaal dezelfde grote geven?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bewegende beelden waren ook lastig. Dud0r heeft 8 bewegingen en jouw avatar heeft er 27.
Het tuinhuisje is btw een tuinhuisje voor op mijn treinbaan.quote:
Ik dacht dat het er daadwerkelijk stondquote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het tuinhuisje is btw een tuinhuisje voor op mijn treinbaan.
[ afbeelding ]
Zegt mij even niks.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Wie is degene tussen moonlight en dud0r?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |