Daar kun je je best in vergissen hoor; zij moeten dagelijks met jou werken. Hij waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:04 schreef Penelope22 het volgende:
Eerste gesprek ging supergoed daarvoor dus ik ben zo verdrietig, ook omdat ze nog gaan overleggen maar omdst hij ceo is zal zijn nee zwaarder wegen dan hun ja.
Klopt, ik heb lang voor een consultancy gewerkt, en ben er zo goed in dat ik de mensen mag helpen die het lastig vinden, zelfs als je het heel eng vind valt er gewoon op te trainen/voorbereiden, voorbereiding is 70 procent van het werk. Zelf visualiseer ik de gesprekken helemaal. 1 keer trouwens wel gruwelijk mis gegaan, complete mismatch, en na 1.5 minuut hadden ik en mijn gesprekspartner al door dat het niks werd, toen hebben we gewoon lekker uurtje lopen babbelen over de business en hard er om gelachenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Solliciteren is ook oefenen, oefenen oefenen
Dat is inderdaad pure bs. Als zij niet in staat zijn (of het simpelweg niet willen) om jou duidelijk te maken waarom ze jou niet in dienst willen nemen, denk dan maar dat je blij mag zijn dat je daar niet gaat werken. Dit soort afwijzingen vind ik ronduit achterbaks.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:34 schreef Penelope22 het volgende:
Iets met de koers van het bedrijf masr dat ruikt naar bs.
Super kut! Kan ik heel goed begrijpen...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:34 schreef Penelope22 het volgende:
Iets met de koers van het bedrijf masr dat ruikt naar bs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |