Passoa Jusquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mee eens maar vrouwen houden nu eenmaal van zoete alcoholdrankjes.
Dan willen ze die pit eruit halen met een mes, maar ja .. glibberige handjes hequote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh ja die staat met stip op plekje een, hoe dan?
Zoete alcoholdrankjes is niks mis mee. Love myself a cosmo.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje debiel als je met een mes en natte handen gaat staan jongleren.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan willen ze die pit eruit halen met een mes, maar ja .. glibberige handjes he
Maar ik houd niet van (zoete witte) wijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ladies and Gentleman, we have found one.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje debiel als je met een mes en natte handen gaat staan jongleren.
quote:
Zoete wijn, om te koken, niet om te drinkenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zoete alcoholdrankjes is niks mis mee. Love myself a cosmo.![]()
Maar zoete wijn![]()
![]()
Eerste keer dat ik een rosébiertje dronk dacht ik dat ik een toeval kreeg.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Rode wijn en bier inderdaad. En dan vooral niet de zoete 'vrouwenbiertjes'.
De eeuw van de wansmaak.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik lees hier op een menukaart: pizza met ribeye..
Uh wat?
quote:
Desperadosquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Rode wijn en bier inderdaad. En dan vooral niet de zoete 'vrouwenbiertjes'.
Ik ga het niet bestellenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal eerder slachtafval zijn maar goed![]()
"Nu 4 pizza's ribeye voor maar 9,95"
Goedkope pizza’s welquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal eerder slachtafval zijn maar goed![]()
"Nu 4 pizza's ribeye voor maar 9,95"
Ik heb wel eens een pizza cheeseburger op, weet zeker dat me dat 3 jaar van mijn leven heeft gekost, dat leek wel een soort gele warme cholesteroldrab.quote:
Kreeg je een pistool tegen je hoofd aangedrukt?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een pizza cheeseburger op
Had die besteld een keer met overwerken, foutjequote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kreeg je een pistool tegen je hoofd aangedrukt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |