Hier heeft het ook een flinke tijd gerommeld. Het viel wat tegen met de regen. Zo te zien wordt de stoep al weer droog.quote:
Ja hier in het dorp is er zo te zien niks gevallenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier heeft het ook een flinke tijd gerommeld. Het viel wat tegen met de regen. Zo te zien wordt de stoep al weer droog.
Ben je aan de zuipquote:
ordinair..quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laatste avond ga je altijd van bil.
Hoeveel kilo heb je gehaald?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:01 schreef CherryLips het volgende:
Ze moesten van de aardbeien af op de markt. Anderhalve kilo voor drie euro.
crap... dat had ik eerder willen weten..quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:01 schreef CherryLips het volgende:
Aardbeientaart maken?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:01 schreef CherryLips het volgende:
Dan weer werkweek hčquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:04 schreef Recce het volgende:
[..]Dat gestress is redelijk vermoeiend. Hopelijk kun je een beetje uitrusten daarna.
Neequote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:19 schreef Recce het volgende:
[..]Doen jullie een groepsactiviteit op zaterdagavond?
Ja, dat heb je goed uitgezocht.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:25 schreef Budapestenaar het volgende:
ThuisOp het moment dat ik wegreed uit Gemünd barstte er een enorm noodweer los. Goeie timing
Nee is heel lekker. Eigenlijk nog wat balsamicocreme ofzo eroverheen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar wel een beetje een random combinatie. Tenminste, zo klinkt het.
Probeer het eens, is echt goddelijk en veel minder random dan dat je zou denkenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar wel een beetje een random combinatie. Tenminste, zo klinkt het.
Op internet komt het ook langs in de vorm van gegrilde meloen van de BBQ met feta.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Probeer het eens, is echt goddelijk en veel minder random dan dat je zou denken
Zoet fruitig spul + hartige zoute kaas = klassieke combinatie volgens mij
Ja dat bedoel ik ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Op internet komt het ook langs in de vorm van gegrilde meloen van de BBQ met feta.Wat bedenken mensen toch allemaal. Maar de combinatie klinkt wel goed inderdaad, nu ik het me probeer voor te stellen.
Het is wel fijn dat mensen dit soort dingen bedenken, maar de kans dat ik voor mezelf een BBQ ga aansteken om daar meloen op te leggen, is nihil.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook.
En de suiker in watermeloen karamelliseert = extra lekker extra zoet
Slimme mensen hebben dit bedacht
sowieso is de kans dat ik voor mij alleen de bbq aan steek vrijwel 0quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel fijn dat mensen dit soort dingen bedenken, maar de kans dat ik voor mezelf een BBQ ga aansteken om daar meloen op te leggen, is nihil.
Ja, inderdaad. Maar ik ga het onthouden voor als ik een keer aan een BBQ meedoe.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso is de kans dat ik voor mij alleen de bbq aan steek vrijwel 0
ik zou dan eerst nog maar eens een bbq moeten gaan kopenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar ik ga het onthouden voor als ik een keer aan een BBQ meedoe.
Moet je zo’n egg nemen. Daar past een meloen netjes inquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar ik ga het onthouden voor als ik een keer aan een BBQ meedoe.
Zo'n wegwerp-BBQ is ook niet alles inderdaad.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou dan eerst nog maar eens een bbq moeten gaan kopen
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je zo’n egg nemen. Daar past een meloen netjes in
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:49 schreef Recce het volgende:
[..]Doe je dat ei open na een uur, ontploft die meloen in je gezicht.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je zo’n egg nemen. Daar past een meloen netjes in
Van dat ene glaasje?quote:
Ik vrees dat ze de boel nu verder met grof geweld opblazen. RIP 2000 soldaten.quote:‘Alle vrouwen, kinderen en ouderen zijn geëvacueerd uit staalfabriek Azovstal’
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze de boel nu verder met grof geweld opblazen. RIP 2000 soldaten.
Hier is het beter weer hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Allemaal een ticket naar Bangkok boeken
Maar daar zit ze nietquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Allemaal een ticket naar Bangkok boeken
ik snap werkelijk niet dat het nog overeind staat eigenlijk na zoveel aanvallenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze de boel nu verder met grof geweld opblazen. RIP 2000 soldaten.
Dacht even 1 nanoseconde dat je thuis- Rotterdam bedoeldequote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:16 schreef bitterbal het volgende:
ben weer veilig thuis.Wat een kutweg daarna naar toe
zon modder grint pad en het ging natuurlijk regenen dus alles lekker glad
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dacht even 1 nanoseconde dat je thuis- Rotterdam bedoelde
Even de slaapkamer checken op spinnen en dan lekker gaan kattenplaatjessmurfenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:16 schreef bitterbal het volgende:
ben weer veilig thuis.Wat een kutweg daarna naar toe
zon modder grint pad en het ging natuurlijk regenen dus alles lekker glad
jamoet slapenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even de slaapkamer checken op spinnen en dan lekker gaan kattenplaatjessmurfen
Fixedquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even de slaapkamer checken op katten en dan lekker gaan spinnenplaatjessmurfen
treurnisquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
gelukkig niet
hier zijn nog niet alle wegen verhard
de herder ziet er heel erg raar uit met die orenquote:
Dat zijn puppy oortjesquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:44 schreef mschol het volgende:
[..]
de herder ziet er heel erg raar uit met die oren
Vanuit het zwembad of een huisje? Of het restaurantterras met plastic stoeltjes en schreeuwende kinderen? Details graagquote:
Zit weer in het huisje.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vanuit het zwembad of een huisje? Of het restaurantterras met plastic stoeltjes en schreeuwende kinderen? Details graag
Dat is laatquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:56 schreef Haags het volgende:
Ik heb de eerste BBQ van 2022 erop zitten jong0ns.
MAFkezen!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij gaan nu eindelijk op dezelfde tijd slapen
Beter laat dan nooitquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is laatIk had de eerste al begin maart.
geen bbq dit jaar voor mij, tenzij je een grillplaat meetelt als bbqquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:56 schreef Haags het volgende:
Ik heb de eerste BBQ van 2022 erop zitten jong0ns.
Zijn schattige oortjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |