Ja, dat heb je goed uitgezocht.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:25 schreef Budapestenaar het volgende:
ThuisOp het moment dat ik wegreed uit Gemünd barstte er een enorm noodweer los. Goeie timing
Nee is heel lekker. Eigenlijk nog wat balsamicocreme ofzo eroverheen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar wel een beetje een random combinatie. Tenminste, zo klinkt het.
Probeer het eens, is echt goddelijk en veel minder random dan dat je zou denkenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar wel een beetje een random combinatie. Tenminste, zo klinkt het.
Op internet komt het ook langs in de vorm van gegrilde meloen van de BBQ met feta.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Probeer het eens, is echt goddelijk en veel minder random dan dat je zou denken
Zoet fruitig spul + hartige zoute kaas = klassieke combinatie volgens mij
Ja dat bedoel ik ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Op internet komt het ook langs in de vorm van gegrilde meloen van de BBQ met feta.Wat bedenken mensen toch allemaal. Maar de combinatie klinkt wel goed inderdaad, nu ik het me probeer voor te stellen.
Het is wel fijn dat mensen dit soort dingen bedenken, maar de kans dat ik voor mezelf een BBQ ga aansteken om daar meloen op te leggen, is nihil.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook.
En de suiker in watermeloen karamelliseert = extra lekker extra zoet
Slimme mensen hebben dit bedacht
sowieso is de kans dat ik voor mij alleen de bbq aan steek vrijwel 0quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel fijn dat mensen dit soort dingen bedenken, maar de kans dat ik voor mezelf een BBQ ga aansteken om daar meloen op te leggen, is nihil.
Ja, inderdaad. Maar ik ga het onthouden voor als ik een keer aan een BBQ meedoe.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso is de kans dat ik voor mij alleen de bbq aan steek vrijwel 0
ik zou dan eerst nog maar eens een bbq moeten gaan kopenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar ik ga het onthouden voor als ik een keer aan een BBQ meedoe.
Moet je zo’n egg nemen. Daar past een meloen netjes inquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar ik ga het onthouden voor als ik een keer aan een BBQ meedoe.
Zo'n wegwerp-BBQ is ook niet alles inderdaad.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou dan eerst nog maar eens een bbq moeten gaan kopen
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je zo’n egg nemen. Daar past een meloen netjes in
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:49 schreef Recce het volgende:
[..]Doe je dat ei open na een uur, ontploft die meloen in je gezicht.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je zo’n egg nemen. Daar past een meloen netjes in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |