Ja ik heb op advies van de buren (die al een jaar hun overkapping in de beits hebben) Ceta Bever gekocht.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weet je al welke beits je gaat gebruiken? Ik heb hier heel wat douglas te beitsen binnenkort.
Dank jequote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:45 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja ik heb op advies van de buren (die al een jaar hun overkapping in de beits hebben) Ceta Bever gekocht.
Deze om precies te zijn: https://www.verfwinkel.nl(...)tuurlijk-effect.html
En dan de natuurlijk blank versie
Let er wel op dat de Douglas kleur het hout een iets donkerder tint geeft. Wij wilden dat juist niet, maar de originele kleur behouden. Vandaag alles gebeitst en nadat het was in getrokken zag je geen kleurverschil. Viel mij erg mee, ook qua tijd dat ik kwijt was voor 1 zijde van 4m lang en 2.5m hoog + 3 palen. De achterkant en zijkant doen we niet omdat wie die toch niet zien. Komende dagen even tijd vinden voor de binnenkant van de veranda.quote:Op zondag 8 mei 2022 09:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik lees ook goede dingen over deze Remmers HK Lazuur. Ik neig er naar om deze te kopen.
Om op de vraag uit de OP terug te komen. Volgens mij vergrijst het hout langzaam als je niet meer beitst na de eerste keer. Er schijnt wel een ontgrijzer te koop te zijn. Die gebruik je dan eerst en daarna beits je weer. Succes niet gegarandeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |